Het is nu do nov 23, 2017 10:32 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo apr 01, 2012 3:39 pm 

Ik wil jullie dus even inlichten over de praktijken van Rattery Blazed Amigo's...

Velen onder jullie kennen haar waarschijnlijk... Ik heb nooit contact gehad met haar... Zij liet mij met rust, ik haar....
Er gingen veel verhalen de ronde en natuurlijk ga je dan uitzoeken wat er van waar is...
Dat heb ik dus ook gedaan...

Het verhaal begint eigenlijk op 22 juni 2011. Mijn G-nestje wordt geboren... Hele leuke vlekjes en bontjes...
Daar wordt Guardian Angel geboren...
Er kwam iemand die hem wilde kopen omdat ze helemaal verliefd op hem was... dus ze wil hem heel graag kopen als HUISDIER !...
Ik sta dit toe geef de stamboom mee, noteer de gegevens van de koper en neem afscheid van Angel...
De koper was Karin (achternaam verwijderd door moderator) uit Alblasserdam...
Die naam deed me ergens aan denken maar ging er niet verder op in...
Nu met alle verhalen over Blazed Amigo's te horen, ging ik eens kijken op haar site en las dat ze een dependance had in Alblasserdam en dat die vrouw Karin noemde...
Ik zag er nog niet veel graten in, Ja okay, hij zit bij die Karin...
Maar toen ik hoorde dat Louise en Karin onder een hoedje ratten opkopen op beurzen en op marktplaats en bij rattery's en daar dan valse namen en stambomen op plakten (o.a niet bestaande Oostenrijkse rattery import) ben ik gaan snuisteren tussen haar ratten...

En toen zag ik daar mijn mooie Guardian Angel pronken op haar site met de nieuwe naam Maran's Wonder off Nature. Met een volledig andere stamboom op geplakt... Ik heb Karin daarop gemaild... Met de vraag hoe het met Angel was, hoe hij het deed bij haar... Hoe z'n karakter was en z'n gezondheid...
Ik kreeg 2 dagen later een mail terug waarin stond dat hij overleden is ten gevolge van een virus...
Ik heb haar nog de kans gegeven om eerlijk te zijn... Maar die heeft ze niet gegrepen...

Dat Guardian Angel nog leeft, daar heb ik bewijs van en dat wordt hieronder gepost...

http://i1019.photobucket.com/albums/af317/AnnSoo1990/Guardian%20Angel/GuardianAngel.jpg
Dit is mijn kleine Angel toen hij nog bij mij woonde

http://i1019.photobucket.com/albums/af317/AnnSoo1990/Guardian%20Angel/GuardianAngelA10nov11.jpg
Dit is Angel een paar maand later

EN DIT ZIJN DE PRINTSCREENS VAN GUARDIAN ANGEL OP LOUISE HAAR SITE!!!
http://i1019.photobucket.com/albums/af317/AnnSoo1990/Guardian%20Angel/lijstnamenratten.jpg
Haar lijst van haar mannen...
http://i1019.photobucket.com/albums/af317/AnnSoo1990/Guardian%20Angel/GA.jpg
Wat ze over Guardian Angel verteld... Hij is overigens niet geboren in februari maar op 22 juni!!
Dus hij is nu pas 9 maand in plaats van 1 jaar wat Louise beweert!
http://i1019.photobucket.com/albums/af317/AnnSoo1990/Guardian%20Angel/GA1.jpg
Een foto van Guardian Angel, en als jullie heel eerlijk zijn, zien jullie de gelijkenissen...
Toevallig dezelfde kleur en dezelfde tekening en nog toevalliger, ook in hetzelfde oor een vouw!
http://i1019.photobucket.com/albums/af317/AnnSoo1990/Guardian%20Angel/GA2.jpg
Nog een foto van Guardian Angel
http://i1019.photobucket.com/albums/af317/AnnSoo1990/Guardian%20Angel/GAvalsestamboom.jpg
De valse stamboom die op zijn naam geplakt staat! (Alles waar Maran bij staat is dus hetzelfde als MP, Exoknaag en oplichten van mensen!)
http://i1019.photobucket.com/albums/af317/AnnSoo1990/Guardian%20Angel/PlanningBA.jpg
Wist niet dat een dode rat ook nog dames kon bevruchten...
http://i1019.photobucket.com/albums/af317/AnnSoo1990/Guardian%20Angel/NestGA.jpg
Het nest wordt dus geboren rond 3/4 april...

Bij deze wil ik jullie dus allemaal waarschuwen!! Louise koopt ratten op op marktplaats, EXOKNAAG , Zeelandnet etc en onder valse namen bij nietsvermoedende rattery's en geeft ze een andere naam en fokt er dan gewoon mee verder, terwijl ik de lijn van Guardian Angel heb terug gefloten omdat er extreme agressie in de verdere lijn voor komt!! En nu staat hij dus al gepland voor minimum 2 nesten. Ik wil niet dat mensen de dupe worden van haar leugens en bedrog... Want als zij rittens die rittens verkoopt en die komen bij mensen terecht die nog nooit ratjes hebben gehad, dan willen ze opslag geen ratjes meer!
Waarom houden we eigenlijk nog een stamboom bij? Als er toch mee geknoeid wordt door anderen? Wat is het dan nog waard?
Mensen zouden dan onder goede voorwendsels naar daar komen, maar eigenlijk is de stamboom daar niets waard, want wat is er nog waar en wat niet?

Ik wil er alles aan doen zodat dit stopt!
Niemand moet belogen en bedrogen worden!
En zeker niet de rattery's die het wel goed menen!
Hoop dat jullie mij hierin bij staan om Louise te laten ophouden met deze leugens en bedrog!

Indien je verdere informatie wilt over de praktijken kan je altijd mailen naar milobengo@hotmail.com

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma apr 02, 2012 9:53 pm 

We hebben als moderators dit bericht tijdelijk weg gehaald omdat we wilden overleggen wat ermee te doen. Weghalen om discussie te voorkomen of laten staan. We hebben besloten om het bericht te laten staan omdat we hier (buiten spam) geen berichten weg halen en we iedereen vrij willen laten in het posten van berichten en reacties.

Wel willen we een ieder verzoeken om, als je wil reageren, dit in een volwassen en nette discussie te doen en daar waar kan graag met onderbouwde feiten.

BVD namens de moderators!

Angela met 27 engeltjes
Opvang in Limburg voor Parzival

"Enjoy the little things in life... for one day you'll look back and realize they where the big things"

Profiel  

BerichtGeplaatst: di apr 03, 2012 12:21 pm 

Ik vind het erg jammer dat stambomen zo belangrijk zijn geworden dat een rattery ze zelfs wil verzinnen om....ja om wat eigenlijk? Om serieus genomen te worden? Om geaccepteerd te worden? Om je rittens te kunnen verkopen?
De sfeer in rattenland is zowiezo veel grimmiger geworden dan 10-15 jaar geleden. Mensen die hun rat kopen bij een rattery die fokt met ratten zonder stamboom worden met de grond gelijk gemaakt. Zo jammer, want waar gaat het nu uiteindelijk om? We willen toch allemaal dat de ratten die gefokt worden gezond en lief zijn?
Ik persoonlijk heb liever een stamboomloze rat waarbij uitgelegd wordt op basis van welke (genetische) eigenschappen de ouderdieren zijn gekozen, dan een rat met fictieve stamboom.
Daarom vind ik het ook erg jammer dat op websites van veel ratteries alleen de stamboom staat als toelichting. Dat zegt mij niks. Het karakter van de ouderdieren staat namelijk niet op de stamboom.
Nieuw bloed is natuurlijk soms nodig. En om te weten wat je in de kuip hebt zou de rattery aan lijnteelt moeten doen, want eigenschappen worden daarmee uitvergroot. Maar ja, dan wordt de rattery helemaal met de grond gelijk gemaakt.
Zou dat de reden zijn dat er stambomen worden verzonnen?
Erg, erg jammer.
Ik hoop dat dit nooit meer zal gebeuren en ik vind dat wij als rattenliefhebbers daar ook een verantwoordelijkheid in hebben: door ons niet meer blind te staren op stambomen en lijnteelt bespreekbaar te maken.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di apr 03, 2012 12:48 pm 

Lijnteelt is heel normaal geworden bij veel ratteries hoor, ik denk dat je je vergist in dat het niet gebruikt wordt. Verder kan je weinig van de genetische eigenschappen weten zonder stamboom, want die eigenschappen rijken verder dan die ene rat waarmee je fokt ;)

Als dit waar is is het natuurlijk niet goed te praten, ook al is een stamboom belangrijk tegenwoordig.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di apr 03, 2012 2:12 pm 

Nou esentim ik vind het echt niet nodig om hier 'de rattenwereld' bij te gaan halen. Ik vind het altijd zo'n enorme onzin om daar dingen op af te schuiven!!
Sowieso is het niet 1 kliek die oordeelt - het zijn een heleboel verschillende mensen met een heleboel verschillende meningen.

Ik heb ook ratten zonder stamboom ingezet (wel met andere info) en ook wel andere eigenwijze dingen gedaan, oa begonnen met steviger lijntelen, ik ga gewoon naar Rene Bastiaans zn barbeque enzovoort. Toch heb ik nooit enige noodzaak gevoeld om erover te liegen. Je hebt altijd wel wat gemiep achter je rug maar als je zelf achter je keuzes staat dan hoef je je echt niet te laten deren door wat 'hoort' of niet.

Beetje offtopic want ik heb echt geen behoefte om me te gaan verdiepen in wat Louise doet of laat, maar ik moest het toch ff kwijt. Echt een bron van irritatie dat gezeur over die 'rattenwereld'. Het is echt niet anders dan andere groepen mensen (heh vooral vrouwen) onder elkaar. Je hebt geroddel en gezeur en geoordeel maar ook zat gezelligheid en verdieping, voor wie zich liever daarmee bezighoudt.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di apr 03, 2012 4:50 pm 

Op aanvraag van Marjoleine plaats ik hier ook even een verduidelijking...

Guardian Angel is door mij gefokt...
Maar ik was zondag aanwezig op exoknaag als standhouder (voor de mensen die geweest zijn, zullen me zien lopen hebben met T-shirt van Rattery Babs Paradise) ... Ik kan dit dus onmogelijk gepost hebben...

Ik ben dan ook de persoon met de keiharde bewijzen tegen Louise... Met het handschrift van Karin waar ze dus naam en dergelijke vermeld...

Verder heb ik een paar weken geleden gemaild naar Karin met de vraag hoe het met Guardian Angel ging en kreeg ik een mail dat hij 2 weken na de exo in december (waar ze hem opgehaald heeft) overleden is... Zondag kwam ze me aanspreken op exo en was het plots 1 week na exo dat hij overleden was.

De verhalen spreken elkaar tegen...

Ik weet ook dat Rattery Mierlo bedrogen is, maar het zelf niet door heeft...
Kim van Rattery Mierlo is de beste vriendin van Karin, Karin had van haar een mooie Bluepoint Siamees overgenomen... En nu zit die in de on-officiele fok van Louise...
Dan heeft de term "beste vriendinnen" voor mij dan toch een andere betekenis dan iemand beliegen en bedriegen...

Heb je vragen, stel ze gerust... Ben bereid om op alles te antwoorden...
Kom niet met vooroordelen want dan wordt er niet gereageerd...

Guardian Angel zit daar, zal ik me moeten bij neerleggen, alhoewel ik het er heel moeilijk mee heb...
Maar ik kan me niet neerleggen bij het feit dat ze iedereen belazerd en er dan nog eens mee weg komt...

Ik vind dat iedereen mag weten met wat zij bezig is... (En ook dat Karin en vriend Rene en misschien nog anderen hier aan meewerken...)

Profiel  

BerichtGeplaatst: di apr 03, 2012 10:04 pm 

annsoo: als ik het dus goed begrijp had jij dit bericht naar iemand gestuurd en heeft die iemand anders hier een acount aangemaakt om jouw bericht hier te posten zonder jouw medeweten? :huh:

Profiel  

BerichtGeplaatst: di apr 03, 2012 11:57 pm 

Inderdaad... Maar wie weten we niet...

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo apr 04, 2012 8:29 am 
Ere-lid

Maar als jij een bericht naar iemand hebt gestuurd weet je toch wie die iemand is?

Barrymore

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo apr 04, 2012 6:52 pm 

@ annsoo: Dan heb je het dus ook niet op het Rat 'n Roll forum gezet ?

*Misty* *Mika* *Maxi* *Mara* *Mauro* *Mova* *Melle* *Mélin* *MaX* *MaddoX* *Milish* *Meagan* *Morena* zijn nu engeltjes, ze wonen voor altijd in mijn hart

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo apr 04, 2012 7:22 pm 

Jolanda M schreef:
Maar als jij een bericht naar iemand hebt gestuurd weet je toch wie die iemand is?

Tenzij je het naar meerdere mensen hebt gestuurd natuurlijk.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo apr 08, 2012 2:40 pm 

Ik heb het naar verschillende rattery's gemaild omdat ik vond dat dit wel bekend moest zijn onder hun omdat ze niet hetzelfde zouden meemaken...
Waar het verder doorgegaan is en wie het dan overal online heeft geplaatst blijft me een raadsel...

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]