Het is nu zo nov 19, 2017 2:06 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Castraat??
BerichtGeplaatst: wo jul 11, 2012 1:10 pm 

Nu ben ik ook nieuwsgierig geworden waarom je er uiteindelijk twee hebt afgestaan... wil je daar eens op reageren?

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo jul 11, 2012 1:10 pm 
Ere-lid

Ik zou het ook prettig vinden als je in het topic wilt antwoorden en niet via PB. Graag ook anderen niet lastig vallen met PB's

Barrymore

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo jul 11, 2012 2:26 pm 

Oh, ik was in de veronderstelling dat je nog steeds je siamees had, en je husky. Die zijn dus nu weg?

Mika & Sammie

So far away, but still so close:
*Schurfie, Morritz, Mozart, Sammie, Tjap, Tjoi, Charlie, Weasly*
Rock & Roll
The meaning of life is to give life meaning.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo jul 11, 2012 3:21 pm 

Nee die 2 heb ik nog steeds...
Ik heb er een tijdje geleden indd er 2 en die heb ik aan iemand gegeven die wilde graag mannen hebben, en ik kon er toen financieel niet voor zorgen en 2 dus wel.
Ik kwam zonder werk te zitten en nu heb ik gewoon weer werk. Ik zeg niet dat ik een castraat wil maar was puur informatief meer niet. Ik zei dat ik er alleen aan zat te denken wil niet zeggen dat ik het doe natuurlijk... Ik wil eerst meer stabiliteit hebben. En dit is de waarheid.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo jul 11, 2012 7:06 pm 

Ik snap je redenering dat je die twee weg hebt gedaan omdat je er op dat moment even niet zo goed voor kon zorgen financieel gezien maar waarom heb je dan toch weer een fuzz in huis gehaald? (Volgens Riezz)

En even goed nadenken voor je ergens aan begint is sowieso het beste wat je kunt doen. In alle gevallen. Je moet er heden ten dage gewoon over nadenken dat je dingen beter niet kunt doen. Ik zou bijv. dolgraag een hond willen maar ik werk 40 uur en heb dus gewoon simpelweg geen tijd....

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo jul 11, 2012 8:18 pm 

Monique & harem schreef:
Ik snap je redenering dat je die twee weg hebt gedaan omdat je er op dat moment even niet zo goed voor kon zorgen financieel gezien maar waarom heb je dan toch weer een fuzz in huis gehaald? (Volgens Riezz)

En even goed nadenken voor je ergens aan begint is sowieso het beste wat je kunt doen. In alle gevallen. Je moet er heden ten dage gewoon over nadenken dat je dingen beter niet kunt doen. Ik zou bijv. dolgraag een hond willen maar ik werk 40 uur en heb dus gewoon simpelweg geen tijd....

Ik had gezegd dat ik misschien ooit een fuzz zou willen maar die heb ik nooit in huis gehad ik had die 2 weggedaan en heb er gewoon weg al een lange tijd 2. Dus jah dat is hoe het zit.. ik werk ook 40 uur en 2 ratjes vind ik genoeg. Als er 1 overlijd is het een ander verhaal.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo jul 11, 2012 9:13 pm 

Nee , ik heb niet gezegd dat ze uiteindelijk die fuzz in huis heeft gehaald maar het was wel de reden dat die twee buiten medeweten van de rattery waar ze vandaan kwamen werden weggedaan en ineens waren ze niet te hanteren of zoiets, ik kan al die berichten nog wel even quoten van een ander forum maar zal ik maar niet doen want is niet zo netjes, maar ik schroom er ook niet voor en de nieuwe eigenaar (ook al zo een stabiel iemand) deed die twee stumpers ook weer weg omdat ze geen trek meer in ze had want na twee weken luisterden ze niet naar hun namen :shock: :roll: , leuke start hadden die ratten zullen we maar zeggen en ik kan niet zo goed tegen mensen die zo met hun beestjes omgaan en dan mooi weer komen spelen op notabene een rattenforum.
Agnetha moet eerst eens even nadenken wat ze werkelijk wil en want op deze manier wordt het nooit wat en ik hoop met heel mijn hart dat er geen rattery of opvang een castraat aan haar geeft want voor je het weet is hij ook weer weg met een onduidelijke reden en zie hem dan maar terug te vinden en nu wordt Agnetha vast heel boos op mij nu dat ik allemaal schrijf maar ze heeft een spoor van ellende achter zich gelaten met haar gedraai en gerommel met de arme ratjes en dan ook niet te vergeten de aluminium kooi die ze te koop aanbood aan iedereen en iedere keer als iemand hem heel blij wilde hebben ging de prijs omhoog en probeerde ze het bij een ander onder het mom van : "Ja iedereen probeerd toch te verdienen".
En constant maar priveberichten sturen waar iedereen doodziek van werd (zal hier ook vast al het geval zijn).

Maar is het laatste dat ik er over schrijf en iedereen die er nog intrapt is zelf schuld hoor , maar denk aub eerst aan de ratjes in plaats aan een heel bewust zielig doende dame.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo jul 11, 2012 11:03 pm 

nou Riezz ik heb je site bekeken, afgezien van wat foute spelling kan ik alleen maar zeggen, zo hee, daar heb je vast erg je best op gedaan zeg, wat een lappen tekst!!!
ik ken je niet en Agnetha ook niet, maar het staat gewoon een beetje lullig om iemand er zo bij te lappen, vind ik dan.
Op je site krijg ik ook een beetje de indruk dat je je tegenover "mensen uit de rattenwereld", probeert te verdedigen, waarom fokken met een stamboomloos ratje, enz enz, maarja
succes met je rattery

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo jul 11, 2012 11:41 pm 

hhheeee wat is dit nu weer voor aanval?.
Ik verantwoord me helemaal voor niemand hoor , volgens mij ben ik op mijn site juist heel duidelijk en eerlijk dus waar je het over hebt snap ik niet zo en voel dit ook als een directe aanval.
Misschien had ik beter verhaaltjes kunnen verzinnen met valse stambomen en zo op mijn site en dan was het wel goed misschien in jouw ogen?.
Maar ja , zal allemaal wel weer ik vind het een hele rare reactie hoor en ik heb helemaal niets met de term mensen uit de rattenwereld want daar hoor ik zelf ook bij.

En ik val Agnetha niet zomaar aan hoor , er is een hele lange voorgeschiedenis op verschillende fora met deze dame en als ik daarom aangevallen moet worden okay hoor, geef die meid gezellig een paar ratjes en kijk wat er met ze gebeurd want het kan je blijkbaar niets schelen, zal mij een biet zijn eigenlijk.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do jul 12, 2012 8:32 am 

elfje schreef:
nou Riezz ik heb je site bekeken, afgezien van wat foute spelling kan ik alleen maar zeggen, zo hee, daar heb je vast erg je best op gedaan zeg, wat een lappen tekst!!!
ik ken je niet en Agnetha ook niet, maar het staat gewoon een beetje lullig om iemand er zo bij te lappen, vind ik dan.
Op je site krijg ik ook een beetje de indruk dat je je tegenover "mensen uit de rattenwereld", probeert te verdedigen, waarom fokken met een stamboomloos ratje, enz enz, maarja
succes met je rattery

Waarom word de site van Riezz hierbij gehaald? En wat is er mis van op je site eerlijk vertellen waar je ratten vandaan komen en hoe je fokt en hoe je niet fokt. Deze site is nog heel erg minimaal met tekst als je andere sites bekijkt. En Riezz zich verdedigen waarvoor? Nergens voor nodig. Hij is eerlijk en vertelt alles eerlijk aan iedereen die het lezen wilt.

En wat dit te maken heeft met iets vertellen over Agnetha? Geen idee. We kennen Agnetha van andere fora waar ze niet een betrouwbare indruk heeft achter gelaten op ons en ook daar heeft ze regelmatig excuses aangeboden en ging daarna gewoon weer op dezelfde manier verder. En ik kreeg met mijn eerdere reactie een mega deja vu hier.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do jul 12, 2012 8:53 am 

nouja, mijn pot-verwijt-ketel-alarm ging even af,
maarja, ik zel wel te snel geweest zijn met mijn reactie, excuses

Profiel  

BerichtGeplaatst: do jul 12, 2012 8:58 am 

ik snap de pot verwijt de ketel alarm niet. Dat zou betekenen dat Riezz iemand beschuldigt van dingen die hijzelf zou doen. Nou geloof mij maar de dingen die hij op zijn site heeft staan is alleen maar waarheid. En hij beschuldigt niemand hier of elders van dingen die hij zelf heeft gedaan of zou doen. Dus ik snap er steeds minder van.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do jul 12, 2012 9:10 am 

dat alles op zijn site waar is, daar twijfel ik geen moment aan.
maar pot verwijt ketel hoeft niet over iets letterlijks te gaan he?

toen ik las dat Agnetha zgn ratjes had verruild voor een fuzz, wat achteraf niet waar bleek, en ik vervolgens bepaalde fokrichtlijnen op de site was waar de meningen over zijn verdeeld, dacht ik nou, de een doet dit en de ander dat
waar je je vraagtekens bij kunt zetten, Agnetha had net geprobeerd een nieuwe start te maken op het forum en werd ook best wel een beetje aangevallen. Maar nogmaals , ik ken heel Agnetha niet, en jou ook niet, en Riezz niet dus waar bemoei ik me eigenlijk mee, dus daarom nogmaals excuses :bloemen:

Profiel  

BerichtGeplaatst: do jul 12, 2012 9:13 am 

Dames en heren, laten we het overzichtelijk houden. Het zal niemands intentie zijn geweest om een ander aan te vallen. Ik ken ook Riez en Agnetha niet maar heb wel duidelijk aangegeven dat ervaringen gedeeld mogen worden zolang het netjes gebeurt. Tot nu toe vind ik dat het netjes gebeurt.

Ja, er worden dingen gezegd waar partijen wellicht niet blij mee zijn maar zover ik kan zien gaat het nog niet om mensen "bewust zwart te maken", maar puur om informatie uit het verleden op tafel te krijgen. ;) En natuurlijk kan ieder zijn eigen kan van het verhaal vertellen.

Angela met 27 engeltjes
Opvang in Limburg voor Parzival

"Enjoy the little things in life... for one day you'll look back and realize they where the big things"

Profiel  

BerichtGeplaatst: di jul 17, 2012 10:10 am 

Agnetha, je weet van geen ophouden he?

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]