Het is nu za nov 18, 2017 6:33 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Castraat??
BerichtGeplaatst: di jul 17, 2012 10:30 am 

Banjer schreef:
Agnetha, je weet van geen ophouden he?

@ Banjer, Agnetha heeft 5 dagen niet gereageerd. Als je dit zo plaatst dan graag met meer uitleg wat je bedoelt. Dit komt vooral beschuldigend over zonder enige toelichting. ;)

Angela met 27 engeltjes
Opvang in Limburg voor Parzival

"Enjoy the little things in life... for one day you'll look back and realize they where the big things"

Profiel  

BerichtGeplaatst: di jul 17, 2012 11:37 am 

Angela: sorry... Agnetha heeft me op andere forums platgespamd en ze probeert op verschillende manieren ratten te krijgen... ze is geen erg betrouwbaar persoon in mijn beleving, gezien haar spammerij, meerdere ervaringen met haar "webshop" en het verhaal dat ze ratjes van een rattery heeft weggedaan naar iemand anders, terwijl die volgens contract naar de rattery terug hadden gemoeten (overigens zijn de ratjes gelukkig wel goed terecht gekomen)... dus vandaar mijn opmerking

Profiel  

BerichtGeplaatst: di jul 17, 2012 12:04 pm 

Dat is ook prima! Maar dit is een stuk duidelijk dat zo'n "onliner" :clown: .

Angela met 27 engeltjes
Opvang in Limburg voor Parzival

"Enjoy the little things in life... for one day you'll look back and realize they where the big things"

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo aug 22, 2012 2:26 pm 

Jammer dat hier alles wordt omgedraaid en dat mensen geloven wat een ander zegt, maar niet naar mij komen n vragen hoe ht is ggaan vind ik wel jammer.
Alles wt via via gaat wordt lekker omgedraaid. Dus vind het jammer dat er dingen ordt gezegd wat niet waar is. Maar als mensen zo zijn dat is het zo. Niemand weet hoe het werkelijk is gegaan, want ze hebben het nooit aan mij gevraagd dat vind ikpas jammer

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo aug 22, 2012 3:03 pm 

Ik ben het deels met je eens Agnetha in de zin dat jou niets is gevraagd! Maar er is een bekend spreekwoord: "waar rook is, is vuur". Ik zou (denk ik) zelf reageren en zeggen hoe het dan wel gegaan is.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo aug 22, 2012 4:10 pm 
Moderator

Ikkeaggie schreef:
ze hebben het nooit aan mij gevraagd dat vind ikpas jammer

Dan vragen we het nu aan je, Agnetha, hoe is het gegaan? Wat is jouw verhaal?

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo aug 22, 2012 7:55 pm 

Prima.
Ik had 2 mannen die heb ik nog steeds.
K wilde 2 ratten erbij hebben dus hb 2 ratten gehaald bij iemand die een huisje zocht, maar het was geen opvang en ik hoefde niks te tekenen.
Ik merkte dat ze niet met zn 4en niet konden opschieten en heb het een tijdje geprobeerd
Ik probeerde contact te maken met diegene kreeg geen reactie helemaal niks.
Iemand die ik kende en zij ook wilde 2 ratten mannen erbij hebben dus toen ik geen reactie kreeg heb ikmde 2 mannen bij die meid gebracht en heb ze een goed huisje bezorgd.
Puur omdat ik niksondertekend had en geen reactie terug kreeg na een tijd en het ging echt niet meer en kon niet nog een kooimkwijt hier in huis, heb ik ze een goed huisje gegeven.
Daar is niks mis mee lijkt mij.
Ik ging prive berichten sturen omdat ik bang was dat ik er niet bij zou horen en een groep altijd moeilijk heb gevonden om te communiceren zowel n het echt als op forum dus ik dacht da ik het voor mezelf goed deed.maar als ze dan zouden zeggen van ik wil niet dat je me mail zeg het dan terwijl ze sommige zeiden van alsje wat wil vragen mag je me altijd prive bericht sturen.
Dus sorry voor degene bij wie k prove gemaild heb.

Ik zal vast berichten krijgen dat ik lieg en dat het zo niet is gegaan maar ik weet voor mezelf dat ik juist heb gehandeld.
En die vragen die ik steldeover naakt rat of een castraat was gewoon kwainformaie voor later niet voor nu.

K hoop dat het voor jullie duidelijk is.
Jammer als mensen mij nuet zullen geloven en da het via via via altijd anders wordt overgebracht als da het werkelijk is.

Nou ik hoor het wel wat jullie ervan vinden

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo aug 22, 2012 9:19 pm 

Degene die een huisje zocht, Agnetha, was niet zomaar iemand, maar een rattery (SchRatjes om precies te zijn)... als jij zegt dat dit niet waar is, kan ik wel wat quotes van een ander forum voor je opzoeken?

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo aug 22, 2012 10:15 pm 

Ik ga alleen reageren op het prive berichten sturen omdat ik van de andere dingen geen weet heb. Dit heb je al eerder hier gedaan en toen heeft een van de moderators je vriendelijk gevraagd dat niet te doen. Simpelweg omdat het daar niet voor bedoeld is.

En communiceren in het echt is voor sommige mensen inderdaad heel eng maar ik zie (persoonlijk) het verschil niet in een vraag op het forum zetten, dus algemeen, tegenover een prive berichtje sturen naar alle mensen die op dat moment online zijn. Dan had je het dus ook gewoon open op het forum kunnen vragen. En nagenoeg elke vraag en de reacties kunnen interessant zijn voor andere rattenslaafjes. En daarna heb je nog een keer priveberichtjes gestuurt en heb ik je er op aangesproken met een duidelijke uitleg, toch? Maar ik kreeg toen de indruk dat je even snel een reactie moest hebben op een vraag.

En als 'sommige' mensen zeggen dat je ze altijd een prive bericht mag sturen, moet je dat dan ook bij die mensen doen.

Daarna is het niet meer gebeurt dus ik ga er vanuit dat dit nu ook over is.

Voor wat betreft het 'ergens niet bij horen' is het lastig dat je het jezelf zo moeilijk hebt gemaakt op het andere forum en hier ook wel een beetje. Je hebt hier je excuses aangeboden dus dat is wat mij betreft prima. Maar bij sommige mensen heb je het blijkbaar verpest en die komen (helaas voor jou) ook hier.

Nogmaals, gedraag je fatsoenlijk en hou je aan de forum- en fatsoensregels en dan is er niets aan de hand.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do aug 23, 2012 8:03 am 

Ikkeaggie schreef:
Nee die 2 heb ik nog steeds...
Ik heb er een tijdje geleden indd er 2 en die heb ik aan iemand gegeven die wilde graag mannen hebben, en ik kon er toen financieel niet voor zorgen en 2 dus wel.
Ik kwam zonder werk te zitten en nu heb ik gewoon weer werk. Ik zeg niet dat ik een castraat wil maar was puur informatief meer niet. Ik zei dat ik er alleen aan zat te denken wil niet zeggen dat ik het doe natuurlijk... Ik wil eerst meer stabiliteit hebben. En dit is de waarheid.

Maar op 11 juli gaf je zelf bovenstaand antwoord op de vraag waarom je die 2 ratjes weg had gedaan, en dat is toch een andere reden dan die je gisteren gaf :huh:

*Misty* *Mika* *Maxi* *Mara* *Mauro* *Mova* *Melle* *Mélin* *MaX* *MaddoX* *Milish* *Meagan* *Morena* zijn nu engeltjes, ze wonen voor altijd in mijn hart

Profiel  

BerichtGeplaatst: do aug 23, 2012 8:28 am 

Ik ken je niet maar eh.. :huh:

Waarom koop/haal je dieren als je niet weet of je er voor kunt zorgen.. En waarom lieg je over de redenen ze weg te doen (zie hierboven M&M's bericht)

Ik weet het niet hoor.. maar je komt me over als iemand die geen flauw idee heeft wat ze wil. Wat als je straks weer 1 of 2 ratten binnen haalt en dan weer je baan kwijt raakt.. of als het dan weer "niet klikt".

Werk je ze dan weer de deur uit als oud vuil? Of als je ze bij een opvang/rattery haalt.. breng je ze dan maar weer naar "zomaar iemand die ratten wil"?

Dieren heb je niet voor even.. dieren heb je voor het leven. En als jij geen zekerheid hebt/kan bieden.. moet je ook helemaal niet aan dieren beginnen :nee:

Profiel  

BerichtGeplaatst: do aug 23, 2012 8:44 am 

svdijk86 schreef:
Ik ken je niet maar eh.. :huh:

Waarom koop/haal je dieren als je niet weet of je er voor kunt zorgen.. En waarom lieg je over de redenen ze weg te doen (zie hierboven M&M's bericht)

Ik weet het niet hoor.. maar je komt me over als iemand die geen flauw idee heeft wat ze wil. Wat als je straks weer 1 of 2 ratten binnen haalt en dan weer je baan kwijt raakt.. of als het dan weer "niet klikt".

Werk je ze dan weer de deur uit als oud vuil? Of als je ze bij een opvang/rattery haalt.. breng je ze dan maar weer naar "zomaar iemand die ratten wil"?

Dieren heb je niet voor even.. dieren heb je voor het leven. En als jij geen zekerheid hebt/kan bieden.. moet je ook helemaal niet aan dieren beginnen :nee:

Dat is al weer meer dan een half jaar geleden en iedereen maakt weleens fouten als dit je eerte ratten zijn toch. Fout is menselijk

Profiel  

BerichtGeplaatst: do aug 23, 2012 8:56 am 

En aan gezien ik veranderd ben en goede dingen wil voor mn rattn wil kan je het niet vergelijken met toen.
Weet je ik heb mn verhaal verteld en wie mij niet mag prima, maar wil gewoon normaal vragen hier kunnen stellen meer niet.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do aug 23, 2012 9:07 am 

Is het niet beter dit topic te sluiten? Iedereen heeft inmiddels genoeg info om een eigen mening te kunnen vormen over deze kwestie en verder gaat dit verhaal nergens naartoe behalve dat het meer bekvechten wordt.

Ik weet niet wie gelijk heeft en eerlijk gezegd interesseert me dat ook niet zo. Volgens mij is de enige tip die hier gegeven wordt duidelijk, namelijk, houd het voorlopig bij de 2 ratjes die je nu hebt en geniet daar volop van!

Verder is dit topic niet informatief wat ratten of iets anders betreft en is het gebekvecht ook zeker niet leuk om te lezen. Wat mij betreft zou het topic dus gesloten mogen worden....

Profiel  

BerichtGeplaatst: do aug 23, 2012 9:30 am 

Wij sluiten geen topics Claudia. Als er niemand meer reageert op dit topic dan verdwijnt het vanzelf. Maar zoals je ziet blijven er mensen reageren. Als er niemand meer reageert 'bloed' het vanzelf dood.

Soms is iets niet informatief maar wel handig om te weten. Nu weten 'nieuwelingen' bijvoorbeeld ook dat er forumregels zijn en dat men zich daar aan moet houden. We zullen niet snel iemand royeren als forumlid. Er is in al die tijd dat wij als forum bestaan 1 of 2x (volgens mij...) iemand echt verwijderd omdat hij/zij het gewoon te bont maakte. Dat zegt toch wel dat wij vrij tolerant zijn. Nogmaals als iemand zijn/haar excuses maakt is het voor dat moment okee.

Het is alleen wel zo dat iemand niet kan blijven doorgaan met bijv. spammen via een prive bericht. Als dat na waarschuwingen van de moderators blijft voorkomen dan gaan we dat bespreken en dan is de kans vrij groot dat iemand wél geroyeerd wordt.

Dus, als mensen dit topic willen laten doodbloeden prima. Maar reageer dan gewoon niet meer. ;)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]