Het is nu za nov 18, 2017 10:36 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Ratjes aanschaffen
BerichtGeplaatst: zo jun 22, 2008 10:44 am 

Spannend!!! :D Ik heb de namen van mijn kleintjes ook van een baby-namen site.. Ik wilde er een met een A en een met een C, nou dat zijn Amirah en Cleopatra geworden. Ik houd wel van Arabische namen! Ik heb ook een ratje gehad die Najla heette...

Amirah en Cleopatra!! Mijn meissies!

Dag Lisa, Najla, Misty, Dora en Bandito.. Ik mis jullie...

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo jun 22, 2008 11:16 pm 

Wat leuk en spannend :D succes met wachten nog!

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma jun 23, 2008 10:09 am 

Ik zie ze niet staan :(
Hadden ze in de opvang nog geen naam?

Veela & Vendetta, Lily & Molly, Polyjuice, Styx & 't Klein Ding

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma jun 23, 2008 3:55 pm 

drine schreef:
Ik zie ze niet staan :(
Hadden ze in de opvang nog geen naam?

Nee, het waren er zoveel tegelijk en ze waren pas net binnen.

Heb je wel op locatie hoofddorp geklikt? En dan vrouwtjes. Dan krijg je bovenaan Sheba en Carina, en dan babyratjes van Enora (een siamees, die kun je verderop zien). Daar is het de tweede van, daar staat gereserveerd achter. En als je dan verder naar beneden scrollt zie je de andere rittens, waarvan er bij twee ook gereserveerd staat.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di jun 24, 2008 5:39 pm 

Nadat ik de foto's heb bekeken, werd ik ook een beetje verliefd... :inlove: Ga als het goed is volgende week woensdag een ritten ophalen. Waarschijnlijk een zusje van die van jou! Ga voor nummer 8, 11 of 13.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di jun 24, 2008 7:21 pm 

Haha, goed zeg :D !

Profiel  

BerichtGeplaatst: di jun 24, 2008 11:02 pm 

Talitha schreef:
Nadat ik de foto's heb bekeken, werd ik ook een beetje verliefd... :inlove: Ga als het goed is volgende week woensdag een ritten ophalen. Waarschijnlijk een zusje van die van jou! Ga voor nummer 8, 11 of 13.

Goed zeg!! Wat super voor de ratjes en wat zal Babette ook blij met je zijn!! Het staat er echt helemaal vol en ze heeft er onwijs veel werk aan.
Laat je weten welke je hebt uitgekozen? Misschien kunnen we via het forum af en toe contact houden over hoe het met ze gaat?

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo jun 25, 2008 10:15 am 

Ik zal zeker laten weten welk meisje het is geworden! En ik vind het erg leuk om via het forum contact te houden. Ik heb ook 2 dochters van Jerry (van rattenopvang Parzival) en ik vind het altijd erg leuk om onder 'Hoe gaat het met' te lezen hoe het met hun broertje en zusjes gaat!
Ik vind nog een week wachten best lang... :pruil:

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo jun 25, 2008 10:32 am 

Talitha schreef:
Ik zal zeker laten weten welk meisje het is geworden! En ik vind het erg leuk om via het forum contact te houden. Ik heb ook 2 dochters van Jerry (van rattenopvang Parzival) en ik vind het altijd erg leuk om onder 'Hoe gaat het met' te lezen hoe het met hun broertje en zusjes gaat!
Ik vind nog een week wachten best lang... :pruil:

Niet zeuren met je week! Ik moet nog 2-3 weken wachten! :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo jun 25, 2008 10:53 am 

Waarom moet jij nog zo lang wachten dan?
Dat is nog erger ja...

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo jun 25, 2008 11:35 am 

Talitha schreef:
Waarom moet jij nog zo lang wachten dan?
Dat is nog erger ja...

Ik ga verhuizen, en zou 4 juli de sleutel krijgen, maar de renovatie zou mogelijk twee weken uitlopen. We hoeven door die renovatie gelukkig niet veel te doen, maar wel verven, en het laminaat en vloerbedekking leggen. Het kamertje waar de ratten in komen te staan wordt het eerst gedaan, maar je kunt ze natuurlijk niet in de verflucht of het stof van het verbouwen gaan zetten! Dus helaas, ik moet echt nog even wachten. In dit huis is er écht geen plaats voor (oude bejaardenwoning die gesloopt gaat worden, echt heel klein). Gelukkig was het geen probleem dat ze zolang nog even in de opvang zouden blijven.

En.. wie weet kom ik niet eens te wonen waar ik nu de sleutel van zou krijgen.. we hebben op het huis van mijn opa ingeschreven (die is naar het bejaardenhuis), dat is een véél groter huis op een véél betere locatie, en we zijn nog nummer twee geworden ook met minder dan een jaar inschrijving. Nummer 1 twijfelt heel erg, die moeten eigenlijk een gelijkvloerse woning hebben voor hun gehandicapte dochter. Daar zouden we 1 juli in mogen, dus wie weet.. Dan hebben we zoveel kamers dat de ratjes nog hun eigen kamer zouden kunnen krijgen ook, haha!

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo jun 25, 2008 11:37 am 
Ere-lid

Daar duim ik dan voor!

Barrymore

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo jun 25, 2008 11:39 am 

Okee! Spannend allemaal! Veel sterkte met die weken wachten!
En met het klussen... Dat valt ook nog niet mee! Ben in krap een jaar tijd ook twee keer verhuisd en dat terwijl ik na de 1e verhuizing al zei dat ik dat nooooit meer ging doen :lol:
Je kunt je nu in ieder geval wel helemaal op en top voorbereiden op de komst van de ratjes!

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo jun 25, 2008 12:05 pm 

Talitha schreef:
Okee! Spannend allemaal! Veel sterkte met die weken wachten!
En met het klussen... Dat valt ook nog niet mee! Ben in krap een jaar tijd ook twee keer verhuisd en dat terwijl ik na de 1e verhuizing al zei dat ik dat nooooit meer ging doen :lol:
Je kunt je nu in ieder geval wel helemaal op en top voorbereiden op de komst van de ratjes!

Ja heel spannend allemaal! Na 3,5 jaar in een minihuisje te hebben gezeten kan ik écht niet wachten. Ik hoop zó dat ik het huis van mijn opa krijg, zou zo leuk zijn :D Klussen vind ik erg leuk, maar valt niet mee inderdaad. Ben ondertussen ook aan het afstuderen dus eigenlijk komt het helemaal niet uit. Maar goed, dan betaal ik een periode extra schoolgeld en heb ik mijn diploma 3 maanden later, is eigenlijk ook niet erg.

Ben me inderdaad al druk aan het voorbereiden op de ratjes die gaan komen, m'n vriend wordt er zelfs een beetje gek van :-) Kan nog steeds niet wachten tot ze met zijn drietjes hun kooi gaan verkennen :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo jul 13, 2008 12:03 am 

Jaaaaaaaaa morgen mijn ratjes ophalen!!!

Kreeg vandaag de spullen binnen, helaas alle hangmatjes e.d. nog niet, maar ach, de oude thee- en handdoeken die ik nu heb gebruikt zijn ook best leuk.

Was druk bezig de kooi in te richten, en mijn kat (Bo'tje) maar speels rondrennen door het huis, dat vindt ze fantastisch, hoe meer rommel hoe beter en als er dan ook nog kartonnen dozen bij zijn kan d'r dag helemaal niet meer stuk :)

Goed, de kooi helemaal klaar, hoor ik dat Bo binnenkomt via het kattenluik, en ineens "PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP".... ja hoor... een muis!

Ze zei er nog net niet bij: "Alsjeblieft Franca! Voor in je kooi!" :-)

Ze heeft echt in tíjden niets meer gevangen! En nu liet ze hem nog los ook zodra ze binnen was... dat werd dus een avondje 'operatie hoe-krijg-ik-de-muis-achter-de-wasmachine-vandaan'.
(hij of zij was gelukkig in een dikke winterjas van me gekropen die op de grond lag, toen ik die optilde ging er iets heel hard piepen dus we konden 'm er buiten uit schudden :))

Ben benieuwd hoe ze op de ratjes gaat reageren. Toen ik heel vroeger ratjes had had ik ook twee katten, en die leken de ratjes toch wel heel erg te scheiden van de beesten die ze buiten vingen.
Ik blijf er in ieder geval bij, en anders kunnen de ratjes in het kantoortje staan, waar Bo niet in kan.

Ben wel benieuwd hoe de katten van andere mensen op de ratjes reageren?

Groetjes!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]