Het is nu za nov 18, 2017 4:54 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Opvangertje erbij??
BerichtGeplaatst: do sep 04, 2008 8:48 pm 

Geef Dusty wel een kans om te wennen hè ;) . Die zit nu in een nieuwe omgeving met allemaal nieuwe spannende luchtjes. Geen wonder dat hij geen rust in zijn kont heeft :-) .

Profiel  

BerichtGeplaatst: do sep 04, 2008 9:23 pm 

Hilde schreef:
Geef Dusty wel een kans om te wennen hè ;) . Die zit nu in een nieuwe omgeving met allemaal nieuwe spannende luchtjes. Geen wonder dat hij geen rust in zijn kont heeft :-) .

hehe das waar ja.. raakte hem net aan hij sprong echt in 1 sprong naar de andere kant van de kooi.. hij moet echt wennen dus ik raak m lekker veel aan als hij op de bank is enzo veel aaien. Ben trouwens wel blij dat ik niet Muis erbij genomen heb.. heb mn handen vol aan deze kleine Rat. zal heel wat tijd kosten hem een beetje alles aan te leren..
minpunt is wel :P hij wil dingen slopen en omdat ik zoveel hangmatjes heb.. en cloud en snow daar nooit aan kwamen kwa vernielen moet ik een oplossing vinden het hem af te leren.. want dan hou ik niks meer over :mrgreen:

had de kooi niet eens helemaal uitgesopt en bodembedekker was van gister avond.. had er geen tijd meer voor.. maar dat maakt ze niks uit gelukkig.. ze hebben natuurlijk al lange tijd in de Jenny gezeten.. het laatste wat ik nu nog wil zien is dat ze bij elkaar gaan liggen.. deed hij wel met cloud op plateautje maar nu ook nog echt lekker half op elkaar in de hangmat..

Profiel  

BerichtGeplaatst: do sep 04, 2008 10:09 pm 

Ik zou hem gewoon lekker rustig in de kooi laten, niet eruit halen of knuffelen. Laat hem gewoon even lekker een dag ofzo wennen aan de kooi en de nieuwe omgeving en de andere ratten. Tam maken en knuffelen komt wel, daar is tijd genoeg voor :-) . En ook vwb het samen liggen zul je toch echt geduld moeten hebben ;) . Het gaat zelden zo snel en soepel dat ze meteen samenliggen ;) .

Geduld is het sleutelwoord bij een intro :-) .

Profiel  

BerichtGeplaatst: do sep 04, 2008 10:18 pm 

Alathariel schreef:
Ik zou hem gewoon lekker rustig in de kooi laten, niet eruit halen of knuffelen. Laat hem gewoon even lekker een dag ofzo wennen aan de kooi en de nieuwe omgeving en de andere ratten. Tam maken en knuffelen komt wel, daar is tijd genoeg voor :-) . En ook vwb het samen liggen zul je toch echt geduld moeten hebben ;) . Het gaat zelden zo snel en soepel dat ze meteen samenliggen ;) .

Geduld is het sleutelwoord bij een intro :-) .

hehe oke das waar. Hij ruikt nog helemaal niet naar cloud en snow :P die vink altijd lekker ruiken dus dat moet dan ook nog maar komen. Net een paar piepjes nog geweest meer aansteller maar ben wel erg blij dat ik het gedaan heb.. omdat ik er nogal onzeker over was of het de goede keuze was.. een 3e omdat het maar mn eerste ratjes zijn maar het is goed zo :)

maar ook ben ik blij dat er maar 1e bij gekomen is dat zal heel veel uitmaken denk ik..
omdat ik echt heb overwogen ze alle 2 te nemen dat was ook eerst het plan.

Maar goed zal kijken of ik morgen wat foto's kan maken.. en laat m lekker wennen nu ja :P

hopelijk word het een rustige avond want heb de afgelopen 3 dagen vreselijk geslapen .. wou zou graag dat hij erwas haha.

maar goed alweer word vervolgd

Profiel  

BerichtGeplaatst: do sep 04, 2008 10:35 pm 

wat zei je ook alweer... :P nou ze liggen nu samen te slapen jeeeej :thumbsup: :mrgreen:
dus zelden... :P jeej hoor ik onder de naam "zelden"
heb er foto van gemaakt ;) als hard bewijs haha

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr sep 05, 2008 10:03 am 
Ere-lid

Hij is nog eigenlijk een ritten heh, die hebben gewoon nog niet zoveel rust in hun bibs. ;)
Fijn dat de intro zo goed verlopen is!

Barrymore

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr sep 05, 2008 11:54 am 

Jolanda M schreef:
Hij is nog eigenlijk een ritten heh, die hebben gewoon nog niet zoveel rust in hun bibs. ;)
Fijn dat de intro zo goed verlopen is!

hehe dat is echt waar ja. terwijl na gister is hij nu al veel meer rustiger geworden
Hij beweegt niet zo hevig als ik hem oppak enzo.. ik laat hem wennen om hen dan van de bank tot de bovenleuning op te tillen en dat begint hij aardig door te hebben dat het beter is om stil te hangen dan te bewegen.
Snow waarvan ik het echt niet verwachte laat hem wel duidelijk zijn rang zien. Haren omhoog en met de kont tegen hem aan drukken. En hij hapt dan naar Thunder..( nieuwe naam dusty was toch niet zo geweldig.)
en dan schiet en krijst thunder weg. Ik dacht dat cloud hem streng zou aanpakken maar dat zijn echt dikke vriendjes Thunder sprint dan naar cloud toe voor bescherming.

Terwijl Cloud de hoogte in de rang is..

Ben er paar keer uit geweest maar heb geen kik gehoord totaal stil dus ik dacht ga eens kijken liggen ze met zn 3e bij elkaar te slapen in mandje.. ben ik wel erg blij om.

Maar Thunder begon als een dominante ritten die meteen snow al op zn rug had maar hij begint echt te leren van je kan maar beter bang voor hem zijn :P als snow de hangmat in komt staat hij doodstil maar daar ben ik wel erg blij om.. want hij moet wel zijn plek weten en Snow is de beste trainer.

heb foto's zal ze ff op pc zetten

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr sep 05, 2008 12:54 pm 

FOTO'S!!!

Zijn geen mooie foto's maar heb je wel een idee hoe hij het doet..
komen uiteindelijk nog meer en mooiere maar dit is alvast het begin..

Linker samen met cloud (dikke maatjes)
Afbeelding

Gister avond een paar uur na introductie ging dus erg goed.
Afbeelding

erg overbelicht maar dit was ongeveer 2 uur na introductie weer samen met grote vriend cloud
Afbeelding

Met snow nog niet gelukt op de foto.. die moet nog erg aan hem wennen.. maar komt vast en zeker ook nog wel foto's van.

:P

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr sep 05, 2008 12:59 pm 

Klinkt heel goed :thumbsup: ! En het is vaak de laagste in rang die wil bewijzen aan een nieuweling dat er met hem niet te spotten valt ;) .

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr sep 05, 2008 1:13 pm 

Hilde schreef:
Klinkt heel goed :thumbsup: ! En het is vaak de laagste in rang die wil bewijzen aan een nieuweling dat er met hem niet te spotten valt ;) .

dan klopt dat helemaal ja.. tis dat ze nu bij elkaar slapen.. maar niet helemaal tegen elkaar aan.

Snow was echt aan het blazen haren rechtop en met zn billen tegen m aan het drukken. en alles in slowmotion :mrgreen:

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr sep 05, 2008 4:43 pm 

aaah niet te geloven :P snowtje heeft voor me geplopt ! dat is echt zeldzaam omdat hij aanraking niet zo heel super vind en stil zitten doet hij dan niet. Hij lag daar en ik achter zn oortjes kriebelen en uiteindelijk ging ie hard knarsen en ploppen..

en dan nu het grootste :P Thunder heeft ook geplopt ! :jippie: hij lag daar in mandje en knarsen en echt hele tijd ploppen niet te geloven wat een vertrouwen hij meteen heeft.

Omdat het mn eerste ratjes waren en ik nooit eentje tot ploppen heb kunnen brengen.. maar sinds thunder er is is iedereen best .. rustig 8) gewoon beetje liggen en rond wandelen. nou cloud nog zover krijgen.

Maar ben echt van plan om van Thunder een echte dwijl te maken omdat cloud liever wil rennen en snow zoiets heeft van.. vind het allemaal maar best. hehehe

ben te blij :mrgreen: het gaat echt super. :thumbsup: "thunder heeft net hele tijd bij snow geslapen dus tussen hun is het ook goed :P ze zijn weer lief voor elkaar"

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr sep 05, 2008 4:46 pm 

Kun je z'n naam gelijk weer terugveranderen. :mrgreen:
Fijn dat het zo goed gaat, hoor.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr sep 05, 2008 4:51 pm 

hehe lol jah maar spreek dusy maar vaak uit ik vergat de naam zelfs gister... en thunder tja snow sneeuw komt uit de lucht cloud wolken uit de lucht:P thunder dus ook.

"verklaar me maar niet voor gek" :roll:

Ik heb op youtube moeten zoeken hoe ploppen eruit zag maar dat was dit zekers te weten wel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr sep 05, 2008 10:52 pm 
Moderator

:thumbsup: Gaaf hè?

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr sep 05, 2008 11:19 pm 

rattepa schreef:
:thumbsup: Gaaf hè?

het is te schattig ja :D

Thunder is btw een beetje bang voor Snow kennelijk.. ik stond tegen de bank aan en zag hoe thunder eruit rende omdat snow achter hem aanzat. En zonder na te denken komt hij naar me toe en kruipt zomaar in de zak van mn trui :D
en daar zat ie naar buiten te kijken tot snow weg was.. en als hij dacht dat de kust veilig was kwam hij er weer uit.. maar al snel genoeg kwam hij aan rennen joh :suprised: ! en hup weer in mn zak. Echtwaar niet te geloven wat een vertrouwen dat ventje heeft.

heb er foto van :P zal die nog wel ff posten

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]