Vera schreef:
De opvang topic's hier zijn niet up-to-date nee. Ik kan je aanraden even naar rattenopvang Rattenpootjes te mailen of bijv ineke (rattenopvang Leusden) te mailen. Parzival in Tilburg heeft geloof ik ook nog wat opvanger zitten, maar ik weet het ook niet precies uit mijn hoofd. Ik weet niet of je opvangratjes in een bepaalde omgeving/regio zoekt?
Ik heb nog een jong opvangertje van Jill (Rattenpootjes) hier in huis, maar zij zou wel met een leeftijdsgenootje moeten verhuizen. Dus dat zou je met Jill moeten overleggen.
Ik ben erachter gekomen dat de Jenny precies op
dit kastje van Ikea past, zolang hij geen houvast heeft en nergens op kan staan op de kast naast de kooi, kan hij er namelijk niet opkomen

Dus dat is mooi! de Jenny leek mij ideaal voor beginners.
Ik woon in Den Haag, maar ik ben wel bereid om een stuk te reizen om ratjes te halen hoor. Ze gaan je huisdieren zijn voor een lange tijd dus dan mag je er ook best wel wat moeite voor doen vind ik. Ik weet niet of het erg stressvol is voor die diertjes om een stukje met de trein te moeten? Ik heb namelijk geen auto.
Die opvanger kan je beter nog even een ander huisje voor zoeken, ben op dit moment namelijk nog bezig met mijn minor in het buitenland, ik kom terug in de kerstvakantie

Ik bereid me graag op tijd voor. Als je zo rond die tijd twee of drie ratjes hoort die nog een huisje nodig hebben dan beveel ik me van harte aan, en ik zal ook rond mailen als ik de kooi voor elkaar heb