Het is nu vr nov 24, 2017 5:07 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Rattery, Airattery
BerichtGeplaatst: zo dec 28, 2008 11:32 pm 

Aeterna schreef:
mariska heeft het opgegeven met andere fora omdat ze bijvoorbeeld bij ratten.nl zonder duidelijke reden is geband, en op SNOR ongelooflijk weggepest is :confused:

Ik heb even terug gelezen op destijds SNOR, daar was ik de helft namelijk van en ben inmiddels weer lekker Ratslife, maar ik dacht dat Mariska alleen met mij een aanvaring daar had met mij, maar zie dat er aan de andere kant ook werd aangevallen. Ik kan alleen maar mijn gedeelte nog eens bevestigen met deze regel op het foprum die er nu ook staat.
Citaat:
Mensen die contact hebben met, informatie uitwisselen met of anderszins banden hebben met personen, organisaties of andere rechtspersonen die op enige manier in verband kunnen worden gebracht met (vermoedelijke) dierenmishandeling, criminaliteit, het zelf doden van huisdieren of het neerzetten van een doos met gedumpte ratten voor de deur van een opvang, kunnen worden geweigerd.

En ja daar heb ik Mariska mee geconfronteerd, ze is wat keren gewaarschuwd, dat mensen het niet beseffen wat zo een doos betekent prima, maar graag hou ik daar afstand van, of je nou jong bent of niet.
pesten doe ik niet aan, buiten Mariska heb ik mensen weer met deze doosfiguren in zee zien gaan, die mij niet mochten en/of fokratten nodig hadden, en daardoor hun schoonpraten. Inmiddels is nu na eindelijk na jaren geloof ik wel duidelijk geworden dat deze mensen niet deugen. Ik heb er ook van geleerd als ik zie dat iemand niet klopt, en je denkt dat het belangrijk is voor rattenliefhebbers om dat te weten, ik beperk me tegenwoordig tot een klein groepje daar in, die het ook echt willen weten.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo dec 28, 2008 11:39 pm 

oke, dat wist ik dan niet, weet alleen dat ze 1 keer haar eigen website erneer gezet heeft.

En ik ga de discussie niet aan met rattery's omdat ik weet dat ik er niet genoeg ervaring mee heb om anderen mijn mening "op te dringen" Beetje raar gezegt. Ik weet bijna niks van genetica. Gooi bijvoorbeeld áltijd russisch en Amerikaans blauw door elkaar :lol: . En ken alleen de "standaard" kleuren en weet zo goed als niks over vererven van ziektes.
Waar ik wel laatst van geschrokken ben is de hoeveelheid nestjes van airattery, dat had ik nog niet eens zo erg door, maar ze zit dus al bij N terwijl ze net een jaar bezig is...
Door ervaring weet ik ondertussen wel wat van ziektes enzo, en ik zeg ook altijd dat dat mijn eigen ervaring is.

@ Annie: Dat bedoel ik dat mariska een beetje naïef is af en toe en het goede in mensen wil zien. Ze heeft monica gewoon geloofd en daar word ze nu nog steeds door aangevallen, terwijl ze later ook echt wel heeft gemerkt dat monica(en bas) niet deugd, we hebben zelf ook veel last van hun gehad op RS...

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo dec 28, 2008 11:43 pm 

oke maar voor een mailwisseling daarover sta ik best open, het was voor mij tegen mijn zere been dat Mariska deed of er niets aan de hand was.

De andere aanval heb ik niets mee te maken in ieder geval, het ging mij alleen om Bas en Monica.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma dec 29, 2008 2:09 pm 

Aeterna schreef:
oke, dat wist ik dan niet, weet alleen dat ze 1 keer haar eigen website erneer gezet heeft.

Maar zo breng je wel beschuldigingen de wereld in die niet kloppen. Ik heb er altijd een hekel aan als mensen maar naar één kant van het verhaal luisteren, terwijl je ook bij mij had kunnen aankloppen om de andere kant te horen voordat je zoiets op een forum gooit. Nu lees ik het toevallig, maar er wordt genoeg gezegd zonder dat ik het (kan) lezen. ;)

SOK Shop

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma dec 29, 2008 10:13 pm 

Denise schreef:
Aeterna schreef:

Maar zo breng je wel beschuldigingen de wereld in die niet kloppen. Ik heb er altijd een hekel aan als mensen maar naar één kant van het verhaal luisteren, terwijl je ook bij mij had kunnen aankloppen om de andere kant te horen voordat je zoiets op een forum gooit. Nu lees ik het toevallig, maar er wordt genoeg gezegd zonder dat ik het (kan) lezen. ;)

Kan me nog een voorval herinneren waarbij jij dat ook achterwegen liet dus de pot verwijt de ketel :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma dec 29, 2008 10:29 pm 

Vergeet de forumregels niet a.u.b. : viewtopic.php?f=9&t=3

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo jan 04, 2009 3:46 am 

Monique & harem schreef:
Eens met Bram... ik ben ook begonnen met twee rattery ratjes waarvan de eerste nog binnen een jaar kwam te overlijden en de tweede wel een mooie leeftijd heeft bereikt. Daarna heb ik alleen maar opvangers gehad en die hebben bijna allemaal de twee jaar gehaald en één zelfs drie jaar.

Garanties heb je sowiezo niet. En ik zou, persoonlijk, nooit in zee gaan met een rattery waarvan ik niets weet.

ja dat klopt idd. Een rat van de rattery kan net zo goed ziek worden als een opvangertje, maar ik denk dat je miss. Meer garantie hebt bij een rattery rat, omdat ze dit soort dingen juist tegenwerken... Ik weet het ook niet, :applaus:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]