Het is nu wo nov 22, 2017 4:06 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo feb 11, 2009 7:23 pm 

Angela geeft alleen een link!
Zelf geeft ze geen mening anders dan dat ze het goed vind meningen van anderen te horen die er wel meer van weten....

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo feb 11, 2009 7:25 pm 

in die link geeft ze dus wel haar mening ;) Daar doel ik dus op ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo feb 11, 2009 8:11 pm 

amicitia schreef:
Angela schreef:
Ach, ik hou niet van kletsen over anderen of met vingers wijzen maar vind wel dat sommige mensen die op zoek zijn naar informatie ook de mindere kanten van sommige zaken moeten weten alvorens ze zelf een beslissing nemen. Denk dat het topic duidelijk genoeg is om je die info te geven.

Waarom geef je eerst aan dat je nog nooit bij bepaalde ratteries geweest bent, maar dat je wel je mondje klaar hebt over deze ratteries? Vind ik persoonlijk wel heel scheef.

Angela is zoals ze zegt. En je hoeft ook niet altijd bij iemand zelf over de vloer te komen om er een mening over te kunnen vormen. Ben's Place zelf is overigens gestopt voor zover ik weet. Maar aan mijn fokcriteria heeft zij in elk geval niet voldaan, laat staan de acties van de man in haar leven. En alsjeblieft geen nieuwe discussie over dat Monica onschuldig is en van niets wist, die zijn er al genoeg gevoerd de afgelopen jaren.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo feb 11, 2009 8:51 pm 

Ik geef een link over een discussie die geweest is, daarin geef ik mijn mening en die heb ik toen ook met betrokkenen buiten het forum besproken. Ik heb mijn eigen mening over sommige mensen die niet eens meer een plank maar een betonnen muur voor hun kop hebben maar die hou ik voor me. Die mensen weten zelf dondersgoed waar ze mee bezig zijn en blijven, raar maar waar, steeds de onschuldige spelen want de hele rattenwereld liegt over ze. :duh:

Jij wil fokken met ratten waar anderen het niet mee eens zijn. Doe je ding, moet je helemaal zelf weten maar als je het topic dat ik aangeef nog eens goed en objectief doorleest dan zie je dat jij op veel dingen niet eens ingaat waar anderen je heel actief uitleg proberen te geven.

Ik ken maar een paar fokkers met richtlijnen waar ik achter zou staan en heel veel waar ik, als leek (want ik weet niet eens veel van fokken) al van kan zeggen dat er dingen niet kloppen. :weetniet:

Ik ga hier nu ook niet meer op in want ik geef een dame die ergens om vraagt een antwoord in de vorm van een link notabene en dat hak jij daar al weer lekker op in. Is toch een openbaar forum ;) .

Angela met 27 engeltjes
Opvang in Limburg voor Parzival

"Enjoy the little things in life... for one day you'll look back and realize they where the big things"

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]