Het is nu za nov 25, 2017 12:13 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: zieke rat gekocht
BerichtGeplaatst: wo mei 05, 2010 9:16 am 

Ik schaam me diep maar ik heb mijn ratjes bij een dierenwinkel gekocht ( wist nog niet beter) het derde ratje heb ik nu ong 4 weken en na 1 week kreeg hij huidproblemen en veel niezen. Het is trouwens een albino dumbo.
Ik ben naar de dierenarts gegaan en die dacht aan schurft behandeling enz. Nu gisteren weer terug geweest en de dierenarts schrok van mijn beestje. Ze denkt nu aan schimmel en er is een kweek opgestuurd naar utrecht.
Het doet mij en mijn zoontje zoveel pijn dat dit arme diertje dit door moet maken, hij is zo lief. Hij zit nu al 2 weken apart in een klein kooitje en mist echt zijn vrienjes. Zelf heb ik ook rare plekken op mijn huid waar ik voor naar de huisarts moet van de dierenarts. Mijn vraag is hier iets aan te doen ? Ik heb al een klacht ingediend maar dit moet eerst overlegd worden en dan wordt ik teruggebeld (denk het niet)
Ik ben zo kwaad en verdrietig buiten dat het zielig is voor het beestje zit ik nu ook met behoorlijke dierenartsrekeningen.

alvast bedankt voor het aanhoren/lezen van mijn verhaal en graag jullie advies leon/tanja

Profiel  

Berichttitel: Re: zieke rat gekocht
BerichtGeplaatst: wo mei 05, 2010 9:36 am 

Hoe zien de huidproblemen eruit?

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo mei 05, 2010 11:08 am 

wat vervelend allemaal:(. maar hoe zien jou huidproblemen eruit? ik heb ringworm gehad (dat zijn kleine droge plekken in de vorm van een kring en kan wat rood worden en schilferen) en 1 van mijn ratjes had ook ineens kale poten .

For pets, by Mandy
http://www.forpetsbymandy.nl
https://www.facebook.com/forpetsbymandy

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo mei 05, 2010 11:27 am 

Wat naar nou voor jou en je ratje!