Het is nu vr nov 17, 2017 11:29 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Wel of geen ratjes?
BerichtGeplaatst: za mei 15, 2010 11:41 pm 

Mijn ervaring is dat je met vrouwtjes makkelijker naar buiten kan. Wij hadden 2 vrouwen en iedere avond in de zomer dan lieten we de honden uit, de kat liep mee en we hadden allebei een ratje op de schouder.
Dit heeft mijn vriend dus met mannen geprobeerd maar die vielen er toch steeds vanaf :-)

Verder vind ik mijn vrouwen soms meer stinken dan mijn mannen, maar met op tijd schoonmaken, en een lekkere rattentrui is dat ook weer opgelost :P

Een keer kijken bij iemand met vrouwen en mannen is een goed idee, dan kun je het verschil zien en kijken waar je het meest naar trekt.

succes :)

Profiel  

Berichttitel: Re: Wel of geen ratjes?
BerichtGeplaatst: di mei 25, 2010 12:26 pm 

Mijn vriend kon al niet slapen van de ratten toen ik er nog maar 3 had. Op een gegeven moment wilde ie echt niet meer bij mij slapen, knallende ruzie hadden we er om want ik wilde hem niet kwijt, maar de ratjes ook niet, maar hij werd er ook niet gelukkiger van.
En dus hebben we mijn bed verplaatst naar zijn kamer. Konden we toch bij mekaar slapen en we hadden geen last van de meisjes. Maar wij hebben dan het voordeel dat we in dezelfde flat op dezelfde verdieping wonen: hoef niet de halve stad door te fietsen om bij hem te komen en kan midden in de nacht nog naar de ratjes toe als er bijvoorbeeld een heel erg zieke is. Dus dat is dan weer een luxe.

Ik vind mn dametjes niet stinken. Mijn huisgenoten daarentegen vinden van wel. Maar ik had dan op een gegeven moment ook 9 dames (nu nog 6). Van 2 dametjes zul je wat stank betreft nauwelijks last hebben. Zeker niet als je gewoon elke week de kooi schoonmaakt.

Dag lieve Hermien, Puck, Isis, Dumbo, Gizzy, Pyry en Nilou. Ik mis jullie

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]