Het is nu wo nov 22, 2017 5:26 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za maart 24, 2012 1:49 am 

Ik hoor links en rechts dat de huidige royal suites blijkbaar te kleine bodemplaten hebben, waardoor deze gaan schuiven en waardoor er veel bodembedekking uit de kooi valt. Iemand merkte ook op dat op deze manier de staartjes van onze ratjes klem kunnen komen te zitten. Dit zou bovendien geen productiefout zijn, maar opzettelijk zo gedaan.

Ikzelf heb hier 2 royal suites (een hele en een halve) maar nog met de oude, passende bodemplaten. Persoonlijk zou ik geen royal suite willen met te kleine bodemplaten, dat lijkt me echt niet handig, dus als er ooit een royal suite sneuvelt zou ik op zoek moeten gaan naar een andere kooi ter vervanging. Dat vind ik erg spijtig, want ik ben heel tevreden van mijn royal suites (maar 'k zou er dus geen willen met een te kleine bodemplaat).

Nu las ik op de facebook van savic, dat iemand een comment gaf over die te kleine bodemplaten, die persoon was helemaal niet tevreden. De reactie van savic was, dat zodanig veel mensen de royal suite kopen, dat die wel goed moet zijn... Dus volgens mij weet savic niet dat wij de te kleine bodemplaten als een serieus minpunt beschouwen.

Daarom is het nu mijn idee om savic hiervan op de hoogte te stellen. Ik zou een korte brief opstellen en doormailen. Ik ken een aantal mensen binnen savic, mijn vader is zelfs bevriend met de directeur, zo ben ik bij hen geïntroduceerd. Ik heb zijn mailadres, en nog een aantal andere directe mailadressen. Om te tonen dat ik niet de enige ben die die te kleine bodemplaten een probleem vindt, heb ik jullie steun nodig.

Ik zou een lijst willen bijvoegen van iedereen die de passende bodemplaten terug wil. Post in dit topic je naam, familienaam, woonplaats (stad en land). Indien je je gegevens niet openbaar wilt zetten, mag je die me ook bezorgen via pm.

Momenteel hebben we al 34 namen, ik wil er graag 100 hebben! Wie helpt mee? Ook namen van niet-forummers zijn welkom, het is de bedoeling dat iedereen die de passende bodemplaten terug wil, zijn naam vermeld!

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma maart 26, 2012 9:08 am 

Ik overweeg een RS maar wil 'm alleen als er passende platen in zitten. Ik zal in ieder geval mijn naam aan je PB'en.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di apr 03, 2012 6:01 pm 

Ik had uiteindelijk 46 namen verzameld, waarvoor jullie dank!

Ik heb dus een mail gestuurd naar savic hierover, en ik kreeg vandaag antwoord. Blijkbaar waren de te kleine bodemplaten een tijdelijk probleem, en de kooien die nu worden gemaakt hebben opnieuw een passende bodemplaat, met dezelfde maten als vroeger. Maar wie nu een kooi besteld, kan wel een kooi met te kleine bodemplaten krijgen, omdat de leveranciers nog eerst die kooien kwijt moeten geraken. Dus informeer jezelf goed en weet wat je koopt!

Profiel  

BerichtGeplaatst: di apr 10, 2012 1:55 pm 

Goed om te weten... dus ik kan gaan uitkijken naar passende bodemplaten... :)

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo apr 11, 2012 1:18 am 

Let er wel op dat het dan de passende bodemplaat is die je koopt! De leveranciers zullen wrs nog de te kleine hebben liggen, en eerst die verkopen...

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma apr 16, 2012 12:24 am 

Goed dat je het zegt... :) Ik ga er met de tijd zeker op letten... :)

Profiel  

BerichtGeplaatst: di apr 17, 2012 9:25 am 

ook echt wel dom is die blauwe richel vooraan die onderbroken wordt zeg maar, waardoor er veel bodembedekking uit valt en dan precies in de slotgaten gaat zitten waardoor het niet meer goed sluit, moet ik dus elke keer de aubiose uit de gaatjes krabben voor zover dat gaat,
voordat ik hem goed kan sluiten, maarja dit was al eens gezegd op het forum.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo apr 18, 2012 11:58 pm 

Dat was alleen bij de eerste kooien zo, dat die blauwe richel onderbroken is. Daarna hebben ze die richel doorlopend gemaakt, vind ik veel beter. Mijn 2 royals hebben doorlopende blauwe richels.

Bij die eerste kooien was wel meer mis, zo gingen de wieltjes heel vlug kapot. En ik denk dat het onderstel nu ook steviger is gemaakt in vergelijking met die eerste kooien.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do apr 19, 2012 8:45 am 

Mijn RS is ruim een jaar oud (vorig jaar december gekocht), en die heeft wel gewoon stevige wieltjes etc, is dus volgens mij niet de eerste versie, maar heeft wel de onderbroken richel. Ik heb er niet zo'n last van, er kan idd ecobed in de gaatjes vallen, maar ik kan altijd gewoon de deurtjes sluiten. Kan me voorstellen dat het met een bodembedekker als aubiose wel echt een ramp wordt (maar dat vind ik sowieso een ramp, want dat vliegt er ook vreselijk uit :P ).

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]