Het is nu za nov 18, 2017 4:41 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za feb 16, 2013 6:30 pm 

Zoals jullie weten heb ik ratje chip en benji samen gevoegd.nu zitten ze nog samen in de duna en dat gaat zo goed dat ik ze in de grotere kooi wil zetten,hier zitten alleen nog plateaus in en drie drinkflessen en een slaapmandje en eten wil ik over de vloer gooien zo lang denk ik,en mischien op een plateau.nu heb ik dus spulletjes ook van de andere kooi.zoals hanging basket ,hout tunneltje(knagen ze meer aan) kan ik deze op een bepaalde manier reinigen zodat ik deze ook weer kan gebruiken? Of raden jullie aan er later gewoon nw spul in te zetten op dit vlak? Ze hadden ook allebei een hooi huisje,die ze geregeld gebruikte,maar denk dat ik deze weg ga gooien,daar ik nooit hun geur er uit zal kunnen krijgen en om opnieuw conflikten te voor komen

Profiel  

BerichtGeplaatst: di feb 19, 2013 10:32 am 
Site Admin

Ik gooi dat eigenlijk nooit weg, tenminste niet vanwege een intro. :) Als ze eenmaal een groepje hebben gevormd gaan dat soort spulletjes er hier gewoon weer in. Ik wissel zulke spulletjes ook wel af per groepje ratten. Schoonmaken doe ik wel standaard, met lauw water en een beetje groene zeep en alles gaat ook minimaal 24 uur de vriezer in, zodat mijt e.d geen kans krijgt.

Als de intro geslaagd is zou ik het er dus gewoon allemaal weer in zetten/hangen wanneer het schoon is. :knikt:

Profiel  

BerichtGeplaatst: di feb 19, 2013 1:12 pm 

Ok ik dan probeer ik dat er gewoon weer in te zetten.later.tot nu toe gaat de introductie eigenlijk heel goed,dus wilde wat extra weer in de kooi gaan doen vandaag denk ik

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]