Het is nu za nov 25, 2017 11:45 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 67 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo sep 09, 2012 6:25 pm 

Mijn mannen zijn zo lui.
Ze mogen ook los in de kamer lopen dus de huiskamer en de kooi staat vaak open maar dan komen ze er niet eens uit uit zich zelf.
Dus ze hebben er ook geen behoefte aan.
En ook al overlijd er 1 en er komen 2 rittens erbij kunnen ze denk ik wel met z'n 3 erin slapen want de. Kooi gaat vaak open waardoor ze zelf erin en eruit kunnen.
Ruimte hebben ze niet echt nodig want ze slapen alleen maar zelfs als ik ze uit de kooi haal en los laat lopen willen z weer in de buurt van hun kooi zijn erin op erop hahaha

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo sep 09, 2012 9:06 pm 

Afbeelding
Ferplast Jennyflat
afmetingen: 80x50x160

Ik vind de kooi geschikt voor 8 ratten, maar bij mij zitten er momenteel 4 in.

On the Rainbowbridge... Sneezy, Dobey, Faith, Angel, Hope, Bibiche, Jasmijn, Hoshi, Daantje, Pucca, Splinter, Spot, Clio, Frummel, Phoebe, Cristal, Gucci

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo sep 09, 2012 9:08 pm 

Er stond ondertussen een andere afbeelding onder mijn ctrl+V :oops:

Afbeelding
de jennyflat (de vorige foto was een foto van mijn samo sorry)

On the Rainbowbridge... Sneezy, Dobey, Faith, Angel, Hope, Bibiche, Jasmijn, Hoshi, Daantje, Pucca, Splinter, Spot, Clio, Frummel, Phoebe, Cristal, Gucci

Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 11, 2012 6:43 pm 

Ook als je luie mannen heb is he dan ook beter om een grote kooi te nemen ivm 63cm hoog. En ze mogen ook veel uit de kooi namelijk en ze slapen veel dus lopen niet echt heel veel. Kan ik de kooi blijven houden mn savic freddy 2 of beter dan de max versie.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 11, 2012 7:29 pm 

De afmetingen van de max zijn een stuk beter (17 cm. hoger) dan de gewone freddy 2. De Jenny (KD) heeft overigens de zelfde afmetingen.

*Misty* *Mika* *Maxi* *Mara* *Mauro* *Mova* *Melle* *Mélin* *MaX* *MaddoX* *Milish* *Meagan* *Morena* zijn nu engeltjes, ze wonen voor altijd in mijn hart

Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 11, 2012 7:39 pm 

Maar ondanks dat ze niet zo actief zijn is de max dan nog steeds beter dan die ik nu heb? Omdat ik hoorde dat het eigenlijk geen rattenkooi is

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr sep 21, 2012 3:17 pm 

ik vind de freddy nog niet zo heel klein hoor. Mijn ex-opvangmeiden wonen met zn 2en in een freddy. En ik heb wel eens tijdelijk 3 mannen in een freddy gehad.

Mijn kerels wonen met 9 in een terrarium van 170 X 50 x 70 en ik merk echt dat ze vooral het enorme bodemoppervlak fijn vinden. Ze rennen echt door de kooi, klimmen doen ze ook wel (want dat kan best in een terrarium als je een beetje creatief bent) maar vooral rennen vinden ze leuk.

De volgende kooi wordt weer een ter, de lengte blijft minimaal 170, misschien zelfs 200 en hij moet iets hoger. De hoogte mis ik meer dan mn kerels volgens mij maar met ophangen van dingen is iets hoger wel fijn.

Maximum aantal ratten wat ik er in heb gehad is 10 en dat ging prima. Maar het ligt ook heel erg aan je groep. Soms is het al te druk met 6 en soms gaat het prima met 15, net hoe goed ze met elkaar overweg kunnen enzo. Ik vind wel dat ze allemaal apart moeten kunnen liggen als ze dat zouden willen.

mijn bakkie:
Afbeelding
Afbeelding

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 67 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]