Daph schreef:
Mooi dat je een leuke kooi hebt

! Is t formaat incl de opbergruimte?
Nee, dat is het formaat exclusief opbergruimte. Alleen de kooi is 80b x 65d x 90h cm.

(Zat er in de breedte tien cm naast

) Als de opbergruimte hier al ingezeten had, was de Jenny alsnog groter geweest een aangezien ik liever wat groter wilde dan de Jenny..

De kooi rust op een verrijdbare stellage waar onderin een groot en stevig raster zit om alle spullen van de ratsels neer te zetten. Afmetingen opbergruimte: 80b x 65d x 43h cm. Aardig wat ruimte dus! Echt heel praktisch! Daarnaast vind ik het ook veel mooier vorm gegeven dan het onderstel dat je van Ferplast kunt kopen

Maar de gehele kooi inclusief stellage is dus wel redelijk groot (80b x 65d x 160h). Qua ruimte neemt het meer in dan de voliére, maar aangezien deze kooi een plat dak heeft kan ik deze wel gewoon kwijt zonder hem van boven te moeten verbouwen

Het enige nadeel is dat de kooi geen hoge onderbak heeft, maar een schuifbak zonder opstaande rand. Overigens zijn er plexiglazen 'wandjes'' bijgeleverd die je kunt monteren op de zijkanten tegen het 'uitgraven' van de bodembedekking. Die moet ik er vandaag nog even opzetten.
Trouwens.. Zet er wel gelijk even een foto bij van zoals hij nu is (helemaal leeg

, echt helemaal!

) en zonder de plexiglazen wandjes. Hij moet uiteindelijk ook nog veroplaatst worden naar waar mijn oude kooi nu staat. Maar het gaat om het idee

By
matildaatje
By
matildaatjeMoet wel zeggen dat hij op de foto's wat kleiner lijkt dan hij is, maar dat komt vast goed wanneer hij straks ingericht is. Die foto's volgen nog!