Het is nu za nov 18, 2017 12:14 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Ferplast stand 80
BerichtGeplaatst: vr feb 12, 2010 11:54 am 

Bedankt voor jullie reacties. Erg interessant om te lezen. Ik heb die kooi namelijk nog nergens in de winkel zien staan. Hier hebben ze overal alleen nog maar de oude Jenny. En ik kan hem natuurlijk wel bestellen maar ja dan is de beslissing al genomen. En nu weet ik het dus niet meer. Het uit elkaar kunnen halen zou voor ons wel een belangrijke toevoeging zijn omdat wij de kooi niet in de auto mee kunnen nemen. Nu hoef ik gelukkig meestal geen kooi mee te nemen naar mijn vakantieoppas maar de mogelijkheid hebben zo toch wel erg makkelijk zijn. En wat die tralies betreft weet ik het ook niet. Ik heb zo'n oude gabber Jolly met van de gecoate tralies en die ziet er ook niet uit. Het spul roest er aan alle kanten af en daar wordt ze ook zeker niet blij van. Je zou eigenlijk het gepoedercoate willen van de explorer ofzo maar dat ken ik eigenlijk niet op kooien van dit formaat. Ik denk nog even verder.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]