Het is nu do nov 23, 2017 7:43 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma apr 26, 2010 4:08 pm 

De link van mijn site staat in mijn profiel, op mijn site kan je zien waar er overal voerpunten zijn, voor jou is Leiden het dichtsbijzijnde. Op het moment hebben zij niks staan, ze zijn aan het verhuizen, maar na de verhuizing worden ze weer bevoorraad. ;)

Ik kan het ook versturen, gegevens staan ook op mijn site.
En het is ook via Karen van de Ecobed te verkrijgen, dan kan je het samen met de ecobed laten komen, maar tegen bezorgkosten bezorgd zij eventueel ook alleen voer als ze voor de ecobed ook die kant op moet. ;)

@Hilde: Ik heb sinds een paar maandjes een hele nieuwe menging. Volgens mij had jij zelf nog de oudste menging waar de varkensbrok inzat, maar die is er al heel erg lang uit. :)

Profiel  

BerichtGeplaatst: di apr 27, 2010 6:41 pm 

Is inderdaad al lang geleden, volgens mij al wel vier jaar, want volgens mij had ik toen net mijn laatste jonge grut in de kooi.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo apr 28, 2010 7:16 pm 

@ willemijn: zie je PB :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma jun 28, 2010 9:46 pm 
Sience selective hier. Ben begonnen met een combinatie van selective en een partymix(dus met allerlij verschillende dingetjes) Dan lieten ze de donkergroene dingetjes er uit(gras?) Groot nadeel was ook dat ik tegen het einde van de zak er achter kwam dat bepaalde brokjes in de zak naar beneden zakken en je die dus niet gelijk verdeelt aan ze voert. Gelukkig kregen ze gelijktijdig selective dus zullen ze geen tekorten hebben opgelopen. Ze eten die selective trouwens graag. Ik heb nog een klein zakje ander voer gehad wat allemaal het zelfde was maar dan met van die fancy kleurtjes... nou dat beviel ze een stuk minder. Nu krijgen ze dus selective en daarnaast wat snacks... is wel zo leuk :mrgreen:

BerichtGeplaatst: wo jul 14, 2010 12:13 pm 

Ik heb nu Rat/mouse Super van Hope farms, dit meng ik met Rat/mouse Pro van Versele laga. Die laatste ruikt wel heel sterk omdat er iets van kruiden doorheen zitten. Ze vinden hope farms heel lekker bij mij, maar die van versele laga wat minder.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di aug 17, 2010 8:33 pm 

Als we hem toch omhoog schoppen: Inmiddels haalt Willemijn SamSam voer en neemt ze ook gelijk voor mij mee :buiging: . De ventjes staan 's avonds te springen om hun voer en bijna alles gaat op. Voor mij scheelt het inderdaad gigantisch in de kosten. Ik ben alleen nog steeds aan het vogelen met de hoeveelheid want ik wil mijn ratjes dit keer niet te dik hebben. Helaas voor mij verzamelen de ventjes het ook en om de buit te verbergen begraven ze dat en ze begraven hun voerbak.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di aug 17, 2010 8:37 pm 

De voerbak begraven doen ze hier ook. :duh: Er blijft hier nog steeds wel wat liggen, maar nu ik de voerbakjes op de bodem heb staan heb ik minder last van de zooi. :P Het zijn voornamelijk vliesjes van zaden die blijven liggen, dus volgens mij vinden ze 't spul wel te eten! :-)

Profiel  

BerichtGeplaatst: di aug 17, 2010 8:44 pm 

Hurja kan daar heel druk mee zijn met zijn voerbak begraven :duh: en dan kiest hij alleen de lange stukken ecobed uit om zijn voerbak te begraven

Profiel  

BerichtGeplaatst: za aug 21, 2010 9:33 pm 

:lol: doen ze bij mij ook heel fanatiek de voerbak begraven.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo sep 29, 2010 8:59 pm 

Mijn ex heeft laatst een zak care + gekocht (we hadden een zak nodig en de xtra vital was op). Nu heb ik het gemengd met een restje van de xtra vital die we nog hadden.
Nu gaat het bakje nooit helemaal op bij de xtra vital en bij de care + mix wel. Kan ik dit blijven mixen of is het beter van niet?
Mijn ratten zijn ongeveer 7 maand tot 1,5 jaar oud.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]