Het is nu za nov 25, 2017 11:44 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di nov 27, 2012 10:12 pm 

Een beetje laat, maar afgelopen week (inclusief weekend) moest ik bijna constant aanwezig zijn op de kliniek van de faculteit, vandaar ;).

De bloedafnames in Klarenbeek/Zevenaar en Dongen zijn prima verlopen!
Er zijn vele ratjes langsgekomen op deze locaties en uiteindelijk hebben we van 17 ratjes bloed afgenomen. Hier zijn we zeker tevreden mee :D.

Ik zou alle mensen (en natuurlijk ook hun ratjes :) ) die zijn langsgekomen in Klarenbeek/Zevenaar en Dongen nogmaals heel erg willen bedanken voor hun deelname!

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo nov 28, 2012 8:26 am 
Ere-lid

Graag gedaan! :-)

Barrymore

Profiel  

BerichtGeplaatst: za feb 23, 2013 8:42 pm 

Mijn onderzoek heeft eventjes stilgelegen, maar ondertussen ben ik er weer volop mee bezig!

Met trots kan ik jullie vertellen dat ik momenteel bezig ben om een derde bloedafname in Nederland te organiseren :D. Deze zal doorgaan in de provincie Zuid-Holland, meer bepaald in Rotterdam. De dagen waarop mijn promotor en ik naar daar zouden kunnen komen, zijn dinsdag 12 en 19 maart en misschien dinsdag 26 maart of dinsdag 9 april.

Als je geïnteresseerd zijn om in Rotterdam deel te nemen aan het onderzoek, dan mag je dit via PB aan mij laten weten. Vermeld in deze PB best ook op welke data je zou kunnen. Ik zou willen vragen om alle dagen door te geven die mogelijk zijn. Ik moet nl één datum zien te vinden waarop zo veel mogelijk ratteneigenaars kunnen en anders is dit haast onmogelijk ;).

Hopelijk vind ik voldoende mensen zodat de bloedafname in Rotterdam ook effectief kan doorgaan!

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo feb 24, 2013 12:02 pm 
Ere-lid

Ik hoop dat je voldoende aanmeldingen krijgt!

Barrymore

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo maart 13, 2013 1:07 am 

Ondertussen hebben mijn promotor en ik dinsdag 19 maart vastgelegd voor de bloedafname in Rotterdam :D.

We hebben zeker nog plaats voor extra eigenaars, dus als er nog mensen uit de buurt van Rotterdam zouden willen meedoen, dan is dit zeker mogelijk!
Momenteel hebben er 86 ratjes deelgenomen aan het onderzoek - wat zeker al goed is - maar ideaal gezien zijn er 120 ratjes nodig om betrouwbare resultaten te bekomen... Daarom zou het heel fijn zijn als alle mensen die in de buurt van Rotterdam wonen, eventjes zouden willen nadenken of ze al dan niet aan het onderzoek willen meedoen :). Uiteraard mogen jullie deze oproep ook delen als jullie andere ratteneigenaars in deze regio zouden kennen.

Alvast heel erg bedankt!

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo maart 17, 2013 12:47 am 

Ik heb weer nieuws! :D

Momenteel zijn mijn promotor en ik aan het kijken of we evt. in Utrecht en/of Eindhoven een bloedafname zouden kunnen organiseren :). Voor beide locaties ben ik nu vooral aan het polsen wie er zou willen deelnemen. Van zodra ik voldoende aanmeldingen heb, kan ik verder gaan met de concrete organisatie ervan. Het is dus nog niet zeker dat er effectief een bloedafname Utrecht of Eindhoven zal doorgaan, maar als we voldoende deelnemers vinden, dan willen we dit graag doen. Laat het dus zeker weten als je in één van deze plaatsen zou willen deelnemen!

Ondertussen staat de teller trouwens op 90 ratjes :). Ik hoop echt dat we de 120 gaan halen!

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo maart 17, 2013 11:35 am 
Ere-lid

Moet lukken, zeker als je Utrecht en Eindhoven voor elkaar krijgt :D

Barrymore

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo maart 17, 2013 4:23 pm 
Site Admin

In Klarenbeek lukte me toen niet, maar in Utrecht is voor mij ook mogelijk. :knikt:

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo maart 17, 2013 4:34 pm 

Oh, dat zou echt super zijn, Jill! :D

Van zodra ik meer concrete informatie heb over de eventuele bloedafname in Utrecht, zal ik je contacteren!

Profiel  

BerichtGeplaatst: za maart 30, 2013 4:56 pm 

Nieuws over de eventuele bloedafnames in Eindhoven en Utrecht!

Voor Eindhoven zijn er 2 data mogelijk waarop we hier een bloedafname kunnen laten doorgaan. Dit zijn woensdag 10 april en dinsdag 16 april. Als je zou willen deelnemen in Eindhoven, dan mag je me laten weten op welke van deze dagen dit voor jou zou passen! Ik zou willen vragen om alle dagen door te geven die mogelijk zijn. Ik moet nl één datum zien te vinden waarop zo veel mogelijk ratteneigenaars kunnen en anders is dit haast onmogelijk ;).

Voor Utrecht hebben we ondertussen al een datum vastgelegd: op maandag 8 april zullen we naar dierenkliniek Lunetten komen om daar het onderzoek te laten doorgaan :D. Er is nog plaats voor extra eigenaars, dus je mag me zeker contacteren als je op 8 april in Utrecht zou willen meedoen!

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo apr 10, 2013 11:50 pm 

De bloedafname in Utrecht afgelopen maandag is prima verlopen :D.
Nogmaals hartelijke dank aan alle eigenaars die in Utrecht deelgenomen hebben, en ook aan hun ratjes natuurlijk!

Verder hebben we ondertussen ook een datum afgelegd voor de bloedafname in Dierenziekenhuis Eindhoven: het is dinsdag 16 april geworden. Als er nog mensen geïnteresseerd zijn om in Eindhoven deel te nemen, dan mogen ze dit zeker aan mij laten weten!

Na Utrecht staat de teller intussen op 108 ratjes :). Volgende week is de laatste week dat er bloedafnames van ratjes uitgevoerd worden (anders heb ik onvoldoende tijd om de resultaten te analyseren). Het is erg spannend of we de 120 ratjes zullen halen, maar we gaan ervoor!

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo apr 10, 2013 11:56 pm 

:thumbsup:
Hier zijn de fratsels al weer helemaal bijgekomen van hun avontuur!
Johnny lijkt er zelfs rustiger/minder bang van geworden zijn :weetniet:
(alleen het reismandje vertrouwd ie nu niet echt meer :lol: )

Profiel  

BerichtGeplaatst: do apr 11, 2013 1:24 am 

Blij dat ie thuis is misschien? :lol:

Profiel  

BerichtGeplaatst: di apr 23, 2013 12:20 am 

:slinger:
Afgelopen vrijdag hebben we van het 120ste ratje bloed afgenomen!

De komende weken zal ik enorm druk bezig zijn met het analyseren van de resultaten, want daar heb ik nog maar erg weinig tijd voor, maar ik ben echt zooooooooo blij dat we het doel van 120 ratten bereikt hebben :joepie: .

Ik ben van plan om komende zomer voor de deelgenomen eigenaars een tekstje te schrijven over de resultaten van mijn onderzoek en ik zal dat dan ook op het forum posten :). Via deze weg zou ik iedereen die op één of andere manier aan het onderzoek heeft meegeholpen, nogmaals heel erg willen bedanken!

Profiel  

BerichtGeplaatst: di apr 23, 2013 12:25 am 
Opperfikkiestoker

:thumbsup:

Succes!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]