Hey allemaal,
Ik weet niet of jullie het verhaal nog kunnen herinneren dat ik heel veel bezoek had op mijn kamer en dat franky en faye net toen besloten flink te gaan vechten met wonden en spoed dierenarts bezoeken tot gevolg?
Ik kom net thuis en ontdek eerst wondjes in frankys oor, waar ik me nog niet zo'n zorgen om maakte, maar vervolgens zie ik, toen ze zich heel wijd strekte, dat ze onder een vetrol weer zo'n flinke, nog net iets ergere, wond heeft. Er is dus weer gevochten toen ik op de uni was vandaag. Franky lijkt er niet onder te lijden en ik twijfel ook of ik naar de DA moet gaan, omdat er de vorige keer wel voor de zekerheid nietjes zijn gezet, maar toen zat t ook op een wat lastigere plek & bleef ze t steeds openmaken, terwijl t wel vervolgens heel snel is dichtgegroeid. Denk dus niet dat er nu weer perse een nietje in moet, omdat het ook op een plek zit waar het steeds bij elkaar wordt geduwd vanzelf en het dus vooral ook een wond in haar vet is. het ziet er dus ook wel groot uit en op één plek ook wat dieper, maar het bloed nog steeds niet zegmaar(zelfs toen ze zich zo enorm strekte zag ik t nog bijna niet), maar ik ben toch wel een beetje bang voor een abces, omdat er misschien toch wat troep in kan komen.. (maarja dat kan ook met een nietje en veel eraan bijten etc. of niet?) dus twijfel of ik een DA bezoek niet beter kan afwachten, hoe denken jullie hierover? normaal zou ik nooit afwachten, maar ik ben eigenlijk bijna nog bijna nooit echt 'terecht' naar een DA gegaan, ik was telkens overbezorgd ofzo. en ik heb t geld wel(krap, maar kan ook van mn ouders lenen), maar steeds flink veel geld uitgeven aan overbezorgdheid vind ik zonde..
Ook vind ik het naar dat er dus eigenlijk nog steeds zo'n ruzies ontstaan.. ze zijn nu vanaf ongeveer eind januari hier geloof ik en het is nog steeds niet echt helemaal gezellig hier. Ze slapen wel bij elkaar (al ligt franky toch meestal nog wel alleen) en ze vermijden elkaar ook niet, maar ze egelen wel regelmatig en vooral faye en luna ruziën dagelijks. Hier maar ik me niet zo'n druk om, omdat ze nog maar een maand of zeven zijn en het vooral ook speelsheid is, maar op zo'n dag is de algehele spanning wel ook een stuk groter. Ik twijfel dus of ze het wel fijn hebben met elkaar, doordat die spanning er dus zo enorm vaak is. Ze leven nog wel met elkaar en verwonden elkaar niet iedere dag zoals nu, maar echt prettig is het bijna nooit. Weet niet zo goed wat ik hier nu mee moet en hoe ik dit gedrag moet inschatten. Met Franky en haar zusje had ik dit soort dingen nooit, wist nieteens wat egelen was, maar misschien was dat juist een uitzondering?
Het zou fijn zijn als iemand misschien wat ervaringen hiermee zou kunnen delen of tips zou kunnen geven. Heb Rian van Rapalje sowieso al gemaild, omdat faye en luna bij haar vandaan komen, maar hoe meer tips/ideeën des te beter!
|