Hey iedereen,
Het tikt lekker aan hier. Kom net met belle (2 jaar 9 maanden, heeft zich 2 dagen geleden ofzo ook verslikt) van de dierenarts vandaan. Dat was mijn eerste spoedconsult in de nacht ooit... wat een stress.
Ze verslikte zich om 23 uur, tot 23.20 heb ik het geprobeerd te verhelpen met water, wattenstaafje wat slijm weg halen, etc. Nie teveel gepruts, maar alleen wat nodig was. Om 23.20 vond ik het dusdanig lang duren, en was ze toch echt flink benauwd dat ik naar de DA wilde.

ik ben in doetinchem en ik weet geen noodnummer hier. In paniek googlen, werkt niet. Vriend maar gebeld en hem laten zoeken. Hij heeft toen ook gelijk de praktijk gebeld en hij belde mij met de boodschap dat de DA al onderweg was, auroraweg blablbala, dichtbij! Dus mam en ik op de fiets daarheen.
Daar aangekomen, redelijk in paniek in mn hoofd, was vrij zichtbaar volgens mij haha. Zat mevrouw zich te wassen. Het was ondertussen al 23.40 geweest, om 23.40 ademde ze amper. Om 23.50 zat ze zich daar dus te wassen als een malle, op t oog gewoon oke

.
Dr keel is vrij, konden niks vinden, maar ja, ze blijft zich wel verslikken. Morgen naar DZEH dus (stijn is met vakantie, gaat de eerst ekeer bij bernard worden, ben benieuwd).
Slecht nieuws, ze heeft een bult van 1 bij 1 cm in dr buik.........
Ze zit nu heel stil, ik ben echt super bezorgd, ik hoo pdat ze zo gewoon lekker gaat slapen.
Wat een avontuur, en die bult, operatie kan niet meer. Dat word dus afwachten? Of in laten slapen omdat ze niet mag lijden.....