Het is nu do nov 23, 2017 3:18 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 1:34 pm 

zoals jullie weten heb er sinds 2 maanden een damesratje bij van nu ong een half jaar en ze was gevonden op straat
ze is erg tam en beslist niet bang voor mensen maar ze is wel vreselijk aan het klieren bij mijn andere ratten.
ze is de kleinste en de jongste maar madam denkt dat ze heel de boel kan regeren wat natuurlijk ruzie veroorzaakt.
ze duwt met haar achterste tegen de andere aan 2 manntejes en 1 vrouwtje en ze probeet hen gewoon uit het hangmatje te duwen.
ook is ze nog vreselijk actief en ze mogen bij mij los op de bank lopen en ze gaan ook vanzelf de kooi weer in maar mw kiest er de laatste dagen voor om gewoon via de bank op de printer te springen en vervolgens op de grond heerlijk te gaan wandelen en ons rot laat lopen achter haar aan want ze maak er nu een spelletje van :lol:
ook springt ze vanaf de ene bank naar de andere bank wat best nog wel een stukje is.
het lijkt wel of ze overactief is,ze kan geen minuut stilzitten of zou het zo kunnen zijn dat ze aan het puberen is?
voor de rest is het een heerlijk meisje met een ondeugende snoet maar vraag mij wel af wanneer ze eindelijk wat rustiger begint te worden?
hieronder een foto en het donkere likse meisje is dus het adhd ratje :P
http://img860.imageshack.us/img860/3654/afb0930.jpg

Profiel  

BerichtGeplaatst: di jun 21, 2011 7:48 am 

Volgens mij kan een rat puberen van de leeftijd van 6 maanden tot een jaar, dus in totaal een half jaar lang. Ik heb ook wel dames gehad die ook echt die volle 6 maanden héél vervelend waren :roll: . En daar kun je helaas niks aan doen, behalve elke keer natspuiten en straffen enzo. Het gaat, als het goed is, vanzelf weer over, hou dat maar voor ogen :P .

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]