Ik heb zelf mindere ervaring met de dierenartsen in Tilburg Reeshof.
De buren gingen altijd met hun kat naar dierenkliniek Huibeven, dus ik daar heen met de dames toen ik vermoedde dat er een mijt had. (ze had kale, eczeemachtige plekjes op haar huid). Toen ik binnenkwam was de eerste reactie 'Een rat?!', dus dat beloofde al veel goeds... Hij durfde ze geeneens aan te raken, maar zei dat het bijtwonden waren, en dat dat niet vreemd was bij ratten. Sterker nog, ik moest ze maar uit elkaar halen, want anders zouden ze elkaar doodbijten... Right...

Maar wel met een AB-kuur aankomen die natuurlijk niets deed. Uiteindelijk heb ik op aanraden van een vriendin die al jaren ratten had een anti-parasiet behandeling bij de dierenwinkel gehaald, en dat loste alles op.
Toen een van mijn dames een abces had ging ik ermee naar Dierenkliniek de Reeshof. De toen dienstdoende arts pakte haar meteen op in haar nekvel, terwijl het abces bij haar wang zat. Het arme meisje gilde het dus uit

Lekker handig hoor... Maar goed, het abces is daarna wel goed schoongemaakt.
Vorige maand ben ik er weer heengegaan voor spoed toen een van mijn dames een gescheurd oortje had na een knokpartijtje. De vrouwelijke arts raakte d'r geeneens aan en zei iets in de trant van 'Een oor is te dun om te repareren. Wel jammer, moet je ze maar apart zetten.'

Nou ja, er zal idd wel weinig aan te doen geweest te zijn, maar ik was toch flink geschrokken toen ik het dametje zag met bloed aan d'r oor

Inmiddels is alles goed genezen hoor, ze ziet er nu alleen heel stoer uit
Nu begreep ik van een collega dat hij goede ervaring heeft met dierenarts Verhagen in Dongen, dus daar ga ik de volgende keer maar heen... Blijkbaar een veearts, maar wel een die goed is met klein grut als vogeltjes en knaagdieren.