Het is nu do nov 23, 2017 11:35 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 274 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr aug 29, 2008 9:26 am 

Kellykeuhh schreef:

hoi..
misschien goed om erbij te zetten.. ook een hele goede dierenarts voor de mensen in België : :) deze heeft mijn ( al wat oudere ratjes ) al 3x met succes geoppereerd.. is ook zeer lief met dieren en echt begaan met de eigenaars :)

booZoo
E. Ruelensvest 107
3001 Leuven
+ 32 (0)16 29 61 65
dierenarts@boozoo.be

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma sep 01, 2008 10:13 pm 

Ik zag bij de info over dierenartsen op dit forum dat de spreekuurtijden van Care4animals Arnhem, Johan de Witlaan, niet meer up to date zijn.
Deze zijn nu: ma t/m vrij van 16 u tot 16.45 en ma, wo ,vrij ook van 19.45 tot 20.15
Die tijden die er nu op staan kloppen niet meer!

Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 02, 2008 3:01 am 
Ere-lid

Staat genoteerd. :-)

Barrymore

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo sep 07, 2008 2:30 pm 
Site Admin

Josien schreef:
Ik zag bij de info over dierenartsen op dit forum dat de spreekuurtijden van Care4animals Arnhem, Johan de Witlaan, niet meer up to date zijn.
Deze zijn nu: ma t/m vrij van 16 u tot 16.45 en ma, wo ,vrij ook van 19.45 tot 20.15

Ik heb begrepen dat sinds 1 september er spreekuur is op ma t/m vrijdag van 16.00 tot 16.45 en van 19.45 tot 20.15.
Dat laatste dus ook elke werkdag en niet alleen op maandag, woensdag en vrijdag. Ik ben er afgelopen dinsdag zelf ook geweest om die tijd.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma sep 08, 2008 4:44 pm 

Jill* schreef:
Josien schreef:

Ik heb begrepen dat sinds 1 september er spreekuur is op ma t/m vrijdag van 16.00 tot 16.45 en van 19.45 tot 20.15.
Dat laatste dus ook elke werkdag en niet alleen op maandag, woensdag en vrijdag. Ik ben er afgelopen dinsdag zelf ook geweest om die tijd.

Oh, had ik niet meegekregen! Fijn om te weten.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma sep 15, 2008 9:45 pm 

wij zijn net terug van een bezoekje aan de da met onze Chewie... niesje en knorretje :(

hier in omgeving Rotterdam erg weinig info kunnen vinden over da's met rattenervaring, dus op goede gok naar Dierenkliniek Schiedam Noord.
We konden vanavond direct terecht... pfff
Aardige arts met, volgens hem, rattenervaring.

http://www.dklschiedamnoord.nl

met 8 rattenheren zullen we er zeker nog wel een keertje terug moeten dus we houden hem in de gaten. tot zover, prettige ervaring.

Chewie is weer terug in het hok met broertjes en neefjes... is levendig genoeg, wel nog met hier en daar een niesje.
we hebben AB mee gekregen.

grinnn, en Chewie zit nu (bijna) op de laptop, geloof dat het wel redelijk gaat met hem. :luvu: :luvu:

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo sep 21, 2008 1:38 am 
Roel Coenen in Zutphen is goed.
Dierenarts in Borculo is matig, voor ratten eigenlijk vrij slecht..

BerichtGeplaatst: zo nov 02, 2008 3:06 am 

Justine schreef:
Mja, die op de Weesperzijde is idd niet heel kundig. Ik heb er al meerdere keren gehad dat ze mijn beestjes wilden laten in slapen zonder verdoving vooraf. Vonden ze niet nodig, beestje voelde toch al bijna niks meer. :confused:
Toevallig dat Pie dr toen heel hard beet, toen ze de laatste prikje daar kreeg.

Dacht dat dierenziekenhuis idd niet open was 's nachts, of dat er iig niemand aanwezig is, tot je iemand uit zijn bed belt?

uhm...mijn ratten zijn allemaal "gewoon" ingeslapen zonder een verdoving vooraf. Is het dan gebruikelijk dat ze eerst een verdoving krijgen? :shock: Eigenlijk ging ze allemaal heel rustig, ze voelden amper wat van het narcosemiddel dat in hun buikvet werd ingespoten.

Wat zijn jullie ervaringen met consultprijzen? Ik ben er niet zo over te spreken dat mijn dierenarts hetzelfde tarief rekent als voor kat en hond, namelijk 33 euro. Voor mn ratje betaal ik dus hetzelfde als een ander voor zijn/ haar Deense dog. :eh: Een knaagdierentarief is voor mijn gevoel rechtvaardiger. Ik weet niet wat gebruikelijk is in de meeste praktijken?

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo nov 02, 2008 3:19 am 

Vaak verdoven ze wel eerst, maar als het rustig is gegaan bij jou, dan lijkt me dat ook goed. Recht in het hart spuiten is in elk geval sterk af te raden.

Over prijzen, dat verschilt heel erg. Vind mijn da ook erg duur, maar ze zijn wel goed. Voor een gewoon consult betaal je nu €33 en voor bijzondere €28. Bij mijn weten was dat in 2007 nog begin €20.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo nov 02, 2008 1:40 pm 

bij mij wordt voor de rat een speciaal tarief berekent. voor mijn konijn btaal ik knaagdier en voor mijn rat volgens mij 13 euro ofzo. met de echo die heb laten maken werd ook een prijs gemaakt.

For pets, by Mandy
http://www.forpetsbymandy.nl
https://www.facebook.com/forpetsbymandy

Profiel  

BerichtGeplaatst: do nov 06, 2008 10:50 pm 

Grote verschillen in consultprijzen dus. Jemig. :|

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo nov 09, 2008 12:48 am 

Merel schreef:
Wat zijn jullie ervaringen met consultprijzen? Ik ben er niet zo over te spreken dat mijn dierenarts hetzelfde tarief rekent als voor kat en hond, namelijk 33 euro. Voor mn ratje betaal ik dus hetzelfde als een ander voor zijn/ haar Deense dog. :eh: Een knaagdierentarief is voor mijn gevoel rechtvaardiger. Ik weet niet wat gebruikelijk is in de meeste praktijken?

Ik heb het liever ook zo goedkoop mogelijk maar ik vind hetzelfde tarief voor knaagdier of hond c.q. kat eigenlijk heel normaal. Of ik nu een kwartier binnen ben met mijn rat of iemand anders een kwartier met zijn deense dog, in beide gevallen is de DA dus 15 minuten aan het werk ;)

Gr.
Frida

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo maart 01, 2009 12:06 pm 

Weet iemand hier van het forum iets over de DA's in omgeving Rotterdam-zuid/Hoeksche Waard ?? Ik wil mijn ratjes laten nakijken op het niezen maar wil een dierenarts die ratten serieus neemt.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo maart 01, 2009 12:10 pm 

Hier staan da's die worden aangeraden door forummers: viewforum.php?f=18 . In Rotterdam zelf staat er nog niet bij, ik heb wel eens begrepen dat het daar niet dik gezaaid is met da's voor ratten. Maar misschien heeft iemand een idee.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo maart 01, 2009 2:30 pm 

weet iemand toevallig een goede DA in tilburg of omgeving.
ik met met Kiki bij de DA de mortelplein geweest die hier op het forum geadviseerd word maar voo rmij voelde het niet goed.

de vrouw vertelde nl zelf een ratje gehad te hebben en dat ze die alleen hield omdat het een vondeling was?!

verschimmelen noemde zowel de arts als de assitent verwitten?!

daarbij was de arts enigzins bang van ratten en mij kan je niet wijs maken dat als je zo goed bent met ratten dat je er dan bang van kunt zijn.

tevens vond ik ze nogal popie jopie doen, zo van kijk ons een goed zijn. en juist dan ga ik twijfelen.

grtz Marielle & Co

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 274 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]