Het is nu di nov 21, 2017 4:56 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr nov 09, 2012 5:08 pm 

Heel heel heel erg schattig!! Mooie koppetjes hoor!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo nov 11, 2012 10:09 pm 

Knuffelfoto's :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gisteren alle 25 samen
Afbeelding

En sinds vandaag wonen de mannen op kamers, foto's in het kooientopic :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo nov 11, 2012 10:10 pm 

Ze zijn knap Annemijn... :inlove: Leuke foto's :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr nov 16, 2012 11:02 am 

Morgen rittens knuffelen... :joepie:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za nov 17, 2012 4:52 pm 

Knuffelen was erg leuk.. Wat een heerlijke rittens fokt Annemijn :smitten:
Het kiezen was tot het laatste moment heel erg moeilijk... Maar ik heb uiteindelijk toch kunnen kiezen.. En de 2 zwarte effen ventjes gaan verhuizen naar het hoge noorden.. Die 2 bleven het rustigst zitten bij mijn vriend en mij... en Muffin ging gelijk al uitgebreid zitten knarsen :smitten:

Mama Kahlua heb ik uiteraard ook even gekroeld.. Heel lief meisje.. Ik heb van haar ook een kusje gehad :smitten:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za nov 17, 2012 11:22 pm 

Zo... nu een uitgebreider verslag.... zit nu met de laptop op schoot... het vorige berichtje was met mijn iPhone getikt, in een broodjeszaak in Amsterdam, toen vriendjelief en ik wat aan het drinken waren :D

Vandaag was het zo ver, ik mocht gaan beebjes knuffelen bij Annemijn... :D Ik was stiekem al wat nerveus, want vandaag zou ik ook mogen kiezen welke ventjes hierheen gaan verhuizen. De dag begon al vroeg, om 9:45 hadden we de trein hier... was nog wel even stressen om de overstap op station Amersfoort te gaan halen... we hoefden weliswaar alleen maar het perron over te steken, maar we hadden maar 2 minuten om de trein te halen... en onze trein had 3 minuten vertraging omdat het spoor waar wij op aan moesten komen nog bezet was... de intercity naar Amsterdam stond er gelukkig nog... en ik was erg blij, want het was een Duitse trein, die van NS Hispeed en die treinen vind ik veel ijner rijden dan de gewone Nederlandse treinen... :D

Op Amsterdam CS nog even wat lekkers gekocht voor de ratjes van Annemijn (een lekkere mix bij De Tuinen).. en toen naar de tram. Het stukje tram vond ik niet heel erg prettig (iets met claustrofobie en een tram die heel vaak moest stoppen ivm mensen op de rails, auto's die in de weg stonden, etc.) maar gelukkig was het maar een paar haltes... :)

Toen we bij Annemijn en haar vriend binnenkwamen, werden we eerst begroet door Dexter en later kwam Dean ook nog even kijken... wat een lieve katten... en vooral: wat een grote katten... ze zijn zeker net zo groot als de katten van mijn vriend (Noorse boskatten).. en toen ben ik naar de ratjes gelopen... er waren nog een paar mensen die kwamen kroelen... was gezellig druk :) Eerst heb ik met wat meisjes gekroeld... wat zijn ze allemaal lief... ik had bijna stiekem een paar meisjes in mijn rugzak gedaan :D Het meisje van Annemijn was op de "versiertoer"... ik heb behoorlijk wat kusjes gehad... en 1 zwart meisje bleef maar op mijn arm springen... iedere keer weer... :smitten:

Toen was daar het moment: ik kreeg de mannen te zien... :D Er waren nog 4 mannetjes beschikbaar waar ik uit kon kiezen: 2 zwart effen, 1 chocolate en 1 burmees. De keuze voor het eerste ventje was al snel gemaakt: 1 van de zwart effen mannetjes bleef wel heel lief en rustig bij me zitten kroelen... :smitten: Maar toen kwam het moeilijkste... wie was het 2e ventje dat naar het hoge noorden mocht gaan verhuizen... het burmees mannetje was erg lief, actief, maar kon toch ook wel lekker kroelen... het chocolate ventje hetzelfde... en om het nog "makkelijker" te maken gingen beide ventjes zich ook nog eens zitten wassen op mij... ondertussen was mijn vriend aan het kroelen met het andere zwart effen ventje... en die bleef ook wel heel lekker rustig zitten... damn... kiezen is moeilijk! Ik switchte de hele tijd tussen de ventjes... maar uiteindelijk bleef het andere zwart effen ventje wel heel lang lekker rustig in de nek van Annemijn liggen, zelfs toen ze de bank schoon ging maken, want waar beebjes zijn worden natuurlijk ook plasjes en poepjes achtergelaten... :gniffel:
Ik heb toen gevraagd of ik dat zwarte ventje ook nog even mocht... het ventje bleef ook bij mij heerlijk rustig zitten... hij lag volgens mij half te slapen... :smitten: Het chocolate ventje en het burmeesje kwamen ook nog even buurten en ook zij bleven rustig zitten... wat was het toch moeilijk om te kiezen, maar uiteindelijk heeft voor mijn gevoel het zwarte ventje ons toch uitgekozen... hij bleef zo relaxed zitten, begon te ploppen... en tegelijkertijd zat het andere zwarte ventje behoorlijk hard te knarsen bij mijn vriend in zijn armen... :)

Zoals ik me al had voorgenomen, zou ik kiezen voor de ventjes die ons zouden kiezen... en dat bleken de zwartjes te zijn... 2 ratjes van dezelfde kleur... wordt lastig om ze uit elkaar te houden, maar dat gaat vast wel goedkomen... in het begin zal ik wel een stipje op 1 van de staarten zetten... toen ik eenmaal de definitieve keuze aan Annemijn verteld had, kwam er een gevoel van rust over me heen... ik wist zeker dat ik de juiste keuze had gemaakt, door op mijn gevoel af te gaan... :)

Voordat we weggingen mocht ik ook mama Kahlua nog even knuffelen.. zij is ook al zo geweldig... heb ook van haar kusjes gehad... (en ik vind het nog steeds flauw dat ik haar niet mee mocht nemen! :P )

Op de terugweg nog even Amsterdam in gegaan... wat een geweldige schoenenwinkels hebben ze daar zeg... jeetje mina... het was een waar walhalla... :D Op het station nog heerlijk gedineerd bij Julia's... de Pesto Pollo is veruit het lekkerst! :D Reis naar huis ging zonder problemen... vandaag zo'n 7 uur in de trein gezeten en geen vertraging... pluim voor de NS en Arriva :D

Okay... genoeg geluld... nu foto's!

Met het meisje van Annemijn:
Afbeelding

Met alle 4 nog beschikbare mannetjes
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Met Muffin en Merlijn
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En met mama Kahlua
Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo nov 18, 2012 12:12 am 

fijn dat je zo'n leuke knuffeldag hebt gehad :knikt:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo nov 18, 2012 9:55 am 

Leuk verhaal en leuke foto's! :inlove:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do dec 06, 2012 10:59 am 

Muffin en Merlijn gaan dit weekend de groep in... ik ga morgen beginnen met de intro... :D
Ik verwacht eigenlijk geen problemen, zowel van mijn beebjes niet als van mijn "grote mannen groep"... maar toch vind ik het stiekem best spannend...
ik heb vriendje bij de hand als back up, want als er 12 stuiterballetjes op de bank (= neutraal terrein) lopen, dan is een extra paar handen nooit weg :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di dec 11, 2012 10:56 pm 

Spannend! :)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo dec 12, 2012 12:42 am 

Wat een heerlijke mannetjes :loveeyes:

Sandra
en de ratjes van de Rattenheuvel
Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo dec 12, 2012 1:47 pm 

Nou, de intro was toch spannender dan gedacht... Merlijn bleek het allemaal toch wel heel erg spannend te vinden...

In het begin ging het echt heel goed, het leek een hele saaie intro te worden, maar toen ik een stapje verder was gegaan (van kleine traliekooi naar kale Jenny) leek er bij Merlijn een knopje om te gaan... hij ging bij iedereen op zijn achterpoten staan en uitvallen naar alles en iedereen die voorbijkwam... Gelukkig heb ik hele lieve, relaxte mannen.. die keken hem aan zo van "Pfff doe normaal joh" en gingen verder met wat ze deden (veelal eten of slapen)... Dus toch weer stapje terug... en voor de nacht heb ik ze weer terug in de mini duna gezet... na een oncomfortabele nacht op de bank ging het erg goed... de beebjes lagen helemaal tussen de grote mannen (Muffin en Jing deden vanaf het begin al alsof ze altijd al hier waren), zelfs Merlijn... dus toen weer terug in een kale kleine traliekooi en toen ging het wel goed... na 3 minuten stress had Merlijn zichzelf weer herpakt en toen was hij weer "zen"... anderhalve dag later (dus 2 nachten) heb ik ze in de kale Jenny gezet (met de hangmat die ik ze in de kleine traliekooi ook al had gegeven) en na 2 minuten "stress" was Merlijn weer compleet "zen" en was hij weer de lekker makkelijke, speelse en ondeugende ritten die hij is... :D

Een dag later (dus 1 nacht en een hele werkdag) heb ik ze in een kale alu gezet, met uiteraard weer de hangmat die ze al hadden... en toen was het eigenlijk gelijk goed... geen enkel stressmomentje meer, maar gewoon leuke, speelse rittens die helemaal in de grote mannen groep waren opgenomen... en het bleef zo goed gaan dat ik ze ieder uur wat inrichting erbij heb gegeven... en nog dezelfde avond zaten ze als een (h)echte eenheid in een volledig ingerichte alu... :D

Eindconclusie: intro geslaagd :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo dec 12, 2012 2:14 pm 

:thumbsup:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo dec 12, 2012 3:15 pm 

Haha wat leuk zo'n enthousiasme!! Volgens mij heb je er twee heerlijke kereltjes bij!
Ik hou er ook wel van, dezelfde kleurtjes. Voor reserveerders ben ik echter meestal zo aan het schuiven dat iedereen twee verschillende heeft. Maar als ze dezelfde kleur hebben leer je vanzelf wel andere verschillen te zien.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo dec 12, 2012 3:17 pm 

Dank jullie!

Rian: ik heb er 2 heerlijke ventjes bij... ze zoenen me plat :loveeyes:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]