Het is nu di nov 21, 2017 6:42 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 224 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo sep 15, 2013 2:24 am 
Opperfikkiestoker

De kleintjes gaan zelf op ontekking! :stampen: Ze kwamen zo het nest uit gehobbeld. Ik zag ook al een gluurtje :loveeyes:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo sep 15, 2013 8:59 am 
Ere-lid

:luvu:

Barrymore

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma sep 16, 2013 2:00 am 
Opperfikkiestoker

Omdat ik het dit weekend veel te druk had, geen foto's. Wel een filmpje met mijn telefoon. Vanaf daar ook op you tube gezet dus ik hoop dat het werkt, enjoy!

https://www.youtube.com/watch?v=-JKpAT0NuBQ&feature=youtube_gdata_player

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma sep 16, 2013 2:24 am 
Opperfikkiestoker

Omdat ik het niet kon laten Mylady bij haar kinderen: https://www.youtube.com/watch?v=yzOpnVZlsNE&feature=youtube_gdata_player

Helaas niet het zogen erop, ze schrok nogal van het geluidje dat 'ie ging filmen.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma sep 16, 2013 10:02 am 

:inlove:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma sep 16, 2013 4:57 pm 
Opperfikkiestoker

pff, kom ik net thuis, staat het deurtje van de kooi van Mylady open.... :shock:
Gelukkig keek ze me gewoon aan door de tralies, dus ze zat nog binnen, ik wil denk ik niet weten wat die allemaal uitgespookt heeft op tafel maar het snoer van mijn laptop oid (staat geen stroom op als ik weg ben) ziet er nog heel uit, net al mijn laptop zelf. Alleen de hangmat is richting de kooi verplaatst (als ik de kleintje meeneem, neem ik ze in een inkruiphangmat, lekker warm en makkelijk vervoeren). Dus ze is erg braaf geweest.

Het is haar vandaag niet meer gelukt haar kinderen binnen te houden. De dagen hiervoor stopte ze de ingangen van het huisje zo vol dat de rittens er niet uit kunnen, nu wel want ze ligt ze buiten het huis te zogen :loveeyes:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma sep 16, 2013 5:11 pm 

Hier kruipen ze er ook steeds uit.
Dan ligt mams in het duivenhuisje en de ritten buiten maar de ritten hangt dan wel aan de melkbar. :lol:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma sep 16, 2013 5:23 pm 
Opperfikkiestoker

Mylady kon die huisjes niet zo waarderen dus ze heeft nu zo'n circushuisje ding (3 openingen) en dat vind ze erg fijn, maarja dat zijn wel 3 openingen om dicht te stoppen en dat is wel veel :clown: :mrgreen:
Ik zal vanavond eens foto's maken van de kleine draakjes. Morgen komt waarschijnlijk het eerste knuffelbezoek al!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma sep 16, 2013 8:13 pm 
Opperfikkiestoker

Mylady is een tikje in paniek, beetje aan het stressen. De kleintjes willen rond gaan wandelen, hun wereld verkennen. Maar Mylady vind het wel makkelijk en veilig als het allemaal in het nest ligt. Dus worden ze steeds teruggestopt en worden constant de ingangen volgestopt om te verhinderen dat ze eruit komen. Hopelijk went ze er snel aan, arm drupke. Als haar rittens zich goed kunnen redden in de mary kunnen ze naar de jenny..

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma sep 16, 2013 8:19 pm 

Jaaaaa morgen knuffelen!!! :roze cheer:

Agossie, ik vind Mylady wel een beetje zielig, al die kleine frummels onder controle willen houden...

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma sep 16, 2013 8:45 pm 
Opperfikkiestoker

Foto's vandaag gaat niet meer lukken, ben helemaal kapot en moet nog een paper lezen (met de rittens op schoot)! :luvu: Morgen als het bezoek er is maak ik foto's.
Mylady ligt nu in de hoek te slapen maar ik zie het nestmateriaal al weer bewegen, dus de kleintjes komen er al weer uit :mrgreen: Mylady is verder niet zielig hoor, ze moet alleen even accepteren dat haar kinderen groot worden.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di sep 17, 2013 12:51 am 
Opperfikkiestoker

en ja hoor, het zijn peutertjes geworden. Ontzettend eigenwijs en ze steken alles in de mond (en ze hebben al verdomd scherpe tandjes.

Het fuzje lijkt overigens wel hermafrodiet. Qua afstand en ontbreken van het begin van de ballen (ook in eerder stadium geen zwarte 'puntjes' gezien. Maar het heeft geen tepeltjes en ik vind de afstand weer net iets te ver om overtuigend vrouw te roepen :huh:
Degene die zeker vrouw zijn, zijn roodoog en zwartoog, dus dat komt mooi uit, niet 2 dezelfde.
Ze kunnen nog wel heerlijk bij je slapen en knarsen (als je ze dan over het kopje aait krijg je een waar knarsconcert) :inlove:
Mylady zoekt heel erg contact maar ik durf het nog niet aan een andere rat erbij te laten, met die kleintjes.. Ze houd ze trouwens goed in de gaten hoor, gister hoorde ik een iets ander soort piepje bij de rittens vandaan komen. Blijkbaar was dat alarm want Mylady stond er binnen een seconde bovenop om te kijken of alles wel goed ging.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di sep 17, 2013 9:26 am 
Ere-lid

Wat een heerlijke filmpjes :inlove: En dat gezicht van Mylady toen je haar weer terug zette :lol:
Sommige mamsen kunnen zo stressen als hun kids de wereld gaan verkennen, gelukkig is die stress meestal maar van korte duur en geven ze het op.
Hou dat fuzzje in de gaten, of er toch veranderingen optreden

Hoe was het knuffelen?

Barrymore

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di sep 17, 2013 5:27 pm 
Opperfikkiestoker

knuffelbezoek is dalijk pas ;)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di sep 17, 2013 10:56 pm 

Ooooooh ze zijn zoooo leuk!!!

En ik ben getuige geweest van het eerste ritten dat in de tralies klom, en er werd gesnoept van het eten en ze gingen stoeien...
Ze hebben ook lekker op schoot gezeten en kropen lekker in mijn oksel :slapen: :inlove:

Ik heb wat filmpjes gemaakt:

http://www.youtube.com/watch?v=B_xiZD5mG94

http://www.youtube.com/watch?v=cp1jiVbcCCE

http://www.youtube.com/watch?v=QKt9zuQfbTA

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 224 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]