Het is nu di nov 21, 2017 8:22 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 99 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di okt 22, 2013 10:10 pm 
Moderator

Ik heb ze geknuffeld :joepie: Ze zijn leuk! Morticia d'r rode oogjes geven gewoon licht :shock:
Bij het pakken ontsnapte een kleintje, rap dat ze zijn! Maar Mirjam weet al precies hoe ze haar vaatwasser moet verplaatsen om de ontsnapper weer te vangen.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di okt 22, 2013 10:32 pm 

:whaha:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo okt 23, 2013 8:15 am 
Ere-lid

:lol:

Barrymore

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo okt 23, 2013 8:59 am 

En het grappige is dat ik het Mirjam ook gewoon zie doen iedere keer.... :whaha:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo okt 23, 2013 8:28 pm 

Nou, dit was toch echt de laatste keer. Stelletje :censuur: .
Die ene grote ontsnapper heeft al een paar keer los in de kamer gelopen, die weet inmiddels de weg. Ze is zelfs al kaartjes aan het tekenen voor de rest. :twisted:
Ze heeft bij zo'n actie wss wel haar staart flink beschadigd. Ik dacht dat ze een bijtwond had maar ze is eerder ergens aan blijven hangen. Er is een reep vel van een paar mm van haar staart zo'n cm van het puntje vandaan. Wond is dicht en rustig, dat geneest wel. Mogelijk dat het puntje er een beetje bij komt te hangen, maar het zal er zeker niet afvallen. Daarvoor is de wond te oppervlakkig.
Maar alle gekheid op een stokje, het was idd de laatste keer. Ze lopen nu los in de gang met Morrie en de twee siameesjes ( die nog steeds naamloos zijn :oops: ). Gaat echt geweldig. Ze rennen en springen en klimmen aan één stuk door in noodtempo. En de wildjes kunnen het prima bijbenen. Komen ook weer bij me, kruipen op schoot onder het dekentje. Bijna normale ratten. Ze zijn alleen een stuk schichtiger en schrikken van alles en elke beweging. Foto's zijn een drama, zodra je zelfs maar richt zijn ze foetsie. Van het weekend nog even met Henks hulp proberen.
De meiden zijn nu zo'n 90 gram, nog erg ligt voor een rat van bijna 6 weken. De jongens zijn een fikse slag groter. Ik heb ze nog niet gewogen maar dat moet al over de 100 gram zijn.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo okt 23, 2013 8:31 pm 

Ahum, licht ipv ligt natuurlijk. Spellingscontrole van meneer apple spoort niet. :duh:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do okt 24, 2013 9:05 am 

Citaat:
Die ene grote ontsnapper heeft al een paar keer los in de kamer gelopen, die weet inmiddels de weg. Ze is zelfs al kaartjes aan het tekenen voor de rest.

:whaha:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do okt 24, 2013 12:08 pm 

geweldig om de verhalen zo te lezen (al kan ik me ook voorstellen als zoiets gebeurt je er niet om kunt lachen). ik zie je idd al de ratten vangen alsof het de normaalste zaak vd wereld is, terwijl een ander radeloos zou zijn :D

For pets, by Mandy
http://www.forpetsbymandy.nl
https://www.facebook.com/forpetsbymandy

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do okt 24, 2013 7:09 pm 

Heerlijk om jou verhalen te lezen, Mirjam :D Maar ik kan me voorstellen dat je het na een paar keer spoorzoekertje spelen niet zo leuk meer vindt Afbeelding

*Misty* *Mika* *Maxi* *Mara* *Mauro* *Mova* *Melle* *Mélin* *MaX* *MaddoX* *Milish* *Meagan* *Morena* zijn nu engeltjes, ze wonen voor altijd in mijn hart

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do okt 24, 2013 8:41 pm 

Mwah, viel wel mee hoor. Ik heb Gerrit gewoon de gang op gestuurd met de rest en ben gaan drijven. De eerste keer was ff schrikken ja, zeker omdat het er 3 waren. Toen ik eenmaal zeker wist dat ze nergens zo achter of in konden kruipen ( er zitten boorgaten in mijn vloer van de vorige eigenaar die een doe-het-zelf-afwijking had) dat ze onder de vloer of in de muren konden komen was het alleen nog maar irritant.
Jongens gisteren gewogen, viel me een beetje tegen, 110 gram. Maar op zich niet slecht. Mannen durven nog niet los te lopen, ook de blootjes niet. Lopen in hun ontwikkeling achter op meiden, en zo hoort het ook. :mrgreen:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr okt 25, 2013 4:42 pm 
Site Admin

Ja, mannen zijn nou eenmaal wat trager. :mrgreen:

Ik moet ook steeds wel lachen om de verhalen, als je het zelf meemaakt is het inderdaad irritant maar het blijft stiekem wel grappig om te lezen wat je er allemaal weer mee beleeft. :lol:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo nov 03, 2013 7:06 pm 

Gisteren heeft Illie twee van de meisjes opgehaald. Het voelt goed om te weten dat ze in goede handen zijn en dat er goed voor ze gezorgd gaat worden, en ik ben blij met twee handenbinders minder, maar voor mijn gevoel heb ik mijn kinders weggegeven, en ik vraag me continu af of ze het niet doodeng vinden. Ik weet dat het nergens op slaat, en toch blijft het knagen. Wonderlijk wat het voeden van een moederloos nest rittens met je hormonen doet. :shifty:
De andere twee gedragen zich ook enigszins ontheemd, kruipen weg onder de grote tamme ratten en vertonen zich niet niet meer. Ze moeten duidelijk wennen aan de nieuwe situatie. Er zijn er nu nog twee, en die gaan tzt naar Gerrit. Het zijn leuke en relatief makkelijke meiden, illie heeft de twee lastigste uitgezocht. En helemaal zelf gedaan ook nog. :clown:
Het meisje met het beschadigde staartje is het schuwst en het lastigst op te pakken. Die heeft dan ook drie keer los in de kamer rondgerend. Smaak te pakken zullen we maar zeggen. :mrgreen: Staartje is weer helemaal genezen, een klein roze streepje laat nog zien waar de winkelhaak zat.
Fotospam meiden:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gerrits twee meisjes:
Afbeelding

Jongens:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En speciaal voor Angela wat blootfoto's (Monique kijk maar even weg :mrgreen: )

Afbeelding

Afbeelding
Hangend in de hangmat naast elkaar pap eten: ontbijt op bed.

Afbeelding

Afbeelding
En die twee zijn nog ontzettend lief ook! :loveeyes:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma nov 04, 2013 8:50 am 
Site Admin

Wat zijn ze toch prachtig!! :luvu: (de wildjes tenminste :lol: )

Bikkeltje schreef:
voor mijn gevoel heb ik mijn kinders weggegeven, en ik vraag me continu af of ze het niet doodeng vinden. Ik weet dat het nergens op slaat, en toch blijft het knagen.

Ik had ze dan wel niet geflest, maar ik had hetzelfde met de zusjes van de Maussies toen jij en Vera ze hadden meegenomen. :oops: Rationeel weet je dat ze helemaal goed hebben, maar het zijn toch je 'kindjes' en ik heb me dagen (en nachten) afgevraagd hoe het ging, of ze het niet doodeng vonden, of ze zich niet in de steek gelaten voelden etc. etc. Is toch ook niet gek na alle intensieve zorg. :hug:

Ik hoop dat jij en de overblijvers snel aan de nieuwe situatie gewend zijn!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma nov 04, 2013 9:48 am 

Mooi :inlove: (ook de bloterikjes..)

Ut kump goot...
Dag lieve Bennie, Fred, Spruitje, Dolf, Walther, Willem, Eddie, Sjoke, Jaaps, James en Squitje..

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma nov 04, 2013 3:09 pm 
Moderator

:inlove:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 99 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]