Het is nu do nov 23, 2017 1:08 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 169 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: oeps nestje
BerichtGeplaatst: wo nov 06, 2013 9:02 pm 

Om te beginnen wil ik graag zeggen dat ik al een paar keer (vrouwtjes) ratten heb gehad, maar nog nooit een zwanger vrouwtje. Nu heb ik afgelopen mei 2 ratjes weer gehaald (na een behoorlijke tijd dat m'n laatste ratje dood was), ik heb geen (tamme) mannetjes. Echter is 18 october 1 van m'n meisjes dus ontsnapt en die....heeft het dus gedaan met een rat ¬.¬ aangezien ik zelf niet in bezig ben van mannelijke ratten denk ik dat het een wilde (bruin of zwart) rat geweest moet zijn. Ze is inmiddels tonnetje rond en er is dus ook geen twijfel meer mogelijk Of ze zwanger is...alleen wanneer ze gaat bevallen. Ik heb hier dus helemaal geen verstand van! ik heb gelezen dat je 't vrouwtje apart moet zetten maar zijn ratten niet groepsdieren en wordt m'n andere rat dan niet eenzaam omdat ik er maar 2 heb? kortom: ik heb dringend (zichtbare buik=17+dagen zwanger?) hulp nodig en 't liefst zo snel mogelijk en please ga niet zitten zeuren over 't feit dat m'n rat ontsnapt is ik wist niet dat ze haar kooi kon open maken (Houdini) en ja ik weet dat wilde x tamme rat een rampzalige combinatie is maar ik kan er weinig aan doen dat m'n rat haar fluit achterna is gelopen, want ik heb nooit een nestje in de planning gehad en zeker niet met haar (ze was nogal onzeker en schugtig toen ik haar kreeg, nu is ze wel aanhankelijk en super lief maar ik heb d'r ook genoeg aandacht aan gegeven) Tevens wil ik graag mijn plaatsingsmogelijkheden (voor de kleintjes) weten, want ik zou het super erg vinden als ze opgevoerd moeten worden aan een slang ofzo..

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: oeps nestje
BerichtGeplaatst: wo nov 06, 2013 9:41 pm