Het is nu di nov 21, 2017 3:47 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 169 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: oeps nestje
BerichtGeplaatst: vr jan 10, 2014 10:57 am 
Site Admin

Merlena schreef:
@ jill hopelijk niet....

Met zo'n passieve instelling wordt het anders wel lastig. Je hebt nu zelf geconcludeerd dat het plaatsen lastig is als je geen connecties hebt, iets waar je hier ruim twee maanden geleden al voor gewaarschuwd werd. Je hebt dus ook ruim twee maanden de tijd gehad om wèl een goed huisje te vinden, maar dit is niet gelukt, of je hebt het nog niet echt geprobeerd.

Je schrijft:
Merlena schreef:
ze zijn zo lief haha dus had nogal moeite met weg doen dus heb ze alle 15 nog, zou ze ook graag willen houden maar met zo veel ratjes kan ik ze niet allemaal de aandacht geven die ze verdienen,

Je bent dus begaan met ze en wilt dus graag dat ze een fijn huisje krijgen? Waarom ga je je dan niet 200% inzetten om ze niet bij een slangenhouder te laten eindigen? Want wat je schrijft en wat je doet rijmt niet echt met elkaar.

Dat het nestje er gekomen is was een ongelukje, maar het lot van de rittens ligt nu verder wel in jouw handen, ik hoop dat je je verantwoordelijkheid voor hen neemt. Hier is je meerdere malen hulp aangeboden door verschillende mensen. Als je zo graag een goed huisje voor ze wilt, waarom pak je die hulp dan niet met beide handen aan? Nogmaals, dat moet dan wel van twee kanten komen, je kunt niet verwachten dat iemand ze nu kosteloos van je over gaat nemen om een goed huisje te zoeken. Maar als je zelf een beetje inzet en initiatief toont kan er heus een oplossing gevonden worden. Ik bied hierbij voor de laatste keer mijn hulp aan, indien je die wilt kan je me een berichtje sturen. Het topic zal ik verder laten voor wat het is.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jan 10, 2014 12:37 pm 
Ere-lid

Niemand zegt dat je €10,00 per ritten moet betalen, voor rittens geldt een ander tarief. We willen je best helpen maar een opvang maakt veel kosten dus er moet wel een bijdrage tegenover staan.
Ik ga er van uit dat je het beste voor hebt met de rittens, desnoods leen je geld om er zo voor te zorgen dat ze bij een opvang opgenomen worden.

Barrymore

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jan 10, 2014 10:52 pm 

Ik ben het met de mensen hier eens. Je had ze beter direct naar een opvang kunnen brengen. En dit is meerdere malen aangeboden.

Nu zit je eigenlijk met ratten die je niet kunt houden en die mensen niet graag willen.

Hoop dat je zo verstandig bent om ze nu wel te brengen anders word het slangen voer. En bij de snake man, tja vage kerel ken hem maar dan kun je ze beter naar opvang brengen.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo maart 02, 2014 8:08 pm 

Hoe is het nu met deze rittens? Zijn ze al bij een opvang, of nieuwe baasjes?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 169 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]