Het is nu vr nov 17, 2017 11:28 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 153 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do nov 12, 2015 7:23 pm 

:loveeyes:

For pets, by Mandy
http://www.forpetsbymandy.nl
https://www.facebook.com/forpetsbymandy

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr nov 13, 2015 1:23 pm 

Fijn dat ze weer helemaal de oude is. Ik hoop dat dit het laatste is en dat ze nu gewoon op haar gemak gezond heeeeel oud mag worden. :-) En ik blijf me er over verbazen dat haar uitstraling zo heel anders is dan van de andere wildjes. Ze is echt een unieke persoonlijkheid. :loveeyes:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za nov 28, 2015 9:20 am 
Site Admin

Bikkeltje schreef:
Ik hoop dat dit het laatste is en dat ze nu gewoon op haar gemak gezond heeeeel oud mag worden.

Schijnbaar heeft ze nu als hobby om mij maandelijks schrik aan te jagen, woensdag was het weer zo ver. :clown:
Wurm, Vlekkie en Glibber lopen elke avond los op de bank, ze wonen ook in de alu die naast de bank staat, bovenin. Onderin zitten De Witjes. Tegen de bank staat een plaat zodat er niemand bij De Witjes kan komen tijdens loslopen. Tenzij je een wilde rat bent natuurlijk. :clown: Wurm doet al weken pogingen om toch bij ze te komen en ik ben haar altijd voor omdat ik de plaat hoor rammelen. Woensdagavond heb ik het niet gehoord en hoorde ik ineens een hoop geblaas en gekrijs. Zat ze dus bij De Witjes, tussen de muur en kooi. Ik zag al wel wat bloed, maar hoopte op een nagel/teentje. Tot mijn schrik zag ik echter dat er zo'n 1,5 cm van haar staartpunt compleet tot op het bot gestript was. :confused: De dienstdoende spoedarts was ruk, om daar heen te gaan met een wilde rat leek me alles nog erger te maken dus ik heb pijnstilling gegeven en het ontsmet zodat we de volgende dag naar Lunetten konden. Ze was verder relatief okee, dus het kon wel een nachtje zo. Donderdag is het stuk bot plus een klein stukje extra eraf gehaald, dat verliep allemaal prima. Ze krijgt uiteraard nog pijnstilling en AB maar lijkt nergens last van te hebben. Alleen ik ben weer een paar jaar ouder. ;)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za nov 28, 2015 10:11 pm 

Jeeeezus, dat beest bezorgt je grijze haren!

Gelukkig nu weer ok.... Hopelijk heeft ze ook afgeleerd om de witjes te bezoeken...

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo nov 29, 2015 1:42 pm 

Even een woordje praten met Wurm * Wurmpje, je moet wel goed op je slaafje letten en haar niet elke keer zo laten schrikken. Ze moet voor jullie allemaal nog heel lang gaan zorgen dus niemand heeft er wat aan als ze weer een stukje van haar leven moet inleveren*.

@Jill, dikke knuf tegen de schrik, hoop dat Wurm het een beetje afgeleerd heeft.

For pets, by Mandy
http://www.forpetsbymandy.nl
https://www.facebook.com/forpetsbymandy

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo nov 29, 2015 6:31 pm 

Oei oei, suffie ook.
Beterschap Wurm. :hug:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za dec 05, 2015 11:05 am 

Hopeloze muts dat het is. :roll: Die mag dus niet meer los op de bank. En die witjes zou ik muilkorven, dat zijn niet echt lieverdjes. :eh:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za nov 12, 2016 10:58 am 
Site Admin

Hoog tijd voor een update hier, al bijna een jaar niets gepost. :shock:

Er is nogal veel gebeurd, inmiddels zijn Glib en Vlekkie er niet meer. :( Glib is eind juli ingeslapen en Vlekkie begin september, ze hadden beide luchtwegproblemen. Toen Vlekkie overleed wist ik even echt niet waar Wurm bij zou passen. Zo veel ratten in huis en niks voelde als de juiste match. De ratten zelf gaven het antwoord; toen ik een rondje langs de kooien liep stond het Frummelgroepje voor de deurtjes alsof ze leken te zeggen dat zij het moesten worden. Zo geschiedde, de intro verliep best rustig voor wildjes. ;) Helaas zijn ze inmiddels even opgesplitst. Tussen Wurm en Monstertje was nog niet helemaal beslist wie nu de alfa was, maar slecht ging het ook zeker niet. Maar Wurm werd 2,5 week geleden ziek, baarmoederontsteking. Tijdens de operatie bleek ook nog dat haar milt bizar groot was, deze is er meteen uitgehaald. Ze is inmiddels 2 jaar en 3 maanden, dus dat was best een zware operatie. Omdat ze na de operatie dezelfde avond weer in haar eigen kooi wilde heb ik alleen Frummel bij haar gelaten en een paar dagen later wilde ik de anderen er ook weer bij zetten. Dat ging niet met Monstertje en nu twee pogingen verder moeten ze elkaar nog steeds niet. :| Inmiddels blijkt ook Monstertje weer een oorontsteking te hebben, dus voor nu zit Wurm bij Madeliefje en Frummel en Monstertje bij Dwergje. Wurm heeft nu minder weerstand doordat haar milt eruit is, dus zo lang Monstertje ziek ik houd ik ze maar even apart. Daarna zien we wel wel weer... Nooit saai met wildjes in ieder geval. :angel:

Wurm doet het naar omstandigheden heel goed gelukkig. Ze wordt wel 'oud', de achterbeentjes worden wat minder en ze is minder actief tijdens het loslopen. Maar het is allemaal minimaal, voor haar leeftijd is ze nog erg fit en nog altijd haantje de voorste. En gewoon mijn liefste. :loveeyes:

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za nov 12, 2016 12:38 pm 

:luvu:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za nov 12, 2016 7:27 pm 
Moderator

:inlove: Beterschap!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo nov 13, 2016 1:34 pm 

Ik zie een Wurmpost en schrik me gelijk het lazarus, maar het valt gelukkig mee. :mrgreen: Alleen maar een update. :-)
Ik vrees dat ik je wel met een Monster heb opgescheept dat ze nu zo moeilijk doet nu Wurm heel even weg is geweest. En pijnlijke oortjes werkt dan ook niet echt mee, al moet ik zeggen dat haar broers heel gelijkmatig van karakter bleven bij hun oorontsteking. Maar die waren toen ook stukken jonger. Ik hoop dat zodra ze weer beter is, ze weer normaal kan doen. Al is het ook mogelijk dat Wurm tegen die tijd, net weer even wat ouder, het allemaal wel best vindt. Al sluit ik slaande ruzie met die twee ook niet bepaald uit. En vrouwen kunnen dan toch al zo etteren.. :roll:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo nov 13, 2016 2:00 pm 
Site Admin

Hihi, als het slecht nieuws was geweest had ik je waarschijnlijk al een wanhopig appje gestuurd. ;)
Monster is echt een beetje een monstertje, maar Wurm is minstens zo erg hoor. Ze zijn behoorlijk aan elkaar gewaagd. De laatste poging, vorige week, was het toch echt Wurm die begon. :shifty:

We gaan wel zien of ze ooit weer samen kunnen en anders vinden Monster en Dwergje misschien wel een plekje bij Hummie en co. Komt wel een oplossing voor. :knikt: Eerst het Monstertje maar weer beter krijgen. Ze is van de pijnstilling al een stuk opgeknapt in ieder geval, het zou me niet verbazen als ze door haar zere oortje inderdaad extra heftig reageerde.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di nov 15, 2016 11:29 am 

Jill schreef:
Hihi, als het slecht nieuws was geweest had ik je waarschijnlijk al een wanhopig appje gestuurd. ;)

Het stomme is, dat weet ik best. Maar toch krijg je dan die idiote Pavlov reactie van ogodneewurm. :schrik: Dat gebeurt ook als jij belt. Dan is de eerste gedachte shit, babies! :mrgreen:
Maar zoiets zul jij ook hebben als ik bel. ;)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma feb 06, 2017 7:05 pm 
Site Admin

Mijn liefste is er niet meer... : viewtopic.php?f=57&t=20077

Tot ooit, lief kind
Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma feb 06, 2017 7:44 pm 

:hug:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 153 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]