Het is nu vr nov 24, 2017 6:52 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do aug 14, 2008 1:59 pm 

Angela mag best haar vraagtekens zetten bij die opmerking hoor.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do aug 14, 2008 2:02 pm 

Is het zo moeilijk om antwoord op mijn vragen te geven Milamber?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do aug 14, 2008 2:45 pm 

Hilde schreef:
Angela mag best haar vraagtekens zetten bij die opmerking hoor.

Ik had geloof ik niet echt een vraag, hihi. :mrgreen:

"Misschien heel offtopic, maar als je de reden waarom contact gezochtis niet weet, kan je je er misschien beter buiten houden."

Buiten houden? Het is hier een openbaar forum. Als jullie het dan over bepaalde zaken hebben zou ik zeggen: Licht maar eens toe zodat de rest van de lezers wel weet waar het over gaat! :mrgreen:

Angela met 27 engeltjes
Opvang in Limburg voor Parzival

"Enjoy the little things in life... for one day you'll look back and realize they where the big things"

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do aug 14, 2008 3:27 pm 

Vind het nu al zielig al ze terug zouden gaan. :bleh: Waar komen ze dan terecht?? Mensen die ook zonder nadenken, zeggen oh lief ...ratjes en later weer op marktplaats zetten??? misschien wel iemand voor zijn slangen?
Misschien nemen ze ook wel een paartje, is toch leuk om een nestje te krijgen???
Wat is er zo leuk om een nestje op te voeden en ze later weet terug te brengen?? Daar wil wel eens het antwoord op weten.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do aug 14, 2008 3:37 pm 

Gerda schreef:
Vind het nu al zielig al ze terug zouden gaan. :bleh: Waar komen ze dan terecht?? Mensen die ook zonder nadenken, zeggen oh lief ...ratjes en later weer op marktplaats zetten??? misschien wel iemand voor zijn slangen?
Misschien nemen ze ook wel een paartje, is toch leuk om een nestje te krijgen???
Wat is er zo leuk om een nestje op te voeden en ze later weet terug te brengen?? Daar wil wel eens het antwoord op weten.

Volgens mij is daar ook helemaal niet over nagedacht toen het nestje werd meegenomen. En het gaat om het opvoeden en dat is leuk en daarna.... tja :nee:

Angela met 27 engeltjes
Opvang in Limburg voor Parzival

"Enjoy the little things in life... for one day you'll look back and realize they where the big things"

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do aug 14, 2008 3:47 pm 

ze doet het in princiepe volgens mij gratis en de DW profiteert ervan.
en die vangt straks het geld weer voor de rittens en zij ziet er niks voor terug denk ik :(

Gelukt zit hem in de piep kleine dingen ;)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do aug 14, 2008 4:26 pm 

Angela schreef:
["Misschien heel offtopic, maar als je de reden waarom contact gezochtis niet weet, kan je je er misschien beter buiten houden."

Buiten houden? Het is hier een openbaar forum. Als jullie het dan over bepaalde zaken hebben zou ik zeggen: Licht maar eens toe zodat de rest van de lezers wel weet waar het over gaat! :mrgreen:

Nou, ik heb dus Milamber nooit over gehaald om te gaan fokken ;) dat wordt hier ineens opgehaald omdat ik contact gemaakt heb met Milamber (of was het nou andersom??) nou ja maakt ook neit uit, maar beetje lullig om zomaar even dingen te verzinnen..

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do aug 14, 2008 5:10 pm 

Ik wil alleen even zeggen dat ik het een domme actie vind.. Misschien een idee om de volgende keer eerst over iets na te denken voor je het doet...

Amirah en Cleopatra!! Mijn meissies!

Dag Lisa, Najla, Misty, Dora en Bandito.. Ik mis jullie...

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do aug 14, 2008 7:15 pm 

Hilde schreef:
Milamber schreef:
In mijn naïviteit dacht ik dit nestje een goede start te bieden, het nestje was er immers toch al. Maar blijkbaar wordt daar hier anders over gedacht.
en
Milamber schreef:
Het was de bedoeling om ze op te voeden, en terug te brengen naar de DW. Dat was / is de reden.
en
Milamber schreef:
Mocht de DW me vragen om in de toekomst weer een nestje op te voeden
roept toch bij mij de vraag op in hoeverre je dit bewust gepland hebt.

Ik heb het NIET gepland! Ik was bij de DW voor voer, en daar zag ik mams. Ik ben eerst wegggegaan, omdat ik naar de tandarts moest. Intussen opgebeld, of ik het nestje mocht "lenen" (nummer via zo'n nummer dat je kunt bellen dat het dan opzoekt, voordat men ook nog denkt dat het in mijn telefoon staat ofzo) Ze zou het overleggen met de bedrijfsleider, dus ik moest terugbellen. Na het tandartsbezoek ben ik er weer heen gegaan (ipv bellen). Toen heb ik ze mee gekregen. Dit heeft een paar uur in totaal geduurd. Het was dus niet van te voren al geregeld, ik wist verder ook niet dat er een zwanger dametje zat!!!!

Milamber schreef:
want hij wilt ze eigenlijk heel vroeg terug brengen, maar ik ga ze in elk geval later terug brengen, dus daar zal hij niet blij mee zijn lijkt me zo), dan zal ik dat dan ook niet meer doen.
Hilde schreef:
Heb je nu net contact met hem opgenomen of heb je toch wel bepaalde afspraken met hem gemaakt toen je het vrouwtje meenam? Vind het een beetje verwarrend allemaal.

Nee, ik heb geen contact met hem. De laatste keer dat ik hem gesproken heb was in de winkel, toen ik ze mee kreeg. Ik ga ze later terug brengen, maar dat weet de DW dus niet..

Waarom ik zo graag een nestje wil? (dat was jouw vraag toch, Justine?) Tja, dat kan ik niet echt uitleggen. Ik wil(de) het gewoon graag. Zoals ik al aangaf, zal ik het nu zeker niet meer doen. Al is het maar omdat de mensen die ze dan kopen in de DW denken dat je altijd hele tamme ratjes in de DW kunt kopen. Erg stom dat ik daar niet eerder over ne heb gedacht, dat ben ik helemaal met jullie eens. Ik was gewoon super blij dat dit nestje op mijn pad is gekomen.

Natuurlijk wil ik ze niet terug brengen naar die "glazen bak" Maar ik kan ze echt niet zelf houden (hoewel jullie dat wel een gepaste "straf" lijken te vinden krijg ik het idee), en jullie geven al aan dat ik hier niet terecht kan voor een oproepje om nieuwe baasjes te zoeken. Wat heb ik dan voor opties? Want ik heb dus bepaald niet veel rattenmensen in mijn vrienden / kennissenkring.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do aug 14, 2008 7:31 pm 

Citaat:
Natuurlijk wil ik ze niet terug brengen naar die "glazen bak" Maar ik kan ze echt niet zelf houden (hoewel jullie dat wel een gepaste "straf" lijken te vinden krijg ik het idee), en jullie geven al aan dat ik hier niet terecht kan voor een oproepje om nieuwe baasjes te zoeken. Wat heb ik dan voor opties? Want ik heb dus bepaald niet veel rattenmensen in mijn vrienden / kennissenkring.

daar had je van te voren ook aan kunnen denken. ze komen toch uit die glazen bakken :duh: dan zal de dw ze vast niet netjes in een kooi zetten als je ze terug brengt. en ik vindt het idd een "gepaste straf" dat je ze zelf zou moeten houden. ik vind dat je die ratjes nu een moeilijker leven geeft als dat je ze daar had gelaten

For pets, by Mandy
http://www.forpetsbymandy.nl
https://www.facebook.com/forpetsbymandy

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do aug 14, 2008 8:11 pm 

mandy schreef:
ik vind dat je die ratjes nu een moeilijker leven geeft als dat je ze daar had gelaten

Waarom vind je dat?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do aug 14, 2008 9:03 pm 

omdat ze nu in een normale kooi wonen en normaal worden opgevoed. straks zitten ze weer in bakken waar mensen alleen maar na ze lopen te staren hoe lief ze wel niet zijn, omdat ze naar het raampje komen lopen

For pets, by Mandy
http://www.forpetsbymandy.nl
https://www.facebook.com/forpetsbymandy

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do aug 14, 2008 9:20 pm 

je kan ze altijd nog op marktplaats verkopen :) beter dan terug gebracht worden naar die "glazen bak"

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do aug 14, 2008 9:38 pm 

ja, daarom bestaan er ook opvangen dan geef je het advies om ze op marktplaats te zetten :argh:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do aug 14, 2008 9:57 pm 

Nine schreef:
ja, daarom bestaan er ook opvangen dan geef je het advies om ze op marktplaats te zetten :argh:

ze wou die niet extra belasten -_-

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]