Het is nu ma nov 20, 2017 9:09 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di sep 16, 2014 3:02 pm 
Ere-lid

:hug: :kus:

Barrymore

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di sep 16, 2014 3:27 pm 

:snik: :hug: :hug:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do sep 18, 2014 2:45 pm 

Wat ontzettend naar om te lezen dat ze allemaal overleden zijn… Je hebt zo ontzettend goed werk gedaan voor ze maar helaas waren ze gewoon niet sterk genoeg. Wat ontzettend naar dat dit zo heeft moeten lopen… :snik:

Ik blijf erbij dat jij super werk hebt gedaan, jammer dat het niet zo heeft mogen zijn :(

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr sep 26, 2014 11:59 am 

Sorry voor mijn late reactie.
Mirjam ik vind het top dat je deze rittens in ieder geval een kans hebt willen geven :hug:
Ondanks dat ze het niet hebben gered is waren ze bij jou in de beste handen.
Zodra ik weer wat van de ambulance aan ga nemen, wil ik zeker een gesprek met de leiding om te voorkomen dat dit weer gebeurt.
Kleintjes hebben nou eenmaal zorg nodig. Op dit moment heb ik even mijn prioriteiten ergens anders liggen.

Hier nog een foto van het nest zoals ze binnen kwamen.

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za sep 27, 2014 4:04 pm 

Geen punt Ilse, ik weet dat je even genoeg aan jezelf hebt. :hug:

Via Jo hoorde ik later dat dit nest wss vanaf de geboorte al door het moedertje is genegeerd. Hun eigenaar uit Assen had Jo gebeld om advies omdat hij ineens met twee nestjes zat waarvan één moedertje niet wilde voeden. Jo heeft hem uitgelegd hoe hij de situatie het beste aan kon pakken en heeft er verder niets meer over terug gehoord dus aangenomen dat alles goed was afgelopen. Twee dagen later is er een nestje tamme moederloze rittens van een paar dagen oud bij de dambu in Assen gebracht. Zeker weten zullen we het nooit maar de kans dat dit om één en hetzelfde nest gaat is best groot. En in dat geval hebben de rittens niet tot nauwelijks biest gehad, en hadden ze dus geen enkele kans om het op de fles te redden.
Ik heb geen idee hoe er bij de dierenambulances tegen ratten wordt aangekeken, en hoeveel kennis er over ratten is. Ik neem aan dat de mensen daar ook alleen maar hun best doen. Maar het raakt me nog steeds diep dat dit nestje met de juiste informatie en behandeling wel een kans had gehad. Dit had zo niet gehoeven :( Ik hoop dat we in de toekomst daar wat aan kunnen veranderen.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za sep 27, 2014 4:43 pm 
Site Admin

Pfff, dat maakt het extra zuur. Dan hebben ze echt geen kans gehad, maar het blijft bewonderenswaardig hoe jij je (weer!) voor zulke ukkies hebt ingezet! :hug:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za sep 27, 2014 4:51 pm 

Dankjewel :hug: , maar dat zou jij toch ook doen als ze toevallig bij jou in de buurt waren geweest? We doen het allemaal op zijn tijd, ik heb op dit moment de 'mazzel' (nog steeds ziek thuis) dat ik mijn handen vrij heb ervoor. Als je moet werken gaat dit simpelweg niet.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za sep 27, 2014 6:39 pm 
Site Admin

Tuurlijk, maar je staat er toch elke keer weer voor klaar en juist als je ziek bent is dat een hele uitputtingsslag! Het is zwaar genoeg, zeker met zo'n afloop. :hug:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]