Het is nu di nov 21, 2017 9:56 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr maart 20, 2009 11:20 pm 

jullie weten allemaal dat ik mn ratjes heb moeten wegdoen wegens lichamelijke klachten en dat ik 3 van mn dames heb kunnen houden nou komt het hele verhaal.
ik had een damesgroep van 9 en een herengroep van 3 dat heb ik ik bijna een jaar gedacht er is iemand bij me thuisgeweest om te vertellen dat mn ambertje een dame was maaaar omdat ze nogal een achterstand had en een beetje boel ondervoed op een of andere manier , maar ze bleef maar achter ter vergelijking met haar zusjes in de groep. nu een bijna een jaar verder te zijn heb ik mn groepen weg moeten doen en heb dus 3 van mn vrouwtjes gehouden zowel amber amy en benno alledrie vrouwstjes.
maar ambertje werd een beetje dikker en zag er steeds beter uit en nu na een jaar lijkt het dat ze balletjes begint te krijgen en zag ik tot mn grote verbazing dat ze amy haar zusje aan het berijden was . pfffff heel verhaal maar goed ik ben haar gelijk appart gaan nemen in een weer andere kleinere kooi en heb gelijk goed gekeken of het idd geen man was .(ik had hier een aparte mannengroep waar de nootjes heel duidelijk te zien waren) ik ben daarna naar een rattery hier in de buurt geweest om nog een na te vragen of het niet een tumor kon zijn maar mn vermoedens waren al juist AMBER is een MAN en heeft dus de nacht van zn leven gehad met zn zusje.
probleem nummer 2 mn vriendin heeft de groep vrouwen meegenomen van 6 waar ze dus ook mee heeft kunnen dekken voor die tijd. amber word dinsdag gecastreert omdat het toch mn afgodje is.
hebben jullie wel eens zoiets meegemaakt.
ik heb amy vanavond gewogen en ze woog 321 gram ik hoop dat ze niet zwanger is en natuurlijk hoop ik ook dat de rest van de growep niet zanger is geworden anders zit mn vriendin straks met meer als 80 ritttens .
ik moest het even kwijt en houd jullie op de hoogte

groeten diana en de ratsels meiden en castraat Amy/Amber en Benno http://www.jerodi-ratzz.nl" target="_blank" target="_blank" target="_blank

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr maart 20, 2009 11:30 pm 

wat vreemd. amber is nu een jaar en je hebt nog nooit eerder rittens gehad? ik snap het niet helemaal maar het lijkt me toch dat er dan al eerder rittens hadden moeten wezen.

For pets, by Mandy
http://www.forpetsbymandy.nl
https://www.facebook.com/forpetsbymandy

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr maart 20, 2009 11:38 pm 

hmm, beetje raar verhaal :huh:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr maart 20, 2009 11:51 pm 

nee het is echt zo rattepa is hier ook bij me thuis geweest en die kan beamen hij heeft haar de naam vrouwtje gegeven en ze was wel heel erg ondervoed en ze had ook luis enz enz maar ik heb nooit eerder rittens van haar gehad ze is pas nu dat ze er een beetje goed uitziet en ze is ook altijd als vrouw bij me geweest ik sloeg ook stijl achterover dat ik hoorde dar het stiekem toch een mannetje was die toch laat was ontwikkeld.
hij zit nu ook appart en word dinsdag geholpen en ik hoop ook dat ik op tijd ben geweest bij de andere dames wqant we hebben nooit wat bij haar hem dan in dit geval kunnen zien echt niet.
ik ben bij de ratery geweest met haar (want daar wisten ze ook van haar verhaal dat ze zo mager was en dat het wel zou bijtrekken) ik zat echt met mn handen in het haar en hoop ook dat het een mistreffer is geweest ze weegt nu 321 gram en ik blijf haar maar elke dag wegen en heb het ook tegen mn vrioendin gezegd en dat ze mijn andere dames even in de gaten moet houden omdat ze dus op het laatse moment toch man blijkt te zijn

groeten diana en de ratsels meiden en castraat Amy/Amber en Benno http://www.jerodi-ratzz.nl" target="_blank" target="_blank" target="_blank

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr maart 20, 2009 11:52 pm 
Moderator

Ik ben eind december bij Diana geweest om eens naar die kleine te kijken waarom ze zo klein bleef en moeilijk at. Ik kwam er achter dat ze echt werd opgevreten door de luis. Was wel lastig te zien zonder bril maar toch. In vergelijking met haar zussen was Amber erg klein. Ik heb toen niets van ballen gezien, anders had ik dat direct gezegd. Dat er niet duidelijk de tepels zichtbaar waren komt vaker voor, maar is mij ook niet zo opgevallen. Ik heb toen het advies gegeven om Bogena tegen de luis te halen en dat heeft Diana gedaan. Het zou kunnen zijn dat die kleine eindelijk de groeiachterstand aan het inhalen is en nu eindelijk volgroeid raakt. Het zou ook kunnen dat er een gezwel op een rare plaats groeit, maar daar komt de DA die hem mag castreren dinsdag dan wel achter.
En ja: sommige mensen hebben permanent Murphy over de vloer

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr maart 20, 2009 11:58 pm 

dank je wel rattepa voor je reactie ik ben blij dat je wven inspringt want jij hebt hem/haar toch gezien en hij word dinsdag geholpen ik laat hem castreren en hij zit nu ook appart maar ik snap niet dat het gebeuren kan. zou hij dan zo ondervoed geweest zijn en toch door de luis en ja hij is nu heel erg verandert hoor jw kent haar ehh hem niet meer terug
ben helemaal van slag want het is wel mn oogappeltje altijd al geweest omdat het mijn ieltje was

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za maart 21, 2009 10:46 am 
Moderator

Raar verhaal inderdaad, ik hoop voor je dat de meiden niet zwanger zijn geraakt.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za maart 21, 2009 12:01 pm 

Ik heb ooit een mannetjesrat gehad waarvan de ballen niet waren ingedaald. Hij had geen balzak. Hij is in het begin ook aangezien voor een vrouwtje, ik had hem samen met zijn zusje aangeschaft. Zodra ik in de gaten kreeg dat het stiekum toch een kerel was is hij gelijk apart gezet en mocht hij naar de da voor castratie, maar ik kreeg hem zonder pardon weer terug. Wat er niet zit kun je tenslotte ook niet leeghalen. Hij heeft zijn hele leven met zijn zuster samengewoon zonder dat zij zwanger is geworden, da achtte de kans daarop nihil.
Misschien zijn bij dit kereltje door de omstandigheden de balletjes wel erg laat ingedaald. Je hebt een kans dat hij, doordat er in de buikholte een te hoge temperatuur heerst om vruchtbaar sperma te hebben, verminderd of nog niet vruchtbaar is en je er dus (net) op tijd bij bent.
Ik duim er in elk geval voor, 80 rittens is echt niet leuk!
Sterkte met de hele situatie.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za maart 21, 2009 2:05 pm 

Heb je misschien een duidelijke foto van zijn/haar geslachtsdelen?
Het is wel heel vreems dat een man een jaar bij 8 vrouwen zit en er geen één zwanger maakt. Of hij moet niet vruchtbaar zijn, dat is ook een optie.

SOK Shop

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za maart 21, 2009 8:38 pm 

nou ik hoop het laatste ook. maar ik maak morgen even een foto bij daglicht dan kunnen jullie het zien en ik ben al lang blij dat er geen ritens zijn gekomen ik wist echt niet beter of het was een vrouwtje. we zitten er natuurlijk ook niet op te wachten om zo veel rittens te krijgen. en dinsdag mag het naar de da dan word hij geholpen. ik ga ay zo nog eens wegen om te kijken of ze is aangwekomen maar ik denk niet dat het zo snel te zien zal zijn? ik heb geen idee met ukkeltje kwam k er pas heel laat achter pas een paar dagen voor de bevalling maar nu ik het zelf gezien heb dat ze gedekt is zou ze moeten bevallen rond 13 april of zo iets in die richting. ik mag maar hopen dat hij niet vructbaar is en dat hij heeft misgeschoten.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za maart 21, 2009 9:07 pm 

Je weet wel dat hij nog een week of 5 apart moet blijven mocht hij een mannetje zijn en gecastreerd worden? Dus hij moet nog wel een tijd alleen blijven zitten dan.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za maart 21, 2009 9:30 pm 

ja dat had ik ook gehoord van rattepa en van de rattery maar ik heb amy net gewogen en ze is 1 gram aangekomen ze woog gisteren 321 en nu 322 ik heb nog geprobert om een paar foto's te maken maar hij blijft niet zitten en wiebelt zn eigen los ik probeer het morgen nog een keertje om er een paar duidelijke foto's van te maken en hij zit nu ook al appart hoor ik had hem gelijk in een andere kooi gezet em ze is gedoopt tot dumber inplaats van amber

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo maart 22, 2009 9:26 pm 

ik heb het nog even geprobeert om fofo's te maken maar het wil echt niet lukken maar het is volgens mij ook een zakje hoor ik heb wel een foto maar ze zijn echt heel onduidelijk hij is veels te snel. wel heb ik amber nog even gewogen en ze is een gram aangekomen en weegt nu dus 323 gram misschien omdat ze ook net gegeten had maar ik houd het in ieder geval in de gaten, en houd jullie o pde hoogte.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma maart 23, 2009 11:52 pm 

nou hier nog een keer geprobeert om een foto er van te maken vlak voor ik hem heb weggebracht ik mag morgen om 11 uur bellen om te kijken hoe laat hi geopereert word ik hoop dat alles goed zal gaan en dat ik hem snel weer kan knuffelen. hier de gewaagde poging van een foto.
[url][URL=http://img8.imageshack.us/my.php?image=210320091113c.jpg]Afbeelding[/url][/url]

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di maart 24, 2009 9:07 am 

Link naar grote foto: http://img8.imageshack.us/img8/7409/210320091113c.jpg

Ik kan van deze foto niets maken. Het is overbelicht op de plek van het geslacht en de rat ligt op zijn/haar rug waardoor het beeld nog extra vertekent. Ik ben benieuwd wat de da straks te vertellen heeft.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]