Het is nu ma nov 20, 2017 8:04 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Een probleem.
BerichtGeplaatst: di aug 18, 2009 4:12 pm 

Och gut...je praat mijn ukjes nog een minderwaardigheidscomplexje aan....."geen opvallende eigenschappen" :shock: Allemaal in het hoopje husky 8)
Na ja....ik doe ze vanaf zaterdag wel op therapie zodat ze hun eigen persoonlijkheid kunnen ontwikkelen.

Leuk verhaal hoor Eline. Jammer dat je camera kapot is, dit is juist de leukste fase om foto;s te kunnen maken.

Trotse eigenaar van Nibbles,
Ondeugd en eigenwijsheid zelve

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di aug 18, 2009 4:30 pm 

Arden schreef:
Nou, laten we maar beginnen bij het agouti vrouwtje. Die doet niet onder voor haar broer. Ze is razendsnel en energiek. Ze komt naar je toe en is totaal niet bang. Met de handen kan je overal aan haar zitten, totdat je haar ermee omklemd. Ze wandelt zo je hand op maar zodra ze het gevoel heeft dat ze gevangen zit, is ze het er niet mee eens. Net zoals haar agouti broer is ze een springert en ze springt zo van je handen weg als ze het niet wil. Ze is een echt schatje, super nieuwsgierig en komt meteen naar je toe als het deurtje opengaat, maar oppakken, daar is ze het nog niet mee eens.

Het berken vrouwtje is ook heel nieuwsgierig, wandelt zo naar je toe, komt als het deurtje open staat en vind oppakken geen probleem. Ze wandelt graag over je heen en zit in je vest, maar stil zitten ho maar. Dat is er niet bij. Dat geld trouwens voor echt bijna alle rittens. Het vorige nest dat ik had was heel rustig en kroop lekker weg in je vest, dit nest zoeft alle kanten uit! Heel grappig dat verschil.

Het worden dus 2 jonge Gizzy's. Daar ben ik ergens wel blij om, Gizzy was zó ongelooflijk druk als ritten, denk niet dat deze dat overtreffen. En dat in de handen zitten leren ze nog wel bij me. Wil Gizzy ook nooit, maar het baasje wint altijd :twisted:

En ik neem mn camera mee Eline. Plus de kabel, kunnen we t allemaal meteen op je pc zetten!

Dag lieve Hermien, Puck, Isis, Dumbo, Gizzy, Pyry en Nilou. Ik mis jullie

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di aug 18, 2009 4:55 pm 

nibbie schreef:
Och gut...je praat mijn ukjes nog een minderwaardigheidscomplexje aan....."geen opvallende eigenschappen" :shock: Allemaal in het hoopje husky 8)
Na ja....ik doe ze vanaf zaterdag wel op therapie zodat ze hun eigen persoonlijkheid kunnen ontwikkelen.

Leuk verhaal hoor Eline. Jammer dat je camera kapot is, dit is juist de leukste fase om foto;s te kunnen maken.

Haha, ik bedoelde zo, ze hebben ze wel, maar ze lijken allemaal zo op elkaar! Ik weet nooit wie iets doet of heeft en of het weer dezelfde is! :lol: . Ze rennen altijd zo kriskras door elkaar en en.. Ze hebben vast wel een opvallende eigenschap :D.

En ow, de husjes beginnen al te verschillen! D:. Dat is snel vergeleken met mijn vorige twee hussen.

En Daph, echt heel aardig dat je de camera mee wilt nemen <33.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]