Het is nu ma nov 20, 2017 3:40 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Een probleem.
BerichtGeplaatst: do jul 09, 2009 12:13 am 

Oeh..ze zijn idd :inlove:
Toch wel jammer dat je nu 2 nestjes zo kort op elkaar hebt.
Mijn nichtje wil binnenkort waarschijnlijk 2 ratjes aanschaffen als ze terug is van vakantie. Ze is stiekum een beetje verliefd geworden op die van mij. Misschien kan ik haar zo gek krijgen om dat hele eind te rijden om jou van wat kleintjes te verlossen als ze groot genoeg zijn om het nest te verlaten:)
Succes met de hele kraamkamer!! :grouphug:

Trotse eigenaar van Nibbles,
Ondeugd en eigenwijsheid zelve

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jul 09, 2009 12:41 am 

Oew, ik hoop dat je haar dan zo gek krijgt :mrgreen:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jul 09, 2009 8:25 am 

Áls ze agoutig worden: :zwaai: ik wil heel graag een agouti rat. Als alles goed gaat krijg ik 2 rittens van Reba, dus leeftijden worden geen probleem. Denk dan alleen dat ie nog wel een tijdje bij jou moet blijven, als dat ok is. En een dame, want anders krijg ik ook nestjes ;)

Dag lieve Hermien, Puck, Isis, Dumbo, Gizzy, Pyry en Nilou. Ik mis jullie

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jul 09, 2009 8:32 pm 

Ohh, wat'n schatjes :inlove:

† Mijn engeltjes; Louise (2,7j) Emma (3j) Nyah (2,10j) Ziggy (2,3j) Daphne (2,10j)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jul 10, 2009 2:23 am 

Daph schreef:
Áls ze agoutig worden: :zwaai: ik wil heel graag een agouti rat. Als alles goed gaat krijg ik 2 rittens van Reba, dus leeftijden worden geen probleem. Denk dan alleen dat ie nog wel een tijdje bij jou moet blijven, als dat ok is. En een dame, want anders krijg ik ook nestjes ;)

Daph....met 5 ratten en 2 nieuwe rittens van Reba zou je zeggen dat je kamer toch echt wel vol begint te raken;). Misschien moeten jij en Luuk eerst verhuizen:P, en dan gewoon ook een Rattenkamer inrichten;)

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jul 10, 2009 7:31 am 

nibbie schreef:
Daph....met 5 ratten en 2 nieuwe rittens van Reba zou je zeggen dat je kamer toch echt wel vol begint te raken;). Misschien moeten jij en Luuk eerst verhuizen:P, en dan gewoon ook een Rattenkamer inrichten;)

Jij hebt mijn kooi nog niet gezien he :mrgreen: Maar tis idd wel veel, dus ik ga het eerst uitruziën met Luuk voor ik Eline blij maak met een dooie mus ;) . Dus als je al eerder iemand vidn voor die dropjes is dat ook goed hoor!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jul 19, 2009 2:05 pm 

Ik heb twee agouti's :fluiten: Eén man, één vrouw.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma jul 20, 2009 11:57 am 

Het dametje dus, als dat nog mag :jippie:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za jul 25, 2009 4:20 pm 

Geregeld met Daph :D.

Het gaat echt super met de ukkies. Ik heb ze vandaag in de onderste helft van de duetto gezet (de overige vier mannen uit het eerste nest zitten nu bij de andere vijf mannen). Ze vinden het echt heerlijk die ruimte en het is zo leuk om te zien! Wat ik ook heel leuk vind is mijn handen erin steken. Ze gaan er allemaal onder zitten en aan knabbelen. Dat deden de vorige twee nesten ook, maar dat waren minder rittens. Als er 15 - dus veel meer rittens - aan je handen knabbelen lig je constant te lachen, want het kriebelt zo en het is zo schattig!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jul 26, 2009 12:44 pm 

Ik krijg deze week mijn nieuwe kooien.

Weet niet of je nog tijdelijk belang hebt bij een jenny?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di jul 28, 2009 9:59 pm 

Hey Eline
Slecht en goed nieuws,
Mijn nichtje had zich bedacht en wil nu plots hamsters :weetniet:
Saai :roll:
Maar het goede nieuws is, als je 2 dametjes over hebt dan neem ik er graag 2 zelf van je over. (Ik rijd dan met Daph mee richting Assen
Liefst niet ratjes die te veel op Nibbles lijken:), weinig zin om elke keer aan haar herrinerd te worden mocht ze de tumor niet overleven.
Laat maar weten wat voor schatjes je over hebt:).
Groetjs
Coby

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di jul 28, 2009 10:03 pm 

Wat kan ik goed koppelen :angel:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di jul 28, 2009 10:07 pm 

daph heeft me de foto's laten zien......dametjes 3 en 10 zijn beide geen japjes;)....dus als het kan....die 2 graag;)
grtz

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jul 30, 2009 5:29 pm 

hey Eline, hoeist met de dropjes? meer foto's!!! :clown:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di aug 18, 2009 3:59 pm 

Camera kapot, helaas geen foto's D:. Maar zaterdag kom je en dan zie je ze in levende lijve! :D.

Met de rittens gaat het super hoor. Ik heb gisteren de vier mannekes bij de volwassen mannen gedaan. Ze waren dan wel geen 120 gram maar mijn mannen geven nooit problemen. En inderdaad, in de badkuip maalden ze niet om de kleinen en nu zitten ze alweer een dag met de 'groten' in de gehele duetto en dat gaat helemaal prima. Ze horen er gewoon bij.

Het agouti mannetje is echt een nieuwsgierig duivels ventje. Heel energiek en beweeglijk. En hij proeft mijn handen nog altijd heel veel, maar de laatste paar keren was het niet proeven, maar echt bijten.. Alhoewel die dat gisteren en vandaag niet meer heeft gedaan. Ik hoop dat mijn schrikreactie het hem heeft afgeleerd ^^. Agouti mannetje houd er niet van om opgepakt te worden. En het is een springertje. :P Een vrije geest en een waaghals.

Het berken mannetje is wat rustiger, maar samen met de agouti zijn ze echt twee kleine duiveltjes en ze zijn razendsnel! Hij komt naar je toe, laat zich makkelijk oppakken en in de handen blijft hij ook rustig :D.

Het Japanner mannetje is weer een tikkeltje rustiger, maar die kan er ook wel wat van! Hij is wat minder snel dan de bovenstaande twee, maar heeft soms zijn momenten.

Het hus mannetje is echt heel verlegen. Hij komt niet uit zichzelf naar je toe. Hij is niet bang, maar is meer een alleenling denk ik. Hij houd zich ook wat afzijdig van de andere ratten. Vanmorgen lag iedereen op één hoop te slapen, maar deze lag alleen in het mandje een tukje te doen. Ik houd hem goed in de gaten ^^.

De vrouwtjes.

Nou, laten we maar beginnen bij het agouti vrouwtje. Die doet niet onder voor haar broer. Ze is razendsnel en energiek. Ze komt naar je toe en is totaal niet bang. Met de handen kan je overal aan haar zitten, totdat je haar ermee omklemd. Ze wandelt zo je hand op maar zodra ze het gevoel heeft dat ze gevangen zit, is ze het er niet mee eens. Net zoals haar agouti broer is ze een springert en ze springt zo van je handen weg als ze het niet wil. Ze is een echt schatje, super nieuwsgierig en komt meteen naar je toe als het deurtje opengaat, maar oppakken, daar is ze het nog niet mee eens.

Het berken vrouwtje is ook heel nieuwsgierig, wandelt zo naar je toe, komt als het deurtje open staat en vind oppakken geen probleem. Ze wandelt graag over je heen en zit in je vest, maar stil zitten ho maar. Dat is er niet bij. Dat geld trouwens voor echt bijna alle rittens. Het vorige nest dat ik had was heel rustig en kroop lekker weg in je vest, dit nest zoeft alle kanten uit! Heel grappig dat verschil.

Dan de rest, hmm, om heel eerlijk te zijn - het zijn ook zoveel hussen! - springt daar niet echt iets uit. Ze zijn gewoon één kluwen ritten en dat is heel erg leuk. Actief, speels en nieuwsgierig. Ze hebben allemaal hun momenten dat ze echt aandacht willen en andere keren rennen ze liever rond.. :D. Maar het zijn allemaal schatten <3.

De vrouwtjes zitten in de Gabber Jolly Super samen met hun moeder, tante en een ander vrouwtje - Isa. Dit is geen enkel probleem. De twee 'vreemde' vrouwtjes vonden het geweldig opeens dat vertier. Ze spelen er ook mee en wanneer het toch te druk word, worden ze even op de rug geworpen en dan hebben de rittens de boodschap begrepen xD. Heeeel leuk. Ik sloeg ook gade hoe tante Izumi samen met de rittens samen Isa 'aanviel'. Alsof ze echt zaten te beraadslagen en in één keer doken ze bovenop haar. Heel leuk!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]