Het is nu vr nov 24, 2017 11:50 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo feb 24, 2008 11:28 pm 

dus als ik het goed begrijp vind je 7euro teveel? wat als je nou geen huisje vind of iemand die er twee wil? dan is er een over... of je brengt ze terug na de dw? :weetniet:

denk toch echt dat je ze beter na de opvang kan brengen maar goed...

For pets, by Mandy
http://www.forpetsbymandy.nl
https://www.facebook.com/forpetsbymandy

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo feb 24, 2008 11:50 pm 

Het is wel 3 x € 7,-- en ja, voor ons is dat veel... Let wel, ik zeg dus niet té veel!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo feb 24, 2008 11:53 pm 

ik zeg ook niet dat het niets is maar zo weet je wel dat ze alle 3 een goed huisje krijgen en dus ook niet alleen geplaatst worden.

For pets, by Mandy
http://www.forpetsbymandy.nl
https://www.facebook.com/forpetsbymandy

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma feb 25, 2008 12:00 am 

Ja, dat is wel zo en daarom ben ik zo aan het dimdammen....

Liefs,
Yvonne, Diesel en rittens

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma feb 25, 2008 10:17 am 

Je moet maar even kijken. Als je zelf een goed thuis voor de mannen kunt vinden is dat natuurlijk super. Het is niet dat de opvang zit te springen om ratten, en die 7,- dekken echt de kosten voor een opgevangen rat niet! Nu zijn rittens over het algemeen zonder veel problemen weer te plaatsen, maar voor alle opvangratten moet 7,- afatandsgeld worden betaald, ook voor de oudere ratten, bijtende ratten, zieke ratten, alles. Dus ook de ratten die soms ruim 100,- dierenartskosten kosten. Dus 21,- lijkt misschien even veel, maar je kunt het ook zien als dat je de opvang bedankt voor het opnemen van jouw ratten, en voor al die andere ratten die zo veel hulp nodig hebben...
(voor mensen die de opvang ook zo dankbaar zijn, vergeet niet af en toe te doneren als je het kan missen he ;))

Uit: Koningin van Amerika - Rita Mae Brown

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma feb 25, 2008 11:20 am 

ykath schreef:
*Marion* schreef:
Ze mogen eventueel ook tijdelijk bij ons komen, totdat Jolanda uit de quarantine is.

Misschien had er een kunnen blijven, maar dat wil mijn man niet :x ,hij wil niet nog een lichte erbij. Kerels!!!!!!

Ooooooohhhh! Mannen! En als je ze eens vast kon houden en kon zien! Ik heb nieuwe foto's geplaatst ;)

Groetjes!
Yvonne

Ik had gisteren al een oud fotootje opgezocht, hij vond er toch wel leuke tussen zitten. (ik weet niet welke de mannetjes zijn, ga zo even kijken) Dus er is nog hoop :-)

Ik hoop toch echt dat je ze niet naar de winkel brengt.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma feb 25, 2008 2:20 pm 
Ere-lid

Prima verwoordt Janne!
Nog een aanvulling, voor rittens vraag ik wat minder, €5,00 per ritten.

Breng je hen naar de dw, dan weet je nooit waar ze terecht komen en of ze niet alleen geplaatst worden.

Barrymore

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma feb 25, 2008 2:28 pm 

Dank u dank u :mrgreen:
En ykath, je zou dus maar 15,- kwijt zijn, en dan ben je verzekerd van een goed thuis voor je kerels!

Uit: Koningin van Amerika - Rita Mae Brown

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma feb 25, 2008 3:52 pm 

Ik weet het en ik gun het de jongens en de rattenopvang echt wel hoor maar mijn echtgenoot gaat niet nog meer geld aan de dieren uitgeven. Zo simpel ligt het gewoon!

Ik heb de jongens vanmiddag wel van de meisjes (incl. mama) gescheiden omdat ze volgens mijn dochter telkens lagen te rollebollen. Ik hou de jongens gewoon nog even (ze zijn vandaag 4 weken en drie dagen)zelf, totdat ze goed op gewicht zijn. In ieder geval ga ik op zoek naar een goed thuis! In het ergste geval moet ik ze dus naar de winkel terug brengen..

Mijn naam is trouwens Yvonne :)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma feb 25, 2008 4:28 pm 

Ja sorry, maar als je weet dat je voor 15 euro een goed thuis voor ze hebt dan kun je dat toch zelf beslissen. Vind dit wel een beetje sneu hoor.

Angela met 27 engeltjes
Opvang in Limburg voor Parzival

"Enjoy the little things in life... for one day you'll look back and realize they where the big things"

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma feb 25, 2008 4:29 pm 

idd ja, wat zijn 15 euro nu als je weet dat ze een goed huisje krijgen...

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma feb 25, 2008 4:47 pm 

ykath schreef:
Ik weet het en ik gun het de jongens en de rattenopvang echt wel hoor maar mijn echtgenoot gaat niet nog meer geld aan de dieren uitgeven. Zo simpel ligt het gewoon!

Ik heb de jongens vanmiddag wel van de meisjes (incl. mama) gescheiden omdat ze volgens mijn dochter telkens lagen te rollebollen. Ik hou de jongens gewoon nog even (ze zijn vandaag 4 weken en drie dagen)zelf, totdat ze goed op gewicht zijn. In ieder geval ga ik op zoek naar een goed thuis! In het ergste geval moet ik ze dus naar de winkel terug brengen..

En dat vind ik persoonlijk nu wel erg bot, als je ze niet kunt plaatsen, gaan ze terug naar de DW, die dat hoopt, want dan hebben hun gratis verkoopwaar. Wat ik me afvraag in deze, als je man nu al niet akkoord gaat met deze kosten, wat gebeurt er dan als er een DA bezoek nodig is, dat kost meestal beduidend meer dan € 15,00. Moeten je ratten dan maar blijven lopen met hun kwaal? Want zo komt het nu bij mij over, de ratten zijn er, maar er mogen buiten de voer en bedekkingskosten, geen kosten extra komen.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma feb 25, 2008 5:08 pm 

Jammer dat je man er zo over denkt. :( Verder ben ik het eens met Raybos.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma feb 25, 2008 5:23 pm 

Angela schreef:
Ja sorry, maar als je weet dat je voor 15 euro een goed thuis voor ze hebt dan kun je dat toch zelf beslissen. Vind dit wel een beetje sneu hoor.

Ja, voor mezelf ook..

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma feb 25, 2008 5:25 pm 

raybos schreef:
ykath schreef:

En dat vind ik persoonlijk nu wel erg bot, als je ze niet kunt plaatsen, gaan ze terug naar de DW, die dat hoopt, want dan hebben hun gratis verkoopwaar. Wat ik me afvraag in deze, als je man nu al niet akkoord gaat met deze kosten, wat gebeurt er dan als er een DA bezoek nodig is, dat kost meestal beduidend meer dan € 15,00. Moeten je ratten dan maar blijven lopen met hun kwaal? Want zo komt het nu bij mij over, de ratten zijn er, maar er mogen buiten de voer en bedekkingskosten, geen kosten extra komen.

Ik vind echt dat je te zwart/wit kijkt, zeker omdat je onze thuis situatie niet kent. Natuurlijk wil ik het beste voor de jochies maar ik kan nu eenmaal geen ijzer met handen breken. En als er een dierenarts nodig is, is die nodig.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]