Het is nu di nov 21, 2017 9:58 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 155 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Nestje wilde rittens
BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 8:10 pm 

Wat ontzettend tof dat de mamsen mogen blijven, echt super,
ze hebben het verdiend :roze cheer:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 8:33 pm 

Richard schreef:
annie schreef:
Je wilt dus horen dat ik Rene een goed mens vind omdat hij de moedertjes af staat? sorry maar dat kan ik echt niet. Ik vind het namelijk niet goed dat er met dieren word gehandeld en dat ze worden gedood. Ik vind mensen die eigenhandig dieren doden geen goede mensen. Maar ik ben wel blij dat hij dit gedaan heeft, absoluut.

Je hoeft van mij helemaal niet te zeggen dat het een goed mens is als je dat niet vind maar je hoeft ook niet te zeggen dat hij dat niet is...........deed namelijk helemaal niet zo ter zake in dit topic.
In dit topic hielp hij mensen met een nestje dat eigenlijk gewoon een natuurlijke dood was gestorven als hij er niet was geweest en dan in zo'n topic iemand na trappen vind ik zeer laag bij de gronds maar dat is mijn mening en zo heeft ieder zijn mening , jij de jouwe en ik de mijne en verder hoeven we daar geen woorden aan vuil te maken want dat hoort ook niet in dit topic verder.

Begin er dan ook niet over als je het niet ter zake vind doen :scratch:

Ik trap niemand na, ik mocht mijn mening neerzetten en ik heb jou ook netjes antwoord gegeven op je vraag. en dat dat niet naar je zin is, daar kan ik niets aan veranderen, je vroeg om eerlijkheid.

Ik ben hartstikke blij dat de moedertjes mogen blijven, en daar zin we het volgens mij met ze allen over eens :)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 8:39 pm 

annie schreef:
Richard schreef:
annie schreef:
Je wilt dus horen dat ik Rene een goed mens vind omdat hij de moedertjes af staat? sorry maar dat kan ik echt niet. Ik vind het namelijk niet goed dat er met dieren word gehandeld en dat ze worden gedood. Ik vind mensen die eigenhandig dieren doden geen goede mensen. Maar ik ben wel blij dat hij dit gedaan heeft, absoluut.

Je hoeft van mij helemaal niet te zeggen dat het een goed mens is als je dat niet vind maar je hoeft ook niet te zeggen dat hij dat niet is...........deed namelijk helemaal niet zo ter zake in dit topic.
In dit topic hielp hij mensen met een nestje dat eigenlijk gewoon een natuurlijke dood was gestorven als hij er niet was geweest en dan in zo'n topic iemand na trappen vind ik zeer laag bij de gronds maar dat is mijn mening en zo heeft ieder zijn mening , jij de jouwe en ik de mijne en verder hoeven we daar geen woorden aan vuil te maken want dat hoort ook niet in dit topic verder.

Begin er dan ook niet over als je het niet ter zake vind doen :scratch:

Ik trap niemand na, ik mocht mijn mening neerzetten en ik heb jou ook netjes antwoord gegeven op je vraag. en dat dat niet naar je zin is, daar kan ik niets aan veranderen, je vroeg om eerlijkheid.

Ik ben hartstikke blij dat de moedertjes mogen blijven, en daar zin we het volgens mij met ze allen over eens :)

Ehhhh spoor jij wel helemaal?.
Wie begon hem zwart te maken?, ik niet hoor en doordat iedereen ineens zo blij was vond ik het wel op zijn plaats om even te melden dat hij dat tòch maar mooi even heeft gedaan voor die rittens.
Maar laat het aub verder rusten want ik heb het idee dat je gaat blijven reageren om je gelijk te halen en in dat kinderachtige gedoe heb ik niet zo'n trek als je het niet erg vind .

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 8:51 pm 

Zeg, Richard, jij mag je mening geven, net als Annie haar mening mag geven. Maar hou het wel netjes! Speel op de bal en niet op de persoon is hier van toepassing en opmerkingen als "Ehhhh spoor jij wel helemaal?" worden hier niet gewaardeerd!

Uit: Koningin van Amerika - Rita Mae Brown

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 9:01 pm 

Dan haal je dat als Mod' gewoon weg en ik speel niet op de man maar er worden hier dingen in mijn schoenen geschoven die ik niet wens te accepteren .
Ik had gewoon even mijn mening gegeven over het feit dat Rene het toch maar mooi gedaan had en dat ook dàt wel gezegd mocht worden in plaats van hem alleen maar zwart te maken.
Maar helaas het wordt hier weer eens helemaal verkeerd uitgelegd en dat is helemaal geweldig , echt waar super als iemand helpt mag je diegene lekker slachten omdat je hem niet mag of wat dan ook en als daar tegenin gegaan wordt dan heb je de ratten aan het dansen :weetniet: , beetje dubbele moraal.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 9:04 pm 

Dan nog even mijn persoonlijke mening over dit geheel (in mijn vorige bericht sprak moderator Janneke ;)).

Of iemand een goed persoon is of een goede daad verricht, zijn heel verschillende dingen. En of iemand aardig is, is dan weer een heel ander verhaal!
Ook ik ben het niet eens met de manier waarop Renée diertjes fokt. Ik ben hem desalniettemin dankbaar dat hij de rattenmamsen ter beschikking heeft gesteld om de wilde kindjes te kunnen redden. Dat de mamsen vervolgens, tegen alle eerder gemaakte afspraken in, alsnog mogen blijven (met tegenprestatie, maar vooruit) is natuurlijk helemaal geweldig van hem!
Maakt dat dat ik hem een goed mens vind? Geen idee, een 'slecht mens' kan ook goede daden verrichten net als dat een goed mens soms hele slechte dingen kan doen.

Maar dat lijkt mij hier allemaal niet ter zake doen eigenlijk... Maakt het uit of Renée een goed of slecht mens is? In deze gaat het erom dat de wilde rittens gered zijn en de mamsen niet terug naar hem en zijn fokbedrijf hoeven.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 9:06 pm 

Richard schreef:
Dan haal je dat als Mod' gewoon weg en ik speel niet op de man maar er worden hier dingen in mijn schoenen geschoven die ik niet wens te accepteren .
Ik had gewoon even mijn mening gegeven over het feit dat Rene het toch maar mooi gedaan had en dat ook dàt wel gezegd mocht worden in plaats van hem alleen maar zwart te maken.
Maar helaas het wordt hier weer eens helemaal verkeerd uitgelegd en dat is helemaal geweldig , echt waar super als iemand helpt mag je diegene lekker slachten omdat je hem niet mag of wat dan ook en als daar tegenin gegaan wordt dan heb je de ratten aan het dansen :weetniet: , beetje dubbele moraal.

Nou, leg nog eens duidelijk uit wat je precies wilt zeggen dan wat 'hier' weer eens helemaal verkeerd uitgelegd wordt.
De enige die ik namelijk geïrriteerd zie reageren ben jij hoor. Voor de rest reageert iedereen blij dat de mamsjes mogen blijven. Zelfs Annie, die jij beschuldigt van afslachterij van Renée, geeft dit eerlijk toe en legt uit waarom ze deze mening heeft. Dat mag toch? Of mag ze geen andere mening hebben dan jij?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 9:22 pm 

helemaal niets hoor en ik ga er ook verder helemaal niet op in want dat brengt helemaal niets.
Ik vind het helemaal geweldig en leuk dat de moedertjes mogen blijven van die verschrikkelijke broodfokker (niet mijn woorden maar zo wordt er nu eenmaal over hem gesproken hier), en ieder zijn/haar mening en ik ga ook verder helemaal niet meer in discussie want dat brengt helemaal niets en heb ik ook helemaal maar dan ook helemaal geen zin in.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 11:10 pm 

Mima schreef:
Wat ontzettend tof dat de mamsen mogen blijven, echt super,
ze hebben het verdiend :roze cheer:

geweldig nieuws! :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo feb 09, 2011 1:34 pm 
Opperfikkiestoker

oooh! Super dat de mamsen mogen blijven.

Hoe oud zijn ze ongeveer? Ik zou Lola graag een goed thuis willen geven, maar dan moet ze wel in de groep passen..

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo feb 09, 2011 11:21 pm 
1Hallo hier Rene Bastiaans,
Vanavond een bericht ontvangen dat ik behoorlijk word afgebrand in dit topic, valt gelukkig mee. Alleen die Annie he? Heeft een beetje hekel aan mij maar het is haar vergeven. Ik vind haar ook een vervelende vrouw maar dat heb ik haar al eens eerder gezegt.
Broodfok of niet, Jolanda vroeg mij twee zogende dames om deze rittens een overlevings kans te geven. Ik vind dat een nobel streven en daarom werk ik hier aan mee. Niet meer niet minder! Het is niet mijn intentie om geliefd te willen worden door opvang mensen immers als mij niks gevraagd werd dan had ik ook niet hier gepost.
Ik heb deze vrouwtjes afgestaan aan Jolanda met een rede dat ik graag een artikel wil schrijven over de wilde rat versus de tamme en deze informatie en ervaring is daar waarde vol voor. Ik ga me verder niet mengen in de verdere discussie maar vond het wel raadzaam dit te melden.

Groeten Rene Bastiaans

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do feb 10, 2011 11:30 am 

Fijn dat je even reageert hier René! En nogmaals of we het nu eens zijn met jou bedrijfsvoering of niet, daarom ben je nog geen slechte vent. En ik vind het super dat je a. de twee mamsen beschikbaar hebt gesteld en b. dat ze nu toch bij de opvang mogen blijven en naar een goed slaafje gaan.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do feb 10, 2011 5:23 pm 
Ik ben blij dat de 2 moedertjes naar een fijn huis kunnen gaan en dus niet meer terug moeten naar belabberderde omstandigheden. En dat is dan ook eigenlijk direkt het enige waar ik in dit topic blij om ben.
Ik ben dus niet blij met een broodfokker en ik ga deze broodfokker ook niet de hemel in prijzen. Met het aantal ratten wat hij heeft, zal hij 2 ratten echt niet zo snel missen (qua inkomsten).
Of de motieven van Rene wel zo respectabel zijn, daar heb ik ook mijn bedenkingen bij.
Maar evengoed blijft het feit dat de moedertjes een veeeeeeeel beter leven tegemoet kunnen zien en daar word ik wel blij van.

Gr.
Frida

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do feb 10, 2011 5:26 pm 
Ere-lid

Wat voegt jouw bijdrage nu toe aan dit topic, Frida?

Barrymore

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do feb 10, 2011 7:22 pm 

Is de bijdrage van meneer Bastiaans dan zo toevoegend? Dat ik vervelend ben en naar? dat wisten we toch al? ik vind het erger dat deze man zo geweldig word aangeprezen hier hoor.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 155 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]