Het is nu do nov 23, 2017 8:33 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo mei 08, 2011 10:06 pm 

Hoe snel kan iets gaan! :shock: De rittentjes hupsen sinds vandaag de hele kooi rond, snoepen wat mee van de brinta en mams probeert ze maar allemaal bij zich te houden... Het huisje in ingeruild voor de poepbak en poepen wordt naast de poepbak in de andere hoek gedaan. Mams is hier nog helemaal geen fan van opgepakt te worden, daar zit dus nog wat werk in.

Ze heeft Joes zachtjes gebeten toen hij een kleintje pakte terwijl de rest lag te drinken. Vals om haar nest te verdedigen is ze niet, gewoon een kleine waarschuwing. De rittens maken bijna geen geluidjes meer maar mama is nog niet goed. Morgen maar eens even kijken wat we daaraan kunnen doen. Ik zal komende week weer wat foto's maken!

Angela met 27 engeltjes
Opvang in Limburg voor Parzival

"Enjoy the little things in life... for one day you'll look back and realize they where the big things"

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo mei 08, 2011 10:34 pm 

Net nog even wat foto's gemaakt van onmogelijk (maar toch mogelijke :clown: ) drinkposities. Je ziet duidelijk dat de rittens er goed uitzien. Die zijn ook lekker doorvoed en gelukkig zijn ze maar met z'n vijven. Op de laatste foto zie je hoe mager mamsje nog is. Ze eet echt veel en heeft standaard brinta, groente en fruit en gewoon rattenvoer in de kooi aanwezig.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Angela met 27 engeltjes

"Enjoy the little things in life... for one day you'll look back and realize they where the big things"

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo mei 08, 2011 11:01 pm 

Hoe ze erbij ligt tijdens het zogen :shock:
De mams is idd wel heel dunnetjes, maar dat komt vast goed met al dat lekkers wat ze bij jou krijgt :knikt:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma mei 09, 2011 7:11 am 

Ook al zo mager :( Het mamsje hier is net zo.
Fijn dat de ukjes het zo goed doen!

Faye

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma mei 09, 2011 8:28 am 
Site Admin

Moedertje is inderdaad nog mager, maar dat komt vast goed bij jou! Fijn dat het met de kleintjes zo goed gaat! :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do mei 19, 2011 11:28 am 

De kleintjes groeien als kool en spelen heel veel! Mama zoogt nu niet meer sinds een dag of 2 en is ook een stuk actiever in de kooi. Nadat ik bisolvon ben gaan geven is mama eerst vrijwel gestopt met niesjes/prutteltjes. Nu begint ze echter weer en ook 2 kleintjes maken wat geluid. Ik heb ze allen goed behandeld met de luizenspray maar zag gisteren wat plekjes op mama's staart waarvan ik denk dat het mijt is. Omdat mama nu niet meer zoogt behandeld met ivomec.

Ik twijfel wat ik moet doen met de niesjes/prutteltjes omdat het niet aan een stuk door is. Ik neem het nestje sowieso vrijdag mee naar het VNW zodat Jo het ventje zondag meteen bij gezelschap kan zetten (dan moet hij weg bij de dames). Dan kan Jo ook wat beter beoordelen wat er nog eventueel aan de niesjes/pruttels gedaan kan worden...

Angela met 27 engeltjes

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr mei 20, 2011 12:16 pm 

hoi Angela
wat is het VNW, is dat jullie weekend zeg maar? Dus geen vervoer naar Duiven meer nodig? jammer, had het er al met mijn zus over gehad, reden om de opvang te zien en haar op te zoeken...
nouja veel plezier op de VNW :bloempje:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo mei 22, 2011 7:57 am 

De Kids van Mimi en Mimi zijn verhuisd, ze mogen nu lekker met z’n allen kleuteren en hebben de mamsen ook wat gezelschap. Ze hebben meteen ook allemaal eventjes geposeerd. :)

Ventje, hij heeft een hele schattige berkenstreep over zijn buikje.
Afbeelding

Afbeelding

Dan de dames, ik heb dezelfde volgorde aangehouden als Angela met de nummertjes.
Jap dame 1
Afbeelding

Afbeelding

Jap dame 2
Afbeelding

Afbeelding

Jap dame 3
Afbeelding

Afbeelding

Jap dame 4
Afbeelding

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo mei 22, 2011 11:27 am 

Nog meer van die mooie foto's :inlove:

* Dag kleintjes, veel geluk in jullie verdere leventjes. Ik vond het heel leuk om met jullie te spelen bij Jolanda*

*Misty* *Mika* *Maxi* *Mara* *Mauro* *Mova* *Melle* *Mélin* *MaX* *MaddoX* *Milish* *Meagan* *Morena* zijn nu engeltjes, ze wonen voor altijd in mijn hart

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo mei 22, 2011 9:07 pm 

Jo zei al dat ze met jou mee zijn Karin! Fijn! Ik heb mams op woensdag de 18e nog behandeld met bogena en de kleintjes voor het laatst op woensdag de 11e. Dit was de 2e keer. 3e keer in overleg met Jo even niet gedaan. Hoe gaat het met mamsje? Krijg je haar wel goed vast gepakt? En gaat het goed met jouw Bluebelle erbij?

Angela met 27 engeltjes

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo mei 22, 2011 10:43 pm 

Het gaat prima met het clubje dames. De intro was eigenlijk geen intro, het was net alsof ze elkaar al kenden. :)
De rittens stuiteren er lekker tussendoor. Mimi vind het wel spannend maar laat zich wel prima pakken.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo mei 22, 2011 10:44 pm 

Vergeet ik helemaal te zeggen hoe leuk ze zijn. :P
Ze zijn geweldig. :D
Ze zijn dol op ronstuiteren, ontsnappen en rennen in het loopwiel (en de mamsen een beetje plagen).

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]