Het is nu wo nov 22, 2017 11:07 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: 10 rittens
BerichtGeplaatst: wo feb 17, 2010 8:00 pm 

Ik las dit topic in de veronderstelling dat het een nieuw topic was, maar toen zag ik dit staan:
Rapalje schreef:
f7g7f6 (dat vindt Adva ervan)

slik :(

34 engeltjes in gedachten †

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo feb 17, 2010 8:49 pm 

Opleiding zegt helemaal niets. Ik ken een pathaloog anatoom die een zwanger teefje had. Had.. want de bevalling ging helemaal mis. Teefje dood en maar 1 pup die het overleefde.

Yesterday is history, Tomorrow is a mystery, Today is a gift.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo feb 17, 2010 9:27 pm 
Gerard schreef:
Opleiding zegt helemaal niets. Ik ken een pathaloog anatoom die een zwanger teefje had. Had.. want de bevalling ging helemaal mis. Teefje dood en maar 1 pup die het overleefde.

Wil je nu serieus zeggen dat een grote kennis van het genetisch model en erfelijkheid niets betekent? Ik denk dat het voorbeeld wat u noem eerder een uitzondering is dan de regel. Verder ga ik echt niet doen alsof ik de enige ben die wat van die dingen weet, of dat je een opleiding nodig hebt om veel te weten. Ik wilde er alleen maar mee duidelijk maken dat ik niet klakkeloos dingen vind. That's all. Maar ik denk dat we het uiteindelijk allemaal net even iets belangrijker vinden dat er goed voor de dieren wordt gezorgd wanneer er nou eenmaal is gekozen voor een nestje. De reden van de nestkeuze is, naar mijn mening, iets waar de eigenaar van de dieren zijn eigen morele standaard op mag aanspreken en ik heb alleen maar opgemerkt dat ik het neerbuigend vind om bij ieder topic over een nestje jullie opvattingen over 'wat wel en wat niet mag' moet lezen. Maar ik besef me ook dat dit slechts een forum is en dat ik niet 100% mee hoef te gaan in de algemene strekking hier. Ik kom hier boven alles zo nu en dan eens kijken naar tips en speelgoedideeen enzo. Zoals ik in mijn eerste post al zei: Sorry dat ik zo fel reageer, het irriteert me.

Fijne avond nog iedereen ;)

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo feb 17, 2010 9:30 pm 

Ach, je reageert tenminste op de andere berichten. Veel mensen die het niet met zaken eens zijn die doen dat niet. Ik snap jouw insteek ook wel. Als de diertjes er eenmaal zijn dan is het zeker de belangrijkste zaak om het dan goed te doen. Ik denk echter dat er dan juist ook nog veel dingen mis gaan omdat mensen niet voorbereid zijn. Kennis van genetica is zeker belangrijk bij fokken maar contacten en kennis in de rattenwereld zijn nog belangrijker omdat je dan weet waar je meer fokt. Als je nl niets weet van de herkomst van je ratjes en de lijnen dan is de genetica redelijk nutteloos. Maar ik begrijp dat je niet fokt buiten het ene nestje dat je hebt gehad?

Angela met 27 engeltjes
Opvang in Limburg voor Parzival

"Enjoy the little things in life... for one day you'll look back and realize they where the big things"

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo feb 17, 2010 9:31 pm 
Moderator

Ik heb een vader die ICT en IT gestudeerd heeft & altijd nog vele cursussen per jaar volgt en toen er een probleem was met de computer er vrolijk in ging lopen zagen terwijl er ook nog garantie op zat :duh: Het zegt inderdaad niet altijd veel welke opleiding je hebt gevolgd.

De meeste mensen hier op het forum die wel met ratjes fokken of hebben gefokt weten waarschijnlijk meer over de genetica van ratjes dan menig afgestudeerde bioloog...maar ook zij weten niet alles en leren graag van elkaar en andere.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do feb 18, 2010 10:04 pm 

Shita schreef:
Ik las dit topic in de veronderstelling dat het een nieuw topic was, maar toen zag ik dit staan:
Rapalje schreef:
f7g7f6 (dat vindt Adva ervan)

slik :(

Awww :luvu: :(

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]