Het is nu di nov 21, 2017 5:38 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za okt 29, 2016 1:15 pm 
Site Admin

Zoals jullie misschien wisten heb ik onlangs de ratjes.nl website en dit bijbehorende forum van Jolanda overgenomen. Beide bevatten veel (waardevolle) informatie en de intentie is dan ook dat de opzet van de website en het forum grotendeels blijft zoals het was. Dat houdt in dat de website een informatieve website blijft met alle basisinformatie over (het houden van) ratten. In de loop der tijd zijn enkele inzichten wel veranderd en de website kon ook een moderner jasje gebruiken, daar wordt momenteel aan gewerkt. Voorlopig is het even leeg, hopelijk zijn we binnen enkele weken online met de nieuwe versie.

Ook het forum is onder constructie (geweest), dat is ook te zien natuurlijk. Ook hier blijft de opzet grotendeels hetzelfde; veel subfora blijven behouden en in principe blijven oude topics gewoon staan. De sticky's zullen wel wat aangepast worden met ook de nieuwste inzichten. Verder blijven topics in het foto-forum en bij off-topic voortaan gewoon bestaan, voorheen werden ze na 30 dagen geen activiteit automatisch verwijderd.

Suggesties en wensen zijn welkom, dan kijken we of dit haalbaar is. Jessie (Thymen op dit forum) regelt het technische gedeelte, ik en de modjes gaan over het inhoudelijke. Het is nog even zoeken, maar omdat het forum al een fijne basis had kunnen we daar verder op bouwen.

Ik zou het ook heel leuk vinden als het forum weer wat actiever wordt. Met de komst van Facebook zijn alle fora wat minder druk bezocht, maar ik blijf een forum persoonlijker en informatiever vinden. Ik zal zelf ook mijn best doen om het hier levend te houden, het opvanggedeelte wil ik oppakken met info over mijn opvang(ers), maar ik kan het natuurlijk niet alleen. :-) Ik hoop daarom dat oude leden het ook leuk vinden om weer actiever mee te posten en nieuwe leden zijn ook altijd welkom!

De komende tijd kan het werk aan de website en het forum nog wat ongemak geven, alvast excuses daarvoor. Het resultaat is het hopelijk waard. :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: za okt 29, 2016 2:35 pm 
Opperfikkiestoker

:thumbsup: Goed bezig dames!

:tralala:

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma okt 31, 2016 8:49 pm 
Moderator

Super bezig! Ziet er goed uit :tralala:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]