Jacintha schreef:
Dierenkliniek 't Gooi:
Er zitten daar 2 DA's, namelijk Robert Snelder en Loen Hofkes.
Robert heeft de ballen verstand van ratten en andere knaagdieren/konijnen, maar Loen doet het goed, als ze iets niet zeker weet zoekt ze het voor je op.
Dus mocht je ooit met je ratje daarheen moeten, vraag naar Loen Hofkes!
Zij zit op dinsdag, donderdag en vrijdagochtend, maar op vrijdagochtend doet ze samen met Robert het spreekuur (dwz 1 doet de operaties en 1 het spreekuur, het is nog maar de vraag wie je dan krijgt).
Daar klaag ik over mee..
Wat een rot dierenartsen.. Ik raad je ze allebei sterk af!!!
Eerste keer dat Elise geopereert moest worden aan een melkliertumor kreeg ik haar half wakker mee.. Waardoor ze thuis heel raar ging doen.. Ze draaide rond in de kooi alsof ze midden ooronsteking had en rende en rolde in paniek rond waarop ik snel de DA belde dat het niet goed was.. Daarop hij zei dat dat harstikke normaal was. Op rattenforums ook meteen gevraagt of dit echt normaal was.. wat echt niemand herkende zo erg. Andere ratten mensen afgebelt ook niemand die het herkende. Toen maar de ratsewer gebelt wist echt niet meer wat te doen. En die raadde aan dat ze echt wat met koolhydraten moest eten.. Dus brinta gegeven.. Dat was zo zielig ze wou wel maar ze rolde alle kanten op waardoor ze het niet kon eten. Ze probeerde zo te vechten voor een hapje.. Dat was echt pijnlijk om aan te zien. Het heeft echt lang geduurt voor ze weer normaal kon liggen.
Tweede keer liet ik Fisch daar opereren en werd ik na een kwartier al opgebelt dat ze het niet gehaald had. Oke dat kan gebeuren natuurlijk..
Derde keer was weer een operatie van Elise een melkliertumor kreeg ik haar weer half slapend mee.. (harstikke stom je zou beter moeten weten na die keer.. neem ik mezelf ontzettend kwalijk.. Maar vooral omdat ik deze dierenarts van iemand van een goede rattenopvang aanbevolen kreeg had ik super vele vertrouwen in deze DA ) Het rare vond ik al toen ik haar meekreeg was dat ik maar 40 euro moest betalen voor de operatie. Terwijl de eerste keer van haar operatie ik 65 euro moest betalen. En voor Fisch 30 moest betalen toen ze het niet overleefd had alsof de dierenarts wist dat ze het niet halen ging?.. Toen ik Elise er thuis uit wou halen was ze al erg ver heen. De dierenarts gebelt en weer te horen gekregen dat ik niks kon doen en moest afwachten.. Na een half uur werd haar ademhaling al zwakker en is ze overleden.
Pff krijg alweer tranen in me ogen bij het hele verhaal typen, Wat heb ik een spijt..