Het is nu ma dec 18, 2017 10:22 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo feb 10, 2013 9:58 pm 

Hoi iedereen,

Ik heb hier een hele tijd geleden een vraag gesteld en omdat het nemen van ratjes toen niet verstandig was heb ik eigenlijk niks meer geschreven hier. Maar nu heb ik toch weer een vraagje.. Ik doe in mei eindexamen en ivm veranderde studieplannen kan ik daarna toch ratjes nemen. Ik ga na m'n examens bij mijn vader in huis wonen en daar begint mijn vraag. Ik vind het niet erg om ver te reizen naar een rattery, mijn ouders daarentegen wel. Mijn moeder heeft niks met ratten en zal waarschijnlijk niet eens meewillen. M'n vader werkt in het buitenland en is 3,5 week thuis en daarna weer 4,5 week aan het werk. Ik ben 17 tegen de tijd dat ik aan ratten ga beginnen, en dat is voor de meeste ratteries niet oud genoeg om zelf de rittens op te gaan halen..
M'n moeder vind het prima dat ik ratten neem als ik ze maar niet mee naar haar huis neem als ik daar een keer zou slapen oid, ze wil alleen niet mee om ze te halen. En door zijn werk is m'n vader vaak niet thuis, wat ophalen moeilijk maakt.
Weten jullie of een belletje en een paspoortkopie met handtekening oid door een rattery als toestemming wordt gezien, of heb ik sowieso pech en moet ik wachten tot ik 18 ben?

Ik hoop dat jullie misschien een antwoord op mijn vraag hebben.

Groetjes Puck!

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma feb 11, 2013 12:35 am 

Ik denk dat dat van rattery tot rattery verschillend is. Je zou contact op kunnen nemen met de rattery van je keuze en met diegene overleggen. Maar je zou van tevoren al eens, samen met je vader, bij die rattery kunnen gaan kijken/kennis maken. Als de rittens dan opgehaald mogen worden in een periode dat je vader niet thuis is kun je ze gewoon alleen op gaan halen.

*Misty* *Mika* *Maxi* *Mara* *Mauro* *Mova* *Melle* *Mélin* *MaX* *MaddoX* *Milish* *Meagan* *Morena* zijn nu engeltjes, ze wonen voor altijd in mijn hart

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma feb 11, 2013 8:32 am 

Ik ben nog zoekende naar een rattery, vandaar dat ik het daar nog niet aan heb gevraagd. Maar dat ga ik zeker doen als ik echt zeker weet waar ik m'n rittens vandaan wil halen. Dat eerst langs gaan is inderdaad ook een optie, dan zit ik misschien wel weer met het afstand verhaal als de rattery wat verder van huis zit, maar daar valt over te onderhandelen haha

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma feb 11, 2013 9:52 am 
Moderator

Ik denk dat het verschilt per rattery, dus dat contact opnemen hierover wel verstandig is als je een rattery hebt gevonden.

In Amsterdam zit rattery Rootz. En in Hoofddorp zit Ratjetoe (is een rattenopvang).

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma feb 11, 2013 12:05 pm 

Rootz wist ik inderdaad, maar wil zeker weten dat ik alles heb bekeken voor ik ergens ga reserveren.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo feb 13, 2013 8:42 pm 

4 van mijn ratjes komen bij Rootz vandaan.
Geweldig lieve ratjes! Annemijn zorgt echt dat ze
goed tam zijn. en geweldige huisdieren krijg je er van.

Meester Splinter† Misty† Dirk† Roosje† en Moor† Ik mis jullie heel erg lieverds!

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo feb 13, 2013 8:50 pm 

Oh ja daar twijfel ik ook absoluut niet aan hoor! Dat ik nog niet zeker weet waar ik wil reserveren heeft niks te maken met of ik denk dat de rittens niet leuk/tam enz zouden zijn.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]