Het is nu do nov 23, 2017 11:31 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: mijn nieuwe aanwinst
BerichtGeplaatst: vr aug 09, 2013 4:16 pm 

En ja hoor.na een korte zoektijd ben ik toch weer gezwicht voor een lief klein meisje van ong 3 maandjes jong.
we hebben haar via een knaagdierenopvang en ze is een zwervertje en haar 2 zusjes waren al gereserveerd en we hebben haar toen meegenomen.
dit is morgen 1 week geleden en het gaat hartstikke goed met haar en tussen onze andere 2
een oude dame van bijna 3 jaar en onze mannetjes castraat van 1 1/2 jaar.
ze hebben een dag of 2 echt aan elkaar moeten wennen maar de 3e dag bij elkaar in 1 kooi en het gaat supergoed.
ik plaats hierbij een foto van ons kleintje en daarbij een foto van haar met het mannetje en een foto van onze oude dame toen nog samen met ons rexje die verleden week aan een baarmoederontsteking is overleden onze oude dame is de middelste van het stel maar ze doet het best nog erg goed .
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Profiel  

Berichttitel: Re: mijn nieuwe aanwinst
BerichtGeplaatst: vr aug 09, 2013 8:52 pm 

Gut wat een dotje! :inlove: Ik zou je wel aanraden een leeftijdsgenootje voor haar te zoeken, rittens spelen nog heel veel met elkaar en hebben elkaars gezelschap nodig om goed te onwikkelen. :knikt: Misschien dat er in een (andere) rattenopvang nog damesrittens zijn?

Profiel  

Berichttitel: Re: mijn nieuwe aanwinst
BerichtGeplaatst: vr aug 09, 2013 10:28 pm 

hoi
ik snap je reactie wel maar de kleine en mijn mannetje rennen samen over de bank en achter elkaar aan als 2 dollemannen.
het mannetje is nl nog vreselijk speels en is helemaal opgebloeid sinds de kleine er is.dus eigenlijk wil ik het nog zo laten en straks als mijn oude dame misschien zal komen te overlijden kan ik er altijd weer een jongere bijzetten,want ik wil er constant 3 houden zodat er nooit iemand alleen komt te zitten.
in ieder geval bedankt voor je goede bedoelingen hoor :)
gr roza en de ratsels

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]