Woei! Als alles goed gaat wordt binnenkort mijn B-nest geboren!
Aanstaande mama is Ratpack’s H2O, een enorm lief en enthousiast meisje van Ratpack’s H2-nest. Haar oren staan dan wel verkeerd op haar kop, maar dat nemen we dan maar voor lief.

Ze is Russisch bluepoint siamees roodoog dumbo, maar laten die rode oogjes je niet afschrikken.

In het echt merk je er weinig van.

Haar knappe date is Ratpack’s Benjamin, een lieve nieuwsgierige kerel uit Ratpack’s B2-nest. Benjamin’s ouders zijn Ratpack’s Zola en Rootz’ Elendil. Zijn opa aan vaders kant is een broer van Rootz’ Avanti, een overgrootoma van Otje welke 3 jaar en 8 maanden oud is geworden.

Ben is burmees gewoonoor, zijn oren staan dus gelukkig wel goed.

Beide ouders zijn erg lief en hebben een open karakter, dit verwacht ik dan ook in het nestje. Ik hoop ook Otjes enthousiasme en Ben’s nieuwsgierigheid en goede alpha kwaliteiten terug te zien. Het worden zeker erg leuke rittens!
Ik verwacht de volgende variëteiten: sealpoint siamees (rood- en zwartoog), burmees, Russisch bluepoint siamees (rood- en zwartoog), Russisch blauw burmees, en misschien nog verrassingen. Allen gladhaar, kans op zowel gewoonoor als dumbo.
H2O is in de nacht van 8 op 9 september gedekt, rittens verwacht rond dinsdag 30 september. Ze is inmiddels al 15 gram aangekomen, hopelijk zitten er baby's in haar buikje!