Poging twee. xD Met H2O hoop ik ook nog een nestje te doen, maar H'amneko is haar voorgestoken!
Rapalje's H'amenkoHammie is een actief en nieuwsgierig meisje, ze komt vaak al snel kijken wat er aan de hand is. Het liefst gaat ze lekker op onderzoek uit, eigenlijk heeft ze het véél te druk voor knuffels. Opgepakt worden? Nee ik wil er vando-hoor! Het is een erg leuk meisje uit een leuke lijn, haar vader zou eigenlijk ook mijn A-nest verwekken maar uiteindelijk heeft zijn broer dit gedaan. Ik ben erg blij dat ik alsnog een dochtertje van hem heb en dan ook nog eens met als moeder een mooie Finse importdame!
Topolino's HedorAls een blok ben ik voor deze leuke man gevallen. Zo relaxt, lief, knuffelig, .. een droomvent! Hij ontspande zich gelijk in mijn handen en na wat gekriebel begon hij al snel te knarsen en te ploppen. Een mooie tegenhanger voor Hammie!

Uit deze combi verwacht ik uiteenlopende karakters, van lekker druk tot knuffelkontjes (in spé, rittens hè

) en alles er tussenin.

Hopelijk worden ze net zo flink en stevig als mama, ze is volgens mij m'n grootste damesrat en niet eens de oudste. De verwachte kleuren zijn voornamelijk agouti en zwart, met een goede kans op kaneel (cinnamon), mink, en wellicht albino, parelgrijs (pearl) of parelblond (cinnamon pearl). Allen met berken of japanner tekening. Zowel gladhaar als rex, allen gewoon oor.
Ze is dit weekend uitgerekend! :waaah: