Het is nu vr nov 24, 2017 5:07 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo nov 30, 2014 8:02 pm 

Halle beste rattenvrienden,

Sinds oktober vorig jaar ben ik de trotse eigenaar van Xavi en Iniesta, 2 mannelijke ratten. Helaas werd Xavi ziek vorige week ziek, ondanks bezoek aan de dierenarts en toegediende medicatie heb ik vanochtend hem in moeten laten slapen. Hij liep niet meer, gebruikte zijn voorpootjes nauwelijks en kon niet eens blijven zitten om zich te wassen. Ook ging het eten en drinken moeizaam, wat is dat toch zielig voor zo'n beestje... :cry: Nu is Iniesta alleen achter gebleven en volgens mij hartstikke gezond verder. En zou toch heel graag een nieuw vriendje voor hem vinden. Wie van de rattenvrienden weet waar ik het beste terecht kan? Via google krijg ik geen Rattery in de buurt van Breda gevonden. Hopelijk kan iemand mij op de juiste weg helpen een vriendje voor Iniesta te vinden...

Bedankt alvast

Groet Jordi

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo nov 30, 2014 8:17 pm 
Site Admin

Allereerst sterkte met het verlies van Xavi! Fijn dat je weer op zoek gaat naar gezelschap voor Iniesta. Aangezien dit op vrij korte termijn 'moet' (wenselijk is) zou je misschien bij een opvang kunnen kijken. De meeste ratteries hebben namelijk wel een wachtlijst voor rittens en dan ben je vaak weken verder voor je ratjes erbij hebt. Ook zal je er dan twee bij moeten nemen, aangezien (goede) ratteries rittens alleen per 2 uitplaatsen vanwege het leeftijdsverschil met Iniesta.

Ik denk dat rattenopvang Samsam de dichtstbijzijnde voor jou is: http://www.rattenopvangsamsam.nl/
En hier is nog een kaartje te vinden met andere opvangen: http://ratten.nl/index.php/rattenopvangen

Veel succes!

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo nov 30, 2014 8:52 pm 

Hoi Jill,

Bedankt voor je snelle reactie, ik zal eens contact opnemen met de opvang!

Groetjes Jordi en Iniesta

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo nov 30, 2014 10:12 pm 

Sterkte met het verlies van je ratje. Fijn dat je meteen op zoek bent naar een ander ratje, bij de opvang zullen je goed verder helpen en alle advies geven over de intro. Succes :thumbsup:

Ut kump goot...
Dag lieve Bennie, Fred, Spruitje, Dolf, Walther, Willem, Eddie, Sjoke, Jaaps, James en Squitje..

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]