Het is nu ma nov 20, 2017 7:08 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za okt 31, 2015 11:22 pm 

Lieve allemaal,

Gisteren is mijn lieve meisje Indy overleden :cry: ze is nog maar 10 maand jong.. Ik wil graag mijn verhaal aan jullie doen, in de hoop dat jullie het misschien wel snappen.. Wil jullie eigenlijk niet lastig vallen, maar ik heb zo ongelooflijk veel pijn en verdriet.. Hoop niet dat jullie het erg vinden.

Ze had een klein bultje in haar lies, ben direct met haar naar de dierenarts gegaan. Die dacht dat het een onderhuidse bloeding was, omdat ze was aangevallen bij een introductie.. Maar de bult ging niet weg, en groeide, dus ben direct naar een andere dierenarts gegaan. Die zei dat het een goedaardige mamatumor was, en dat het goed te opereren was. Ik heb gevraagd of ze met gasnarcose werkte, ja dat deden ze. En de dierenarts die haar ging opereren is heel erg gericht op knaagdieren, en ze opereren vaker ratjes. Ik heb een hele tijd geleden daar ook een ratje laten opereren, en dat was heel goed gegaan. Maar heb voor de zekerheid mijn vragen opnieuw gesteld. De antwoorden klonken zo goed, dat ik besloot Indy daar te laten opereren, ik had er vertrouwen in. Indy was verder niet ziek, en nog in hele goede conditie. De operatie was goed gegaan, ze hadden de bult verwijderd. Eenmaal thuis, leek ze veel pijn te hebben, ze liep met een bol ruggetje enz.. maar ze had wel een injectie pijnstillers gehad, dus dat vond ik wel raar. (na de injectie gaf ik zelf ook pijnstillers). Dat duurde zo'n 2 dagen en toen ging het eigenlijk weer goed met Indy, ze liep weer gewoon, at zelf, enz.

Ongeveer een week later, ging haar wondje ontsteken, direct weer terug naar de dierenarts, en die gaf Sulfatrim drops mee, dat moest ik 2 keer per dag geven, 6 dagen. Dat heb ik gedaan, en de wond werd helemaal rustig, en leek goed te genezen. Met Indy ging het ook gewoon goed, ze was gewoon weer de Indy zoals ze altijd was.

En vd week, 3 weken na de operatie, piepte ze het uit het niets, uit van de pijn.. :-(. Ik ben direct terug gegaan naar de dierenarts, maar die wist niet zo goed wat er was, het kleine sneetje wat er nog zat, was iets open gegaan, en daarvoor kregen we zalf mee.. Ik zei tegen de dierenarts dat ik hier helemaal geen goed gevoel bij had, dat Indy nooit piept en dat ze verging van de pijn.. Ja als het de volgende dag niet over was, moest ik maar terug komen.. Ze wisten het gewoon niet..

Erg genoeg gebeurde het aan het eind van de dag, dus ik kon de volgende dag pas naar Duiven, naar Ellen. Dat heb ik die volgende dag ook direct gedaan. Ze voelde Indy na, en wat bleek.. Hebben ze de operatie niet goed gedaan! er zat nog een deel tumor in haar... :cry: dat is van binnen uit gaan ontsteken, en dat gaf waarschijnlijk zoveel pijn.. Ze kon het gelukkig opereren, en het weg halen, dus ik heb Indy samen met haar zusje Suzy daar gelaten voor nog een operatie, bij Suzy heeft ze direct de eierstokken verwijderd, om dit drama nog een keer te voorkomen. Ik vroeg nog, of het wel kon, in zo'n korte tijd nog een operatie, maar dat kon wel, en ze dacht dat het wel goed zou komen, anders zou ze er niet aan beginnen. Niet opereren of wachten was natuurlijk geen optie, ze had echt heel veel pijn..

De volgende dag kon ik bellen, de operaties waren goed gegaan bij Indy en Suzy gelukkig. Bij Indy hebben ze de tumor kunnen verwijderen, maar er zat ook heel veel pus in haar, dat heeft ze ook weg gehaald. Met het bij komen had Indy het zwaar, Suzy deed het goed gelukkig. Later op de dag, ging het beter met Indy, ze reageerde goed enz.
En de volgende ochtend kreeg ik telefoon dat Indy toch overleden was... :cry: . Ik kon het niet geloven, alsof ik in een levende nachtmerrie zat. Ik heb even met de dierenarts gesproken, (Ellen) En zelfs zei, had dit totaal niet verwacht van Indy, ze is waarschijnlijk in haar slaap overleden.. en ze denkt dat het door de hoeveelheid pus komt, het was ook gif groen.. dat het er dan toch al te lang heeft gezeten.. maar zoiets komt bijna nooit voor zei ze ook..

Ik snap er helemaal niets van, zo'n jong krachtig, sterk meisje.. zo plots uit het leven gehaald.. ze was zo'n genieter, zo bijzonder lief..
Snappen jullie het wel? hoe kan ze nou overleden zijn? is het misschien van de stress? waren de operaties teveel?
Sorry dat ik het vraag, maar ik trek dit echt niet.. begrijp er niets van.. Heb zoveel pijn, zoveel verdriet.. Wil mijn meisje niet kwijt, ze is alles voor me..

Sorry dat het zo'n lang verhaal geworden is..

Maar in ieder geval heel erg fijn, dat ik mijn verhaal hier kwijt kan.. Dank jullie wel.

Liefs,
Marloes.

Profiel  

BerichtGeplaatst: za okt 31, 2015 11:52 pm 

Ik vergat er bij te zetten, dat ik vanaf nu nooit meer naar die dierenarts ga, die Indy als eerst heeft geopereerd.. vanaf nu ga ik alleen nog maar naar Duiven. Ik heb ook zo ontzettend veel spijt van de eerste operatie, was ik maar direct naar Duiven gegaan.. Voel mij zo vreselijk schuldig ook, naar Indy.. Ik wist het echt niet, en ze deden zich zo goed voor..

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo nov 01, 2015 12:34 am 
Opperfikkiestoker

Misschien helpt het een beetje, maar jij hebt gedaan wat je dacht dat het best voor je meisje was. Je hebt ook nog nagedacht en niet zomaar klakkeloos wat gedaan. Je hebt dus alles gedaan wat in je macht lag om je meisje te helpen.

Ik denk niet direct dat het te maken heeft met meerdere operaties achter elkaar. Maar misschien is de operatie wel erg zwaar geweest (dat het langer duurde) door het schoonmaken. Of was bijvoorbeeld de infectie al doorgebroken en had ze bijv een sepsis (bloedvergifteging) dit kan volgens mij heel snel verslechteren.

Heel veel sterkte in ieder geval (en Suzy zit nu niet alleen hoop ik?) :bloempje:

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo nov 01, 2015 3:02 pm 
Moderator

Sterkte, dit is inderdaad heel naar! Je hebt gedaan wat je kon dus je hoeft jezelf niets te verwijten.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo nov 01, 2015 3:32 pm 

Heel veel sterkte!
Erg naar hoe het gegaan is.
Je hebt juist alles voor haar gedaan wat je dacht wat het beste was op dat moment.
De oorzaak is niet altijd met zekerheid vast te stellen.
Maar jij hoeft jezelf zeker niets te verwijten.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo nov 01, 2015 9:36 pm 

Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties, dit doet mij heel goed..

Het helpt me zeker.. :).
Ja, ik was er van overtuigd dat het goed zat, als ik ook maar even had getwijfeld aan die dierenarts, dan had ik het zeker niet gedaan.. Het erge is, ik heb niet eens aan Duiven gedacht bij de eerste operatie.. Ze was nog zo goed ter pas, liet helemaal niet zien dat ze ziek was, of last had van die bult... Maar daar zijn ratjes natuurlijk ook de beste in.. Ik had er gewoon vertrouwen in dat het goed kwam.. Maar nu, nu voelt het zo vreselijk dom.. Maar ik verwacht totaal niet dat een dierenarts niet eerlijk is.. Ik ga dit nog wel met de eerste dierenarts bespreken hoor, ik wil niet dat dit nog meer ratjes overkomt.. Ik ga er nooit meer naar toe, maar anderen natuurlijk wel..

Bloedvergiftiging, dat zou heel goed kunnen inderdaad, wat goed dat je daar aan denkt Vera, daar had ik zelf dus nog niet aan gedacht..

Suzy is gelukkig niet alleen, ze heeft nog 3 vriendinnetjes :). Maar ze is haar zusje wel kwijt.. :'(. Hoe kan ik Suzy een beetje troosten? Ik knuffel haar extra natuurlijk.. Ze zit nu wel even apart, en dat vind ik zo zielig, na wat ze heeft mee gemaakt.. maar Ellen zei dat ik haar 3 a 4 daagjes apart moest houden van de rest, omdat ze misschien haar hechting er uit kunnen trekken.. Ik heb een Royal suite, dus die heb ik in 2 gedeeld, zodat ze wel een beetje kunnen snuffelen door het trapje.. Maar vind het heel naar, en Suzy ook.. Samen los lopen mag wel, en dat doe ik ook elke dag. Ze zijn donderdag geopereerd, zou ik Suzy morgen bij de andere dames in de kooi kunnen zetten, denken jullie?

Suzy maakt soms ook een soort pers beweging lijkt het wel, ze duwt haar achterkant dan ineens omlaag.. heel gek, heb het nog nooit eerder gezien.. is dit normaal na de operatie?

Nogmaals heel erg bedankt voor jullie lieve woorden, ze geven me troost :).

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo nov 01, 2015 9:56 pm 
Opperfikkiestoker

Ik zou je ratjes weer bij elkaar laten. Het alleenzitten verbeterd de algemene toestand en daarmee de genezing niet. Ik zet ze altijd zo snel mogelijk weer bij de rest. De anderen laten ze echt niet aan de hechtingen zitten, als ze ze kapot knagen doen ze dat zelf, en die kans is juist groter als ze alleen zitten en uit eenzaamheid niet weten wat ze moeten doen.

Die persbewegingen zijn waarschijnlijk 'krampen' van de pijn. Soort van rek bewegingen en eventueel ook de flanken intrekken? Dat zijn tekenen van pijn. Welke pijnstilling geef je en welke dosering?

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo nov 01, 2015 10:34 pm 

Dankjewel voor je snelle reactie, heel erg fijn.
Ojeej, ik dacht wat jij zei, maar ik dacht dat ik dat niet goed dacht.. Suzy werd ook steeds zieliger :( en ik zou het ook gek vinden als de anderen er aan gaan zitten.. Super goed dat je dit zegt hoor, ik ga ze nu direct lekker samen zetten! Suzy en ik zijn je heel erg dankbaar :bloempje: .

Ja, exact je omschrijft het helemaal goed, met rek bewegingen en flanken intrekken, dat doet ze inderdaad! Maar wat super erg dat dat van de pijn is.. het hart zit in mijn keel.. :(. Dit is heel raar, ik vroeg nog in Duiven of Suzy nog pijnstillers moest hebben, Nee zei ze, ze heeft een injectie pijnstillers gehad voor 2 dagen, dus ze hoeft verder geen pijnstillers... Ik vond dat eerlijk gezegd heel erg raar.. ik dacht als die injectie uitgewerkt is heeft ze toch wel pijnstillers nodig? Wel dus! heh,,
Ik heb gelukkig wel pijnstillers in huis, ik heb Metacam-Kat. Alleen de dosering heb ik niet..

Super dankjewel, ik vind het heel erg dat Suzy pijn en verdriet tegelijk heeft.. :cry: je bent echt een reddende engel!

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma nov 02, 2015 4:05 pm 
Site Admin

Ach, wat een ellendig verhaal Marloes. :( Wat erg zeg! Je hebt inderdaad gedaan wat je kon, maar ik kan me je verdriet en 'wat als' vragen heel goed voorstellen. :hug: Zeker bij zo'n jong en fit ratje is zoiets onacceptabel en heeft het even tijd nodig voor je dat een plekje kunt geven.

In Duiven schrijven ze inderdaad geen pijnstilling voor na een (buik)operatie, zeer kwalijk vind ik dat altijd. Ze is verder (over het algemeen) kundig genoeg, maar wel heel 'hard' voor dieren wat behandelen, verdoven en pijnstilling betreft. Dat is totaal niet nodig en pijn is ook nog eens slecht voor de genezing. Hun achterliggende gedachte om geen pijnstilling te geven na een buikoperatie is trouwens dat pijnstilling bloedverdunnend zou kunnen werken en dan bloedingen kan geven. Ik heb dat nog nooit meegemaakt en vind dat risico te verwaarlozen. Een buikoperatie is gewoon pijnlijk, ik geef ze altijd een week pijnstilling hier. Apart laten zitten adviseren ze inderdaad ook altijd, maar wat Vera al schreef: Hun eigen plekje tussen vertrouwde vriendjes doet ze het meest goed. Dat is ook zo'n ding van Ellen, weinig oog voor het hele plaatje en tamelijk ongevoelig voor de emotionele kant voor het dier.
Mankeerde Suzy trouwens ook iets, of is ze preventief geopereerd? Ik zou haar zeker nog pijnstilling gaan geven, hier op het forum staat een sticky met doseringen zodat je dat kunt uitrekenen (bij Metacam weet ik het even niet uit mijn hoofd, ik heb altijd Carprofen).

Veel sterkte met het verlies van Indy en heel veel beterschap voor Suzy. :hug:

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma nov 02, 2015 8:43 pm 
Moderator

Ach wat naar dat het zo ia gelopen. Je hebt gedaan wat je het beste leek en daarna gehandeld. Helaas bestaat er heel veel pech.

Sterkte met het verlies en ik duim voor Suzy. Pijnstillers gaf ik ook altijd een week tot tien dagen, zeker doen hoor want het is gewoon pijnlijk.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di nov 03, 2015 12:39 am 

Heel erg bedankt voor je begripvolle en openlijke reactie Jill, heel erg fijn en lief.
Inderdaad, ik heb zo ontzettend veel verdriet nu.. Kan het maar niet begrijpen, dat zo'n jong, lief, krachtig meisje moest gaan.. :cry: .

Wat erg dat ze in Duiven nooit pijnstilling voorschrijven na een operatie.. Ik heb het inderdaad ook zeker 2 keer gevraagd en het antwoord bleef nee.. Ik snapte het ook niet, want een buik operatie lijkt me inderdaad heel pijnlijk.. Voor ons mensen is dat al zo, laat staan voor zo'n lief gevoelig klein ratje..
Wat je zegt over de reden, dat pijnstillers bloedverdunnend kunnen werken, dat zei Ellen ook tegen mij ja.. Ik was daar op woensdagmiddag, en ik moest Indy en Suzy daar laten omdat ze de volgende ochtend pas geopereerd konden worden.. dat viel me al heel erg zwaar, maar ik wilde het beste voor mijn meisjes, dus had voor mijn idee geen andere keus. Maar toen piepte Indy zo van de pijn.. Ze had die dag nog geen pijnstillers gehad, omdat ik eerst af wilde wachten wat Ellen zou geven (ik ging niet van een operatie uit eigenlijk) En ze had de dag ervoor nog wel pijnstillers gehad, gelukkig. Maar ik had de Metacam wel voor Indy mee genomen in mijn tas.. voor de zekerheid voor onderweg enzo.. Dus toen ze daar moesten blijven, zei ik dat Indy nog geen pijnstillers had gehad die dag, en of ze die wel wilde geven, omdat ze zo super veel pijn had.. dat ik zelf ook Metacam bij me had, en het zelf ook nog wel wilde geven.. Toen gaf ze mij precies het antwoord wat jij zegt.. Ik stond heel raar te kijken en zei, Ja oke, maar nu vergaat Indy van de pijn, kan je haar dat niets anders geven tegen die pijn? ze trekt dit bijna niet zo, en vind dit zo super zielig voor haar, Nee zei ze bot, ze moet maar even uitzitten tot morgen ochtend.... Ik stond aan de grond genageld van dat antwoord.. ben toen overstuurd weg gegaan.. Zo stom van mijzelf, ik had er op moeten staan dat ze pijnstillers zou geven.. Maar ja, ik denk dan dat zij er meer verstand van heeft als ik..... Vanaf nu weet ik wel beter, maar dit geeft wel een vreselijk naar gevoel tov mijn lieve Indy.. Heeft ze voor niets daar pijn geleden... :cry:

Jullie hebben helemaal gelijk over het alleen zitten, ik vond dat ook al zo'n naar iets, helemaal nadat ze Indy al verloren is.. Het lijkt inderdaad alsof ze de emotionele kant van het dier niet ziet, alleen maar het medische.. maar net zoals je zegt, eenzaamheid bevordert juist de genezing niet.. Ik heb ze gisteren direct samen gezet, en ik zag Suzy gewoon helemaal blij worden, en de andere dames ook gelukkig! :). Heel fijn om te zien. Maar voel mij ook schuldig tov Suzy nu..

Ik kom niet uit de juiste dosering van de Metacam, hier staat: Metacam (1,5 mg/ml): Per 100 gram rat 1x daags 0,007 ml Let op! Metacam is een zeer sterke pijnstiller, gebruik liever Carprofen!
Suzy weegt 250 gram als de keukenweegschaal dat goed heeft.. (Suzy is behoorlijk klein). Dus als ik dan reken is het 0,014? heb ik dat wel goed? hoe doseer ik dat op het ml spuitje? 1,4? Ik schaam mij dat ik dit niet goed snap..

Suzy mankeerde gelukkig niets, maar ze zei dat het beter was om daar ook de eierstokken te verwijderen, om dit gebeuren nog eens te voorkomen.. dus daarom heb ik Suzy ook laten opereren..

Had ik Indy daar wel achter moeten laten? Indy was een bijzonder gevoelig liefdevol meisje. Nog gevoeliger dan de andere ratjes, maar ook voor stress. Suzy ervaarde ook die stress, maar die legt zich er iets makkelijker bij neer.. Indy kon er compleet van van slag raken.. Donderdag, toen ik de assistente aan de telefoon had, om te vragen hoe het met ze ging, zei ze dat ik ze die avond nog niet op kon halen, waarschijnlijk zaterdag pas, of vrijdagavond.. Ik was het daar niet mee eens, want ik had met Ellen afgesproken donderdagavond, of vrijdagochtend.. En ik begon uit te leggen hoe gevoelig meisje Indy is voor stress, dat ze daar dus niet te lang kon blijven omdat dat niet goed zou gaan.. Ze begreep mij niet, zij vond niet dat Indy die stress had.. Terwijl ik haar aan de telefoon had, liep ze naar Indy.. Indy lag alleen maar na de operatie, en opeens, terwijl ik aan de praat was, kwam Indy overeind, ging recht opzitten en keer om zich heen.. de assistente was helemaal verbaasd dat dit ineens gebeurde terwijl ik haar aan de telefoon had.. Ik denk dat Indy mijn stem waarschijnlijk gehoord of gevoeld heeft en dat ze daar op reageerde... Klinkt raar misschien, maar zo gevoelig was Indy.Vrijdag vertelde Ellen, dat Indy en Suzy uit elkaar zijn gehaald, omdat Suzy aan de hechtingen van Indy zat, ze had een stukje los getrokken.. Dus daarom moesten ze apart. Tot mijn grote schrik zat er een nietje in Indy...... bij die hechtingen.. omdat Suzy dat los had gehaald... ik word er misselijk van als ik dit schrijf.. ik was Vrijdag in shock en heb haar alleen heel raar aan staan te kijken.. Maar was die plek nog wel verdoofd? of schieten ze gewoon een nietje in een dier zonder verdoving? hoe moet ik dat dan zien? :cry: .
Daarom de vraag, had ik Indy daar wel moeten laten, of is de stress teveel geworden en heeft ze het daarom niet gered?

Sorry dat ik zoveel vertel, en vraag.. dat is eigenlijk niet mijn bedoeling.. maar ik zit hier zo vol van.. trek het bijna niet ook..

Dankjewel Marjoleine, lief van je.

Jullie allemaal heel erg bedankt, ben zo blij met jullie.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di nov 03, 2015 1:13 am 

Wat erg wat er gebeurd is en heel veel sterkte. Nooit leuk als een ratje overlijd en dan al helemaal niet als ze jong is en het een fout van een dierenarts is. Heel erg dat die eerste operatie verkeerd is gegaan. Maar dat kun je jezelf niet kwalijk nemen! Je hebt zelf goed over dingen nagedacht en zelfs een second opinion laten doen. Je vertrouwd op de kunde van zo'n persoon, dus jij kon toch niet weten dat deze verkeerd zou opereren. Je moet jezelf absoluut niet kwalijk nemen. Je hebt je best gedaan voor jouw meisje. Het is heel verdrietig dat het zo moest lopen, maar dat is niet aan jouw te verwijten. Je bent een goed baasje, dat weet ik zeker.. En het korte leventje wat ze dan heeft gehad, was geheid een mooi leven, samen met haar zusje en vriendinnetjes.

Hopelijk komt Suzy er wel snel bovenop! Heb ook wel veel dingen over Ellen gelezen (in de tijd dat ik hier veel actief was, paar jaar terug) waaruit blijkt dat ze goed is, maar dat ze niet strooit met pijnstilling. Gelukkig had je zelf nog wat, want vind wel dat ze dit horen te hebben.

Heb je toevallig nog een leuke foto van Suzy en Indy? Ik ben benieuwd naar hoe de lieve dametjes er samen uitzagen :).

Profiel  

BerichtGeplaatst: di nov 03, 2015 1:17 am 

(wilde op edit klikken om dit toe te voegen, maar dat kan blijkbaar niet :-) )

Je moet je niet afvragen "Wat als ik dit had gedaan of dat..?" Feit is dat het gebeurd is zoals het is gebeurd en dat jij handelde naar je beste weten. Dan moet je je niet afvragen wat er was gebeurd als je het anders had gedaan. Je pest jezelf daar alleen maar mee, en zeer waarschijnlijk was de uitkomst alsnog hetzelfde geweest. Indy was gewoon erg verzwakt na de eerste operatie en dan die ontsteking en al die pus. Haar kleine rattenlijfje heeft veel moeten verduren in korte tijd, dus al had je haar naar huis genomen... Ik denk dat ze alsnog was overleden.

Alsjeblieft ga jezelf niet martelen met deze vragen. Ze helpen je geen steek vooruit en brengen je alleen verdriet. Zet wat er gebeurd is bij de dierenartsen opzij en herinner de leuke en lieve dingen van Indy, zodat je met een glimlach aan haar terug gaat denken en niet met een traan :hug:

Profiel  

BerichtGeplaatst: di nov 03, 2015 8:54 am 
Site Admin

Wat een verhaal Marloes. Ik word er vreselijk boos om. Niet op jou, jij hebt alles gedaan wat binnen je mogelijkheden lag en alles geprobeerd. Maar ik weet hoe lief en zacht jij bent en ik was er al bang voor dat Ellen wederom compleet over iemand als jij is heen gewalst, terwijl je juist met je zorgen om een dier die je zo lief hebt een beetje steun nodig hebt bij een dierenarts.
Niet om het op mij te betrekken, maar in het topic 'ervaringen met dierenartsen' heb ik onlangs een verhaal geplaatst van mijn laatste ervaring bij Ellen die op zijn zachts gezegd vreselijk stressvol was, voor zowel mij als Wurm. Misschien herken je daar wat in. Maar alsjeblieft, geef jezelf niet de schuld. Ook ik heb me die laatste keer laten overbluffen, ondanks dat ik 'beter' wist. Simpel omdat je dier doodziek is en je dan meestal niet zo stevig in je schoenen staat en je natuurlijk ook wilt dat ze geholpen worden en je dus eerder geneigd bent tegen je eigen gevoel in te gaan als de DA iets zegt.

Ik ben er natuurlijk verder niet bij geweest en hoewel ik al je vragen heel goed snap durf ik daar daarom geen antwoord op te geven. Zeker niet nu mijn blik op Ellen/Care4Animals zelf wat gekleurd is door mijn laatste ervaring, ik kan daar niet echt objectief op in gaan dan. En ik denk nog steeds dat ze kundiger is dan de meeste DA's met ratten, maar dat ze ook dingen mist of niet wil zien in een soort arrogantie en dat daar (de laatste tijd) ratten en mensen de dupe van worden.

Voel je in ieder geval vrij je verhaal hier te doen, hoe lang of kort ook, hier zijn mensen die het snappen. :hug:

Je mag bij mij trouwens ook Carprofen komen halen, dat doseert wat makkelijker en is wegens de smaak vaak ook best goed te geven. Stuur me dan maar even een appje. :)

Profiel  

BerichtGeplaatst: di nov 03, 2015 11:18 am 

Och meid, ik snap zo goed hoe je je voelt nu :hug:
Maar het gevoel van: had ik maar maakt het voor jou nu alleen maar moeilijker.
Ik hoop echt dat je dit snel een goed plekje kunt geven.
Je bent expres toen je het niet vertrouwde naar een kundige dierenarts gegaan juist omdat je het beste wilde voor je ratje! Ik had precies hetzelfde gedaan.
Indy heeft ongetwijfeld een heerlijk liefdevol leventje bij je gehad en daar is ze je zeker weten dankbaar voor!
Ik hoop dat je de leuke herinneringen snel weer kunt beleven.
Heel veel sterkte!!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]