Het is nu wo nov 22, 2017 12:53 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za nov 07, 2015 12:26 am 

Heel erg bedankt voor al jullie lieve steunende reacties, het doet me heel goed.
Ik reageer zo snel mogelijk uitgebreid terug, sorry, wil graag reageren, maar het lukt even niet..

Profiel  

BerichtGeplaatst: za nov 14, 2015 11:16 pm 

Sorry voor de veel te late reactie. Ik raakte ineens heel erg moe.. en daarna werd ik ziek.. Waardoor ik niet echt de kracht had om goed te kunnen reageren.. Super sorry.

Eline, Heel erg bedankt voor je liefdevolle, steunende woorden. Ze doen me heel erg goed, je hebt ook helemaal gelijk, ik moet mezelf inderdaad niet af blijven vragen met ''wat als'' maar toch gebeurd het vanzelf.. :(. Maar ik zal proberen het niet meer te doen. Ik hoop zo, dat ik het goed voor haar heb gedaan, en dat ze een fijn leven heeft gehad.. Ik heb wel intens genoten van al haar oneindige bijzondere liefde, wat was ze uniek... :).
Ik heb wel een foto van Indy en Suzy samen, maar daar waren ze nog wel klein.. van nu heb ik geen foto van hun samen :(. Ik krijg ze zo moeilijk op de foto, ze vinden het fototoestel veel te interessant, haha! Ze staan allebei verder met andere ratjes op de foto.. Maar zal ik die foto plaatsen van toen ze nog klein waren, vind je dat ook leuk? Ik vind het in ieder geval heel leuk dat je het vraagt.
En nogmaals bedankt voor je lieve woorden, het geeft me echt troost :hug: .

Jill, jij ook heel erg bedankt voor jou liefdevolle begrip, heel fijn. En nog meer bedankt voor de Carprofen!! :hug: Echt super lief van je, ik was er zo blij mee, ik heb het Suzy direct gegeven, en ze werd er zelf ook zoveel vrolijker van.. Een heel verschil, ze had dus onnodig pijn.. Ik vind het zo erg.. :'(.
Ik heb je verhaal gelezen over Ellen met Wurm... Wat verdrietig, wat erg! Ik schrok er echt van.. dit kan toch zo niet.. Ik vind dat jij super goed gehandeld hebt in dat verhaal. Maar van Ellen vind ik dit soort dingen echt niet kunnen.
Ik snap ook heel goed dat je mijn vragen niet kan beantwoorden, en dat is ook niet erg :).

Jetski, ook super bedankt voor jou lieve woorden en je begrip, heel erg fijn.. :hug:

Ik ben heel erg blij met jullie, zonder jullie had ik dit niet gered.. Het blijft alsnog heel verdrietig, en heb het er ook nog heel moeilijk mee.. Maar jullie begrip en lieve woorden geven mij heel veel steun, dank jullie wel!

Met Suzy gaat het inmiddels weer goed gelukkig! :D. Ze lijkt weer zichzelf, ze klimt en speelt, en eet goed gelukkig. En ik hoop dat het goed mag blijven gaan met mijn lieve Suzy, ben zo super trots op haar.. :).

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]