In mijn herinnering kan dat eventueel wel, maar het is een paar jaar geleden dat ik een RS in elkaar heb gezet en ik heb hem niet meer om het te kunnen bekijken. Volgens mij bestaan de verticale 'staanders' uit 3 stukken, namelijk voor de bovenhelft kooi, onderhelft kooi en dan nog het opbergvak.
Of het handig is vraag ik me wel af, de kooi staat dan direct op de grond. Niet prettig met tocht en lastig met schoonhouden. Je kunt eventueel wel de wieltjes weglaten, dat scheelt ook al een paar cm (mocht het om een paar cm gaan).
Als je de ruimte en het geld hebt zou ik wel voor de RS gaan als je 4 ratten wilt. Ik vind een Jenny dus wel te klein voor 4 ratten. Ik doe het hooguit wel eens met heel tijdelijke samenstellingen of oudjesgroepen, maar voor gezonde vitale ratten vind ik het als permanente huisvesting te klein. Dan is 3 mijn maximum. Het is een persoonlijke voorkeur, ik weet dat 4 voor veel mensen perfect acceptabel is, het is dus maar wat je zelf prettig vindt.

Ik zie echter veel actievere en meer tevreden ratten in de grotere kooien die ik heb, met meer ruimte maak je ze echt gelukkig.