Oeh wat we ze voeren... Ja toen ik 3 weken terug een zak cadeau kreeg van mijn moeder van de discus winkel heb ik het meteen overgegoten in een glazen pot, ik weet echt niet meer uit me hoofd wat het merk was. Wel speciaal voor ratten,
Baco weegt nu 123 gram, Splinter 117 gram en Bix 108 gram. We hebben ze wel van een goede rattery en er is verder helemaal niets mis met ze, alleen dat ze ontsnapten
Ik voer ze sochtends voor ik naar naar mijn scholing ga iets van fruit of pap (met kattenmelk) of iets in die richting, koude dingen, ik probeer zo afwisselend mogelijk van alles, en savonds geef ik iets nieuws. We geven ook wel eens iets van het avond eten. gedroogde meelwormen en kattensnoepjes voor ik ze uit de hand als ze op schoot zitten. Eigenlijk krijgen ze bijna de hele dag door verse en gekookte etc dingen. En daarbij de gewone brokjes. Schoon water enzo.
We hebben de ouders gezien en die waren best flink, misschien moet het nog komen dan?
De kleine kooi is dus een tijdelijke slaap en eet plaats. Ik haal ze er altijd een paar uur uit om te knuffelen en spelen
Zodra ze wat zijn gegroeid gaan ze meteen terug