Het is nu za nov 25, 2017 11:40 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 56 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Ziek? Jeuk? Warm?
BerichtGeplaatst: wo maart 15, 2017 2:48 pm 

Knappe mannen. :knikt: En zo te zien heeft Tony het goed naar zijn zin met zijn gezelschap. ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma jun 26, 2017 8:00 pm 

Even een update. Tony en Midas is sinds de castratie dikke mik. Midas is weer een vrolijke stuiterbal, Tony is relaxed :thumbsup:

Maarrrrrrr... Vos is nu aan t klooien, aan t testen hoe ver ie kan gaan bij Tony. Gaat buiten de kooi gepaard met een boel geduw, Vos die achter Tony aan zit, en die vindt dat natuurlijk niks dus: wederzijds ge-egel (en ook niet veel meer dan dat). Overdag alles wel pais en vree (op een hoopje in de hangmat samen). Hoort dit erbij? Of is het verstandig om Vos ook maar zsm te laten 'helpen'?

Het is allemaal veel minder agressief dan destijds met Midas, maar wilde toch even polsen wat jullie denken dat wijsheid is.

Alvast bedankt! :bloemen:

Profiel  

BerichtGeplaatst: di jun 27, 2017 8:24 pm 
Moderator

Als ik het goed gezien heb is Vos net geen puber meer? Even afwachten, misschien wil ie toch even zien of hij de alfa kan worden. Als het hierbij blijft en de anderen zich niets van hem aantrekken zou ik het lekker zo laten. Mocht het toch uit de hand gaan lopen kan castreren inderdaad een optie zijn.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di jun 27, 2017 9:38 pm 

Bedankt! Nee, 9,5 maand kan je geen puber meer noemen toch? Misschien inderdaad toch een alfapoging. Die is gek, hij komt zeker nog 150 gram tekort op Tony, als het niet meer is :huh: hij is veruit de kleinste! Maar ja, wel de enige met ballen nog :) heeft hem vast op ideeen gebracht.

We kijken het nog even aan, we houden het in de gaten!

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma jul 03, 2017 12:15 pm 

Vos heeft Tony in zijn oor gebeten. We hebben ze uit elkaar gehaald. Vos zit nu en voorlopig alleen, want tegen Midas begon ie ook te etteren. Donderdag castratie. Baal flink, we zouden deze week gaan kamperen :( durf ze zo niet achter te laten bij de oppas.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma jul 03, 2017 8:16 pm 
Moderator

Oeh, da's vervelend! Misschien dat een paar dagen eenzame opsluiting wat helpt. Als ie gecastreerd is zal hij zeker weer bijdraaien!

Profiel  

BerichtGeplaatst: di jul 04, 2017 11:01 am 

Ach ja, dan maar vakantie is eigen stad. Er worden hier dagelijks vrachtladingen toeristen uitgeladen, dus er zal genoeg te zien en te doen zijn.

Heb er alle vertrouwen in dat castratie gaat helpen. Midas is er enorm van gekalmeerd en is echt een stuk minder schrikachtig. Vrolijke knuffelige stuiterbal. Ik gun dat Vos ook.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di jul 04, 2017 8:16 pm 
Moderator

Ik duim!

Profiel  

BerichtGeplaatst: do jul 06, 2017 8:43 pm 

Dank rattenpa :) castratie is goed verlopen, Vos is weer thuis. Nog wel apart, maar hij maakt het goed.

Heb wel het idee dat we weer helemaal van voren af aan moeten beginnen... Tony is sinds het bijtincident nogal lichtgeraakt buiten de kooi: meteen egelen, nu dus ook naar Midas. Binnen de kooi gaat t (nog?) wel goed tussen die twee. We hopen dat die lichtgeraaktheid weer verdwijnt de komende weken, als het weer een tijdje rustig is onderling maar pfffff, wat een gedoe. Opnieuw een introductie dan maar.

Soms ben ik bang dat het helemaal niet meer goed komt en twijfel ik we er wel goed hebben gedaan dat we die jongste twee in huis te hebben gehaald :(

Ik hou jullie op de hoogte!

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo jul 12, 2017 4:52 pm 

Je hebt er per definitie goed aan gedaan om Tony gezelschap te geven, twijfel daar nooit aan. Een rat alleen is doodongelukkig, daar heb je hem in elk geval voor behoed. Het is jammer dat het niet wat soepeler loopt allemaal, maar helaas zien we dit wel vaker in zulke kleine groepjes met mannen. Kennelijk is het in zo'n klein groepje heel erg belangrijk voor ze dat de rollen goed verdeeld zijn en vastliggen. Zodra er iets verandert, zelfs al is dat tijdelijk, is het evenwicht verstoord en begint het gedonder opnieuw. Het blijven toch jongens, dus het wordt met duwen en trekken opgelost. :roll:
De castratie van Vos zal zeker meer rust brengen, al heb je idd kans dat je opnieuw door een intro heen moet. Houd moed, uiteindelijk heb je drie grote knuffelberen over die volstrekt tevreden zijn met elkaar. :-)

Profiel  

BerichtGeplaatst: do jul 13, 2017 10:54 am 

Thanks bikkeltje :) 3 grote knuffelberen is inderdaad het doel, maar t kost wel even wat moeite! Het scheelt dat we de 'transformatie' bij Midas al hebben meegemaakt. Dat maakt moed houden ook wat makkelijker. Mijn vriend haalt trouwens uit je bericht dat we de groep misschien maar moeten vergroten :knikt: misschien wat dames erbij?

Wel blij dat we onze oppas hier niet mee hebben opgezadeld! Vos herstelde goed tot zondagavond: Toen ineens toch een open operatiewond. Het heelt nu mooi en we hebben preventief antibiotica gekregen van de DA (die hij ontzettend smerig vindt, trouwens). Hij lijkt er weinig last van te hebben gelukkig. Als alles goed blijft gaan beginnen we over een week met intro-en.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 56 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]